eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Remont hali sportowej w budynku I Gminnego Gimnazjum w Koczargach Starych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Stare Babice: Remont hali sportowej w budynku I Gminnego Gimnazjum w Koczargach Starych
Numer ogłoszenia: 163658 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117334 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont hali sportowej w budynku I Gminnego Gimnazjum w Koczargach Starych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hali sportowej w budynku I Gminnego Gimnazjum w Koczargach Starych. 2.W ramach prac remontowych Wykonawca wykona: 1)remont podłogi o powierzchni 674 m2 a)prace przygotowawcze demontaż sprzętu sportowego (siatki, bramki, drabinki, tablica świetlna itd.), zabezpieczanie grzejników, b)wykonanie nowej nawierzchni w hali gimnastycznej rozbiórka listew wykończeniowych, rozebranie istniejącej posadzki drewnianej (klepka), rozebranie warstw podposadzkowych - ślepa podłoga (deski i legary), obniżenie o 10 cm (obcięcie) betonowych podpór legarów - 3 m3 betonu, ułożenie foli PE grubości 1,25 mm, ułożenie warstwy styropianu Fs 150 - gr. 22 cm, położenie foli PE grubości 1,25 mm, wylanie posadzki betonowej ze zbrojeniem antyskurczowym (siatka lub zbrojenie rozproszone) - gr. 15 cm, montaż tulei do późniejszego montowania bramek (2 szt.) - 2 kpl. (2 x 2 szt. tulei), montaż tulei do późniejszego montowania słupków do siatkówki (3 szt.) - 3 kpl. (3 x 2 szt. tulei), wykonanie rusztu z desek szerokości 10 cm i grubości 2 cm układanych na krzyż, osiowo w odstępach co 50 cm, na skrzyżowaniach desek podkładki gumowe 10 x 10 cm grubości 2 cm, ślepa podłoga z dwu warstw płyty wiórowej grubości 10 mm, układanych krzyżowo, posadzka z klepki dębowej (gatunek I) cyklinowanej i lakierowanej (lakier antypoślizgowy do hal sportowych) wraz z malowaniem linii boiska (boisko do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej), montaż listew przyściennych z kątownika z blachy powlekanej o wymiarach 50 x 50 mm w kolorze białym, c)Warunki wykonania prac remontowych podłogi rozbiórkę nawierzchni należy prowadzić ręcznie z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa pracy, po wykonaniu prac rozbiórkowych podłogi Wykonawca umyje ściany, sufit i kosze do koszykówki, tuleje do obsadzenia bramek i słupków do siatkówki powinny zostać zamontowane przed rozpoczęciem montażu systemu podłogi sportowej. Długość tulei należy dobrać tak aby kończyły się równo z wierzchnią warstwą nawierzchni, należy wykonać dylatację oddzielającą podłogę od ścian a następnie zakryć ją listwami przyściennymi z otworami wentylacyjnymi, Zamawiający informuje, że Użytkownik do konserwacji podłogi w hali używał będzie urządzenia NILFISK SC 400 EKO. Zastosowany przez Wykonawcę lakier sportowy musi być przystosowany do urządzenia Użytkownika, linie boiska muszą być namalowane farbami do malowania linii na powierzchniach sportowych z zachowaniem ostrych krawędzi. Malowanie linii po położeniu pierwszej warstwy lakieru. 