eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lyski › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadaniaOgraniczenie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Rybnickim - Termomodernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lyskach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Lyski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Ograniczenie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Rybnickim - Termomodernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lyskach
Numer ogłoszenia: 163849 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135031 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 032 4300051 wew. 119, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania: Ograniczenie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Rybnickim - Termomodernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lyskach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623), nad realizacją zadania: Ograniczenie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Rybnickim - Termomodernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lyskach, w specjalnościach:konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej. Inwestycja nad którą będzie pełniony nadzór inwestorski obejmuje m.in. Rok 2011: wymiana stolarki okiennej (sala gimnastyczna), docieplenie stropodachu za pomocą płyt styropianowych z warstwą papy, wymiana konstrukcji dachu sali gimnastycznej, rozbiórka istniejącego przewodu kominowego, wymiana instalacji CO, sieć ciepłownicza, wymiana kotłów, wykonanie przewodów wentylacyjnych w pomieszczeniach sal lekcyjnych, wykonanie instalacji elektrycznej w kotłowni. Ze względu na realizację inwestycji na czynnym obiekcie oświatowym, powyższy zakres powinien być wykonywany w okresie od 30.05.2011 r. do 26.08.2011 r., natomiast roboty instalacyjne w kotłowni do 30.09.2011 r. Rok 2012: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (budynek szkoły i przedszkola), demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej, docieplenie ścian zewnętrznych przy użyciu płyt styropianowych, docieplenie ścian piwnic oraz fundamentowych płytami styroporu. Ze względu na realizację inwestycji na czynnym obiekcie oświatowym, powyższy zakres powinien być wykonywany w okresie od 01.05.2012 r. do 15.08.2012 r. w tym: okna i drzwi PCV 470,31 m2, docieplenie stropodachu 2047,58 m2, docieplenie ścian 2110,95 m2, dach sali gimnastycznej 305,435 m2, rozebranie komina 27,29 m3, kotły 2 szt., sieć ciepłownicza 100,00 m, grzejniki stalowe płytowe 165 szt. Szczegółowy zakres nadzorowanej inwestycji wraz z dokumentacją znajduje się pod adresem: http://www.lyski.pl/strona-1924-Ogloszenia_o_przetargach+Ograniczenie_niskiej_emisji_w_budynkach_uzytecznosci_publicznej_w_Powiecie_Rybnickim__Termomodernizacja_Zespolu_Szkolno___Przedszkolnego_w_Lyskach%26nbsp%3B%26raquo%3B.html Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę, licząc od dnia wystawienia przez Wykonawcę robót budowlanych protokołu odbioru końcowego. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca ma obowiązek pełnienia nadzoru inwestorskiego w przypadku ujawnienia się wad, a także obowiązek udziału w odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WAND II, Firma Projektowo-Budowlana, ul. Rybnicka 10, 44-295 Nowa Wieś, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21960,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70725,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.