eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej oznaczonej numerem ewidencyjnym 91 w miejscowości Józefów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Wiskitki: Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej oznaczonej numerem ewidencyjnym 91 w miejscowości Józefów
Numer ogłoszenia: 163722 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, fax 046 8554154.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej oznaczonej numerem ewidencyjnym 91 w miejscowości Józefów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej oznaczonej numerem ewidencyjnym 91 w miejscowości Józefów, w tym: 1. nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, asfaltowych standard II o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) dla kategorii ruchu KR-1 z transportem masy na odległość około 15 km., (750m x 3,60m = 2700,00 m2) 2. nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, asfaltowych standard II o grubości 4 cm. (warstwa ścieralna) dla kategorii ruchu KR-1 z transportem samochodowym masy na odległość około 15 km. (750 m x 3,50 m = 2625,00 m2) 3. Naprawy dróg gruntowych - wyrównanie z uzupełnieniem materiałem miejscowym (750m x 1,0 x 2 x 0,08 = 120,00 m3) , 4. uzupełnianie poboczy

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ,którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - spełniają warunki zawarte w SIWZ
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Oświadczenie złożone w części jawnej postępowania, że oferent nie pozostaje w stosunku zależności lub dominacji z innymi oferentami i zamawiającym -zgodnie z art.17 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z zaświadczeniami: - z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - z Urzędu Gminy właściwego dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej/ o nie zaleganiu z podatkami.3 m-ce przed terminem składania ofert - z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - Wykaz kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót na załączniku z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych . - Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. - Informację o karalności z Centralnego Rejestru Skazanych na formularzu Zapytanie o karalność wystawionego nie wcześnie niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty oraz oświadczenie, że przeciwko oferentowi nie wszczęto postępowania o popełnienie przestępstw w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.eobip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wiskitkach 96-315 Wiskitki ul. Kościuszki 1 pok nr 16 w godz. od 8:00 do 16:00.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Wiskitkach 96-315 Wiskitki ul. Kościuszki 1 pok. nr 11.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z dotacji celowej woj. mazowieckiego w ramach Samorządowego Wsparcia Rozwoju Mazowsza Komponent C

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.