2)wymiana okien W zakres prac wchodzi; a)demontaż czterech zestawów starych okien o wymiarach 15,6 x 2,0 m każdy, b)montaż nowych okien o ramach PVC wypełnionych płytami z poliwęglanu o grubości 16 mm, strukturze diament, zgodnie z rys nr 1. c)otwieranie części uchylnych - za pomocą siłowników sterowanych bezprzewodowo d)zabezpieczenia okien piłkochwytami - siatka ze sznura fi 3 mm o oczkach 50 x 50 mm z umarszczeniem, obciążenie dolnej krawędzi 400 g m - 2 kpl. 3)remont dachu a)wykonanie naprawy uszczelnienia termicznego połączenia ścian sali wykonanej w technologii płyty warstwowej z dachem wykonanym z płyty warstwowej - długość uszczelnienia 115,0 mb b)wykonanie wymiany klipsów uszczelniających połączenia dachowych płyt warstwowych, łączna długość - 700 mb. Klipsy z blachy o gr. 07-1,0 mm powlekanej koloru białego mocowane farmerami co 25 cm. c)wykonanie uszczelnienia kalenicy o długości 36,5 mb z blachy powlekanej koloru białego o gr. 07-1,0 mm. d)wykonanie zabezpieczenia śrub mocujących płyty warstwowe na dachu e)wykonanie nowych pasów nadrynnowych długość 75 mb - blacha powlekana w kolorze brąz f)wymiana rynien na rynny z blachy powlekanej długość - 75 mb - kolor brąz g)wymiana rur spustowych na rury z blachy powlekanej długość łączna - 33 mb - kolor brąz 4)inne prace a)wymiana trzypłytowych grzejników o wym. 180 x 60 gr. 13 cm na trzypłytowe grzejniki o wym. 140 x 80 wraz z przebudową gałązek z PE - 4 szt., b)wymiana gniazd elektrycznych - 10 szt., c)wymiana drzwi zewnętrznych - wymiary otworu w ścianie stalowej 140 x 207 cm, na drzwi stalowe, malowane proszkowo, kolor biały, pełne, wypełnienie wzmocnione, odporne na uderzenia piłką, dwuskrzydłowe (podział 1:2) - 2 szt., d)wymiana drzwi zewnętrznych - wymiary otworu w ścianie stalowej 140 x 199 cm, na drzwi stalowe, malowane proszkowo, kolor biały, pełne, wypełnienie wzmocnione, odporne na uderzenia piłką, dwuskrzydłowe (podział 1:2) - 2 szt., e)przegląd, regulacja, wymiana linek napędowych koszy składanych pod strop - 2 szt. i kotar - 2 szt., f)wymiana skrzynek elektrycznych sterujących pracą koszy i kotar. 5)zakup i montaż sprzętu sportowego a)słupków do siatkówki z naciągiem wewnętrznym firmy SCHAPER wraz z tulejami, deklami podłogowymi w ramie aluminiowej - 3 kpl., b)siatki do siatkówki turniejowej z antenkami - 3 szt., c)stanowiska sędziowskiego - 1 szt., d)bramek do piłki ręcznej wraz tulejami, deklami w ramie aluminiowej, siatką z łapaczem, demontowalne - 2 kpl., e)osłon słupów - osłony z materiału gąbczastego pokrytego tkaniną typu polkorfam - 6 szt., f)kotar grodzących o wymiarach 18 m x 7,2 m (kotara dzielona) - 2 kpl. - kolor profesjonalnych kotar grodzących do uzgodnienia z Zamawiającym przed montażem, g)wymiana istniejącej tablicy świetlnej na tablicę typu TZG 1000 wraz z uruchomieniem - 1 szt., h)piłkochwytów na ścianach szczytowych o wymiarach 7 x 18 m ze sznurka fi 3 mm o oczkach 50 x 50 mm z umarszczeniem, obciążenie dolnej krawędzi 400 g m - 2 kpl., 3.Warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy również dokumentację powykonawczą obejmującą w szczególności atesty i certyfikaty bezpieczeństwa dla użytych materiałów i zamontowanych urządzeń. 2)Wykonawca realizując przedmiot zamówienia wszelkie prace uzgadniał będzie z Dyrekcją I Gimnazjum Gminnego w Koczargach Starych. 3)Zamawiający informuje, że część robót remontowych będzie prowadzona w trakcie trwania roku szkolnego w czynnym budynku, w którym przebywają dzieci. W związku z tym wykonywanie robót remontowych nie może kolidować z normalną pracą szkoły. 4)Wykonawca zabezpieczy wszelkie prowadzone prace w taki sposób, aby uniemożliwić dostęp osobom niezwiązanym z robotami w szczególności dzieciom. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zgłaszającego fakt braku zabezpieczenia robót w trybie natychmiastowym zabezpieczy teren wykonywania prac. 5)Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym, prowadzenie prac w budynku szkoły oraz usuwał wszelkie przeszkody kolidujące z jej normalna pracą. Wykonawca musi uzgadniