eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konopiska › Opracowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami do uzyskania dotacji w ramach I osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla zadaniaUporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie gminy Konopiska w zlewni oczyszczalni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Konopiska: Opracowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami do uzyskania dotacji w ramach I osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie gminy Konopiska w zlewni oczyszczalni ścieków w Dźbowie, przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania ww. inwestycji na środowisko zgodnie z Wytycznymi w zakresie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych obowiązującymi od 30.06.2008 zamieszczonymi na stronie Ministerstwa Rozwoju
Numer ogłoszenia: 163801 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Konopiska, ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, woj. śląskie, tel. 034 32- 82-057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami do uzyskania dotacji w ramach I osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie gminy Konopiska w zlewni oczyszczalni ścieków w Dźbowie, przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania ww. inwestycji na środowisko zgodnie z Wytycznymi w zakresie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych obowiązującymi od 30.06.2008 zamieszczonymi na stronie Ministerstwa Rozwoju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami do uzyskania dotacji w ramach I osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla zadania: Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie gminy Konopiska w zlewni oczyszczalni ścieków w Dźbowie, przeprowadzenie procedury oceny oddziaływania ww. inwestycji na środowisko zgodnie z Wytycznymi w zakresie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych obowiązującymi od 30.06.2008 zamieszczonymi na stronie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, świadczenie usług prawnych w zakresie ustalenia i wdrożenia modelu operatorskiego w tym opracowania niezbędnych w tym celu dokumentów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A/ posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 uPzp. B/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia: Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - udokumentować w okresie ostatnich 3 lat (przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) przeprowadzenie co najmniej 1 procedury oceny oddziaływania na środowisko inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej na środowisko), -udokumentować w okresie ostatnich 3 lat (przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) wykonanie co najmniej 1 wniosku aplikacyjnego wraz ze studium wykonalności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 45 mln PLN z VAT-em zatwierdzonego przez KE czyli, że na jego podstawie uzyskano dofinansowanie z FS UE. Przez wartość inwestycyjną przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w studium wykonalności. Dla zamówień realizowanych w innej walucie niż PLN, Zamawiający do przeliczenia na PLN przyjmie średnic kurs tej waluty ogłoszony przez NBP (średni kurs) i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - udokumentują świadczenie w okresie ostatnich 3 lat (przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) co najmniej 1 usługi polegającej na doradztwie prawnym i finansowym w zakresie opracowania modelu finansowego, instytucjonalnego i operatorskiego wraz z opracowaniem wszystkich niezbędnych umów dla przedsięwzięcia współfinansowanego ze środków FS UE realizowanego przy udziale gminy (lub gmin), związku międzygminnego oraz Spółki pełniącej funkcję operatora. C/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujący warunek: Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży równe co najmniej wartości 500 000,00 PLN.( pięćset tysięcy PLN, przy innej walucie Zamawiający do przeliczenia na PLN przyjmie średnic kurs tej waluty ogłoszony przez NBP (średni kurs) i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), oraz posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000,00 PLN (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy PLN, przy innej walucie Zamawiający do przeliczenia na PLN przyjmie średnic kurs tej waluty ogłoszony przez NBP (średni kurs) i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A/W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - Aktualny odpis z właściwegi rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 uPzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 uPzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. nr 197, poz. 1661); nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, -Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwegi oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek ten musi być spełniony przez każdego z Wykonawców -dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej muszą być złożone przez każdego z Wykonawców B/W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krórszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie referencji potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek ten musi być spełniony przez Wykonawców łącznie. C/W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - Sprawozdanie(a) finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. -Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową dostawcy lub wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek ten musi być spełniony przez Wykonawców łącznie. D/ Każdy z oferentów musi dostarczyć oświadczenie wymagane postanowieniami art. 22 oraz 24 Prawa o zamówieniach publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konopiska.akcessnet.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konopiska, 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5, parter, pok. 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Konopiska, 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.