eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa wraz z instalacjąCzęść I - spektrofotometru UV- VIS jednowiązkowego z wbudowanym ekranem ciekłokrystalicznym i oprogramowaniem wewnętrznym, Część II - autosamplera - automatycznego podajnika próbek, dla Uniwersytetu Gdańskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-15

Gdańsk: Dostawa wraz z instalacją: Część I - spektrofotometru UV- VIS jednowiązkowego z wbudowanym ekranem ciekłokrystalicznym i oprogramowaniem wewnętrznym, Część II - autosamplera - automatycznego podajnika próbek, dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 163836 - 2014; data zamieszczenia: 15.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją: Część I - spektrofotometru UV- VIS jednowiązkowego z wbudowanym ekranem ciekłokrystalicznym i oprogramowaniem wewnętrznym, Część II - autosamplera - automatycznego podajnika próbek, dla Uniwersytetu Gdańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz i instalacją niżej wymienionych urządzeń dla Uniwersytetu Gdańskiego: I część - spektrofotometru UV-VIS jednowiązkowego z wbudowanym ekranem ciekłokrystalicznym i oprogramowaniem wewnętrznym 1 szt. II część - autosamplera - automatycznego podajnika próbek 1 szt. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 38433000-9; 38432000-2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 (do SIWZ) odpowiednio do części I, II. 4. Wykonawca dostarczy urządzenia do: I część - Instytutu Oceanografii, Zakładu Ekologii Eksperymentalnej Organizmów Morskich UG, Al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia, nowy budynek IV piętro pokój 472. II część - Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, ul. Kładki 24, 80-822 Gdańsk, pokój 4. 5. Oferowane urządzenie musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w załącznikach nr 2 (do SIWZ) odpowiednio do części I, II i musi: 1) być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, pełnowartościowe i wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, 2) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) posiadać certyfikat CE zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5) mieć dołączone do urządzenia wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 6. Wykonawca zobowiązuje się (odpowiednio do części I, II) do: 1) dostawy urządzenia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ i załącznikach nr 2 (do SIWZ) - części I, II, 2) skontaktowania się z Zamawiającym, przed realizacją zamówienia, celem potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, 3) poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania urządzenia do miejsca przeznaczenia, 4) poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5) poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia urządzenia do miejsca przeznaczenia, 6) poniesienia kosztów instalacji i przeszkolenia nie mniej niż 2 osób z zakresu obsługi urządzenia, 7) zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego urządzenia. 7. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim w części I, a w części II - instrukcję obsługi w języku polskim. 8. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń, który będzie podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego urządzenia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego urządzenia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie urządzenia w jego pełnym zakresie. 10. W przypadkach określonych w pkt. 9 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania urządzenia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu urządzenia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załączniki nr 7 do SIWZ - część I, II). 11. Gwarancja na dostarczone urządzenie nie krótsza niż 12 miesięcy (dla części I i II). 12. Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 projektu umowy (załączniki nr 7 do SIWZ - część I, II).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9, 38.43.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o podwykonawcach - Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika nr 6 (do SIWZ). 2. Zaakceptowany(e) przez Wykonawcę projekt(y) umowy - załącznik nr 7 (do SIWZ część I, II); Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt. 1 SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: specyfikacji technicznej oferowanego urządzenia (odpowiednio do części I, II) z dokładnym wyszczególnieniem parametrów, które Zamawiający opisał w załączniku nr 2 część I i II (do SIWZ), dopuszcza się wydruk ze stron internetowych producenta (których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę, np. poprzez zamieszczenie zapisu: potwierdzam autentyczność dokumentu)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Zamawiającego, 2) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, 3) zaistnienia siły wyższej, 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 5) zmiany dotyczącej dostarczanego urządzenia na produkt o parametrach nie gorszych niż oferowane za cenę taką jak ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 2.Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust.1 pkt. 1-5 musi być złożony na piśmie. 3. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy. 1) wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, 2) Wykonawca nie ma prawa cesji praw i/lub obowiązków wynikających z umowy na rzecz osób trzecich z zastrzeżeniem ust. 3. 3) przelew wierzytelności Wykonawcy wynikających z umowy wymaga dla swej ważności uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych - oferta zostanie odrzucona. 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według części I i II 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 7. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 8. Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej www.ug.edu.pl od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 9. SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (10 groszy za stronę + koszty przesyłki - listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - art. 42 ust 2 ustawy. 10. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego. 11. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 13. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy. 14. Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy Pzp oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem tylko w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług Podwykonawców - rozdział V pkt. 3 ppkt. 1) SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, w załączniku nr 6 (do SIWZ), jaką część zamówienia zamierza powierzyć Podwykonawcom. Zawarta umowa o podwykonawstwo między wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a Podwykonawcą musi mieć formę pisemną o charakterze odpłatnym, a także musi określać, jaka część zamówienia zostanie wykonana przez Podwykonawcę. 17. Zamawiający przekazuje do wiadomości Wykonawców projekty umowy - załącznik nr 7 (do SIWZ) odpowiednio do części I, II. Wykonawca może nanieść parafkę akceptując projekt umowy na ostatniej stronie i załączyć do oferty albo ograniczyć się do oświadczenia odnoszącego się do treści umowy zawartego w formularzu ofertowym. 18. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - art. 86 ust. 3 ustawy, odpowiednio do części. 19. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż w dniu, w którym upływa termin związania ofertą, chyba, że zaistnieją przesłanki przewidziane w art. 94 ust. 2 ustawy pkt. 1 lit. a i pkt. 3 lit a ustawy. 20. Miejscem zawarcia umowy jest siedziba Zamawiającego. Umowa będzie przesłana do podpisu Wykonawcy lub przedstawiona do podpisu w siedzibie Zamawiającego w zależności od ustaleń dokonanych przez strony. 21. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz do niezwłocznego odesłania jej kurierem do Zamawiającego (na adres Działu Zamówień Publicznych UG, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A ), jednak nie później niż w ciągu 5 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku nie zachowania ww. terminu Zamawiający może uznać, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. 22. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta także po upływie terminu związania ofertą, jeżeli Zamawiający przekazał Wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a Wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie. 23. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. 24. Do dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 4 ustawy) - rozdział V pkt. 5 ppkt 11 SIWZ. 25. Zamawiający, poza innymi przypadkami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach, a zwłaszcza w Kodeksie cywilnym, może odstąpić od umowy zgodnie z zapisami w § 10 załączników nr 7 (do SIWZ) - projekt umowy odpowiednio do części I, II..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją spektrofotometru UV - VIS jednowiązkowego z wbudowanym ekranem ciekłokrystalicznym i oprogramowaniem wewnętrznym dla Uniwersytetu Gdańskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz i instalacją niżej wymienionego urządzenia dla Uniwersytetu Gdańskiego: I część - spektrofotometru UV-VIS jednowiązkowego z wbudowanym ekranem ciekłokrystalicznym i oprogramowaniem wewnętrznym 1 szt. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 38433000-9. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (do SIWZ) do części I. 4. Wykonawca dostarczy urządzenie do: I część - Instytutu Oceanografii, Zakładu Ekologii Eksperymentalnej Organizmów Morskich UG, Al. Marszałka Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia, nowy budynek IV piętro pokój 472. 5. Oferowane urządzenie musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 2 (do SIWZ) do części I i musi: 1) być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, pełnowartościowe i wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, 2) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) posiadać certyfikat CE zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5) mieć dołączone do urządzenia wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostawy urządzenia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ i załączniku nr 2 (do SIWZ) - do części I, 2) skontaktowania się z Zamawiającym, przed realizacją zamówienia, celem potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, 3) poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania urządzenia do miejsca przeznaczenia, 4) poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5) poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia urządzenia do miejsca przeznaczenia, 6) poniesienia kosztów instalacji i przeszkolenia nie mniej niż 2 osób z zakresu obsługi urządzenia, 7) zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego urządzenia. 7. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim w części I. 8. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń, który będzie podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego urządzenia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego urządzenia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie urządzenia w jego pełnym zakresie. 10. W przypadkach określonych w pkt. 9 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania urządzenia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu urządzenia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ - część I). 11. Gwarancja na dostarczone urządzenie nie krótsza niż 12 miesięcy (dla częci I). 12. Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ - część I).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją autosamplera - automatycznego podajnika próbek dla Uniwersytetu Gdańskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz i instalacją niżej wymienionego urządzenia dla Uniwersytetu Gdańskiego: II część - autosamplera - automatycznego podajnika próbek 1 szt. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 38432000-2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (do SIWZ) do części II. 4. Wykonawca dostarczy urządzenie do: II część - Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, ul. Kładki 24, 80-822 Gdańsk, pokój 4. 5. Oferowane urządzenie musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 2 (do SIWZ) do części II i musi: 1) być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, pełnowartościowe i wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, 2) pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) posiadać certyfikat CE zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5) mieć dołączone do urządzenia wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostawy urządzenia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ i załączniku nr 2 (do SIWZ) - część II, 2) skontaktowania się z Zamawiającym, przed realizacją zamówienia, celem potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, 3) poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania urządzenia do miejsca przeznaczenia, 4) poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5) poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia urządzenia do miejsca przeznaczenia, 6) poniesienia kosztów instalacji i przeszkolenia nie mniej niż 2 osób z zakresu obsługi urządzenia, 7) zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego urządzenia. 7. Wraz z dostawą urządzenia Wykonawca dostarczy do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi dla części II - instrukcję obsługi w języku polskim. 8. Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń, który będzie podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego urządzenia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego urządzenia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie urządzenia w jego pełnym zakresie. 10. W przypadkach określonych w pkt. 9 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania urządzenia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu urządzenia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ - część II). 11. Gwarancja na dostarczone urządzenie nie krótsza niż 12 miesięcy (dla części II). 12. Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ - część II).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.