eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa sanitariatów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Gliwice: Przebudowa sanitariatów
Numer ogłoszenia: 163665 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134193 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. W. Wróblewskiego 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 231 12 13; 231 29 42, faks 32 231 12 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sanitariatów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej przebudowy/remontu sanitariatów na parterze budynku ZSO nr 3 w Gliwicach przy ul. Wróblewskiego 9 Zakres prac: - kompleksowa wielobranżowa przebudowa/remont pomieszczeń na parterze: istniejący sanitariat i pomieszczenie przyległe na sanitariat dla dziewcząt - powierzchnia użytkowa adaptowanych pomieszczeń - około 39,37 m2 - wykonanie wentylacji mechanicznej w sanitariacie dla personelu przy klatce schodowej A wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie wentylacji mechanicznej w sanitariacie dla dziewcząt przy klatce schodowej B wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie wentylacji mechanicznej w sanitariacie dla personelu przy klatce schodowej B wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie wentylacji mechanicznej w sanitariacie dla chłopców przy klatce schodowej B wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla dziewcząt przy klatce schodowej A poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z wykonaniem prac towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wykonywanych przez innego wykonawcę - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla dziewcząt przy klatce schodowej B poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z wykonaniem prac towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wykonywanych przez innego wykonawcę - wykonanie wentylacji grawitacyjnej dla pionu pomieszczeń począwszy od sanitariatu dla chłopców przy klatce schodowej B poprzez pomieszczenia 1,2 3 piętra wraz z wykonaniem prac towarzyszących, w tym podłączenie do przewodów wentylacji wykonywanych przez innego wykonawcę - dostawa i montaż osłon grzejników - uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, itp. związane z zakresem prac niezbędne dla właściwego użytkowanie pomieszczeń W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 50 złotych brutto za tydzień, energia elektryczna - 50 złotych brutto za tydzień - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe - opracuje: projekt organizacji robót i planu bioz - wywiezie i podda utylizacji odpady, - wykona wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: toaleta przenośna na potrzeby pracowników wykonawcy, wywóz i sprzedaż złomu pozyskanego z rozbiórki oraz zwrot uzyskanych środków finansowych zamawiającemu i inne niezbędne prace związane z przedmiotem zamówienia. Wykonawca ujmie w cenie oferty koszt prac towarzyszących i pomocniczych., - wykona postanowienia pozwoleń na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - pozwolenia na budowę - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły e) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.30(nie dotyczy okresu przerwy wakacyjnej) f) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym g) wykonawca winien współpracować z innym wykonawcą, w tym wykonawcą remontu dachu Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rembud sp. z o.o., ul.Sosnowa 7, 44-203 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304954,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 368250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 368250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 368250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.