To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów
służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 163860 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54081 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: - mycie podstawowe pojazdu osobowego lub dostawczego (pojazdu oznakowanego i pojazdu nieoznakowanego), nie częściej niż 3 razy w jednym miesiącu, przy czym zakres mycia podstawowego obejmuje wyłącznie mycie pojazdu przy użyciu odpowiednich środków myjących oraz jego płukanie i osuszenie 3.Przedmiot zamówienia podzielono na 35 części zgodnie z opisem zawartym w pkt IV SIWZ. 4.KOD CPV: 50112300-6 mycie samochodów i podobne usługi 5.Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług w : - myjni ręcznej (włącznie z myciem felg/ kołpaków pojazdu) - myjni ręcznej przy użyciu myjki ciśnieniowej (włącznie z myciem felg/kołpaków pojazdu) - myjni automatycznych, portalowych, tunelowych 6.Zamawiający nie dopuszcza myjni samochodowych samoobsługowych oraz myjni, których usługi rozliczane są każdorazowo gotówkowo. Szczegółowy opis warunków płatności został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 7.Myjnia musi zapewnić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone, anteny i w oznakowaniu policyjnym. 8.Uszkodzenie pojazdu, jego elementów lub oznaczenia pojazdu w trakcie świadczonej usługi powoduje odpowiedzialność Wykonawcy, a koszty naprawy szkody zostaną pokryte z polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizowania umowy polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej od szkód, które nastąpią w wyniku świadczonych usług mycia pojazdów, w szczególności od takich zdarzeń jak: uszkodzenia i zarysowania karoserii, zniszczenia wywołane czynnikami mechanicznymi i zastosowanymi środkami myjącymi i czyszczącymi. 9.Wykonawca będzie realizował usługi mycia różnych typów i marek pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, zarówno pojazdów osobowych jak i dostawczych, pojazdów oznakowanych i nieoznakowanych. Pojazdy służbowe podstawiane przez Zamawiającego na myjnię Wykonawcy będą oznakowane - jako pojazdy uprzywilejowane, a w przypadku mycia pojazdów służbowych nieoznakowanych kierowca Zamawiającego przedstawi każdorazowo do wglądu pracownikowi myjni (Książkę kontroli pracy sprzętu służbowego) lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do korzystania z usług myjni. 10.Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług ich mycia poza kolejnością. 11.Jedno mycie podstawowe nie powinno przekroczyć 15 minut, a przypadku myjni ręcznych 20 minut. Wykonawca zapewni możliwość świadczenia usługi mycia pojazdów służbowych użytkowanych przez Zamawiającego co najmniej 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), od godz. 10:00 do 18:00. 12.Myjnia musi spełniać wymogi ochrony środowiska określone w obowiązujących przepisach - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. z 2008r. Nr 2562, poz. 150627 z późn.zm. 13.Wykonawca jest zobowiązany traktować jako poufne wszelkie informacje uzyskane w wyniku świadczenia usługi, a pozyskanych informacji nie może używać do celów innych niż związane z realizacją zadania oraz nie może ich ujawniać osobom trzecim bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Informacje te mogą być ujawnione tylko pracownikom Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 14.Zamówienie uwzględnia prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. a) maksymalna wartość umowy zamknie się w kwocie ustalonej na podstawie oferty Wykonawcy. Ze względu na sposób realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego (ilość usług w przypadku zniszczenia lub wycofania z eksploatacji pojazdów), dopuszcza się możliwość zrealizowania zamówienia o wartości niższej niż określona w zawartej umowie, z tym że Zamawiający zrealizuje nie mniej niż 80% wartości zawartej umowy. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń wobec niewykorzystanej w terminie wykonania zamówienia kwoty umowy. b) wykorzystanie wartości umowy przed upływem okresu 12 m-cy od dnia zawarcia umowy skutkuje jej wygaśnięciem c) w przypadku niewykorzystania kwoty umowy w terminie jej realizacji dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy maksymalnie do 2 m-cy w granicach wartości umowy. 15.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacunkowe ilości usług oraz wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ. 16.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość świadczonych usług. W przypadku przerwy w świadczeniu usług trwającej powyżej 24 godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, (w uzgodnieniu z Komendantem Policji jednostki, dla której świadczona jest usługa), realizację usług objętych przedmiotowym zamówieniem we własnym zakresie, na własny koszt we wskazanym przez siebie miejscu do tego przeznaczonym. 17.Termin płatności: przelewem, 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego - dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia. 18.Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 19.Załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zależności od miejsca świadczenia usługi. 