eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Budowa II etapu infrastruktury technicznej zabudowy mieszkaniowej, objętej miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, dla obrębu geodezyjnego Wawrzyny, Gmina Bartoszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Bartoszyce: Budowa II etapu infrastruktury technicznej zabudowy mieszkaniowej, objętej miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, dla obrębu geodezyjnego Wawrzyny, Gmina Bartoszyce
Numer ogłoszenia: 163791 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 762 77 00, fax 089 762 77 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa II etapu infrastruktury technicznej zabudowy mieszkaniowej, objętej miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, dla obrębu geodezyjnego Wawrzyny, Gmina Bartoszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II etap zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie: A - sieci wodociągowej, równoległej do kanalizacji deszczowej, której przebieg wyznaczają studzienki: 1)D7, D30, D29, D28, D22, D23, D24 (dł. 221m), 2)D18, D19, D20, D21, D26, D17 (dł. 274m), 3)D3, D2, D1, D15, D16 (dł. 137m), 4)D3, D4, D5, D6, D7, D8, D9 (dł. 254m), 5)D12, D13, D14 z doprowadzeniem do SW2 (dł. 120m), 6)SW1 do miejsca włączenia (dł.12m). B - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, której przebieg wyznaczają studzienki: 1)S36 - S39 - S15 - S13 (dł. 403m), 2)S15 - S01 (dł. 12m), 3)S1 - S7 (dł. 337m), 4)S31 - S28 (dł. 85m), 5)S19 - S16 (dł. 262m), 6)S32 - S6 (dł.117m). C - kanalizacji sanitarnej tłocznej, z określonym przebiegiem: 1)P1 - KR1 (dł. 160m). D - kanalizacji deszczowej, której przebieg określają studzienki: 1)D98A - W2 (dł. 50m), 2)D98 - D10 (dł.220m), 3)D50 - D22 (dł. 262m), 4)D53 - W3 (dł. 96m), 5)D9 - D1 (dł.343m), 6)D28 - D7 (dł.125m), 7)D18 - D17 (dł.260m), 8)D15 - D16 (dł.52m), 9)D16A - D16 (24m), 10)D16 - O1 (13m), 11)O1 - W1 (dł.184m), 12)D25 - D16 (dł.152m), 13)D33 - D10 (dł.142m), 14)D49 - D10 (dł.154m). E - przepompowni P1 Przedmiotem zamówienia są również kompletne budowle związane z funkcjonowaniem wykona­nych sieci jak np. przepompownie ścieków wraz z towarzyszącymi zbiornikami, ogrodzeniem, utwardzeniem terenu, roboty elektryczne przepompowni itp., separatory, wyloty, osadniki itd., powiązane z zakresem sieci II etapu, będącego przedmiotem zamówienia. Podane w nawiasach w opisie przedmiotu zamówienia długości odcinków sieci mają charakter poglądowy i nie należy na ich podstawie dokonywać wyceny oferty. Również załącznik mapowy z sieciami oznaczonymi kolorami, ma służyć jako pogląd na zakres każdego z etapów. Wyceny oferty należy dokonać łącznie w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz udostępnioną dokumentację projektową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 115.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Żąda się wniesienia wadium w kwocie 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądz -przelewem na konto 43116022020000000061909989; 2) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancje bankowe; 4) gwarancje ubezpieczeniowe; 5) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) - złożone w kasie zamawiającego. 2. Zaleca się by potwierdzenie wniesienia wadium dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona ak­ceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wno­szenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uzna­nia rachunku bankowego zamawiającego. 4. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez oferenta, a wniesionego w in­nej formie - w kasie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umo­wy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro­wadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 6. Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zosta­ła wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo­nych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn le­żących po stronie wykonawcy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó­wienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz specyfika­cją. 7) wykonali jako generalny wykonawca lub podwykonawca wodociąg bądź wodociągi a także sieci kanalizacyjne, o długości co najmniej dwukrotnie większej od niniejszego przedmiotu zamówienia. 8) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie co najmniej odpowiadającej wartości oferty. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświad­czeń lub dokumentów lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 3. Nie złożenie lub nie uzupełnienie wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a oferta wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. 4. Jeżeli wymagane dokumenty nie będą spełniały wymagań określonych w części. X ust 3 SIWZ, zamawiający oceni, że wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu i wy­kluczy wykonawcę z postępowania a jego ofertę uzna za odrzuconą. 5. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków należy załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi­dencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodar­czej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształce­nia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamó­wienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posia­dania takich uprawnień; 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo­łecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podat­ków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadcze­nia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodza­jem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z poda­niem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów po­twierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, po­twierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła­dania ofert. 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpie­czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodar­czej, w wysokości co najmniej ceny oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartoszyce ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bartoszyce ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce pok. nr 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.