21. Przedmiot zamówienia podzielono na 35 części: część 1 - KP Kostrzyn nO, część 2 - KP Witnica, część 3 - KP Sulechów, część 4 - KP Kargowa, część 5 - KP Gubin, część 6 - KP Skwierzyna, część 7 - KP Trzciel, część 8 - KP Rzepin, część 9 - KP Lubrza, część 10 - KP Łagów, część 11 - KP Skąpe, część 12 - KP Zbąszynek, część 13 - KP Szprotawa, część 14 - KP Iłowa, część 15 - KP Lubsko, część 16 - KP Trzebiel, część 17 - KP Łęknica, część 18 - KP Przewóz, część 19 - KP Torzym, część 20 - KP Sława, część 21 - KP Drezdenko, część 22 - KWP Gorzów Wlkp., część 23 - KMP Gorzów Wlkp., część 24 - KMP Zielona Góra, część 25 - KPP Międzyrzecz, część 26 - KPP Strzelce Kraj., część 27 - KPP Słubice, część 28 - KPP Sulęcin, część 29 - KPP Wschowa, część 30 - KPP Świebodzin, część 31 - KPP Nowa Sól, część 32 - KPP Żagań, część 33 - KPP Żary, część 34 - KPP Krosno Odrzańskie, część 35 - KP Kożuchów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: CZĘŚĆ 5 - KP GUBIN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTO-HANDEL SEBASTIAN CHOMONT, UL. MATEJKI 4, 66-620 GUBIN, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4320,00
Oferta z najniższą ceną: 4320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: CZĘŚĆ 8 - KP RZEPIN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FUH MS MARTA SIDOROWICZ, UL. B. CHROBREGO 29A/6, 69-110 RZEPIN, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6876,00
Oferta z najniższą ceną: 6876,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6876,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: CZĘŚĆ 15 - KP LUBSKO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MYJNIA SAMOCHODOWA SC, UL. ŻAGAŃSKA 24, 68-300 LUBSKO, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9365,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11304,00
Oferta z najniższą ceną: 11304,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11304,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: CZĘŚĆ 19 - KP TORZYM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Usług Samochodowych "SIMENTA" JANINA NADOLSKI
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Usług Samochodowych "SIMENTA" JANINA NADOLSKI
- CENTRUM USŁUG SAMOCHODOWYCH SIMENTA SC, PNIÓW 45/1, 66-235 TORZYM, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1440,00
Oferta z najniższą ceną: 1440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 22
Nazwa: CZĘŚĆ 22 - KWP GORZÓW WLKP.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU JAWI SP. Z O.O., UL. BORANTA 6, 61-608 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21520,08
Oferta z najniższą ceną: 21520,08 / Oferta z najwyższą ceną: 21520,08
Waluta: PLN.
Część NR: 23
Nazwa: CZĘŚĆ 23 - KMP GORZÓW WLKP.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU JAWI SP. Z O.O., UL. BORANTA 6, 61-608 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37195,20
Oferta z najniższą ceną: 37195,20 / Oferta z najwyższą ceną: 50400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 24
Nazwa: CZĘŚĆ 24 - KMP ZIELONA GÓRA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELTORE HALINA KUBICZ, UL. DĄBRÓWKI 5, 65-096 ZIELONA GÓRA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41888,88
Oferta z najniższą ceną: 41888,88 / Oferta z najwyższą ceną: 80820,00
Waluta: PLN.
Część NR: 27
Nazwa: CZĘŚĆ 27 - KPP SŁUBICE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LUBUSZ MICHAŁ ROMANÓW, UL. WITOSA 17A, 69-100 SŁUBICE, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11610,00
Oferta z najniższą ceną: 11610,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11610,00
Waluta: PLN.
Część NR: 28
Nazwa: CZĘŚĆ 28 - KPP SULĘCIN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MASZOŃSKI LOGISTIC MIROSŁAW MASZOŃSKI, UL. KOCHANOWSKIEGO 12, 69-200 SULĘCIN, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17280,00
Oferta z najniższą ceną: 17280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 29
Nazwa: CZĘŚĆ 29 - KPP WSCHOWA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PU MYJNIA SAMOCHODOWA, UL. ZACISZE 9, 67-400 WSCHOWA, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7024,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11880,00
Oferta z najniższą ceną: 11880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 30
Nazwa: CZĘŚĆ 30 - KPP ŚWIEBODZIN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DISCO BAR YORK JERZY STRYKOWSKI, UL. SIKORSKIEGO 23, 66-200 ŚWIEBODZIN, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12492,00
Oferta z najniższą ceną: 12492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16560,00
Waluta: PLN.
Część NR: 33
Nazwa: CZĘŚĆ 33 - KPP ŻARY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTO MAX SITKO ARTUR, UL. WROCŁAWSKA 21A, 68-200 ŻARY, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12585,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13680,00
Oferta z najniższą ceną: 13680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 35
Nazwa: CZĘŚĆ 35 - KP KOŻUCHÓW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPORT-EXPORT ANDRZEJ STOLARZ, UL. HOŻA 1, 67-120 KOŻUCHÓW, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2736,00
Oferta z najniższą ceną: 2736,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3060,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Posterunek Policji w Słońsku - budowa nowej siedziby
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Świadczenie usług obsługi technicznej emisji dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługi polegające na wycince drzew
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych oraz usług mycia i odkurzania pojazdów i innych usług
- Dostawa paliw, usługa mycia samochodów oraz zakup innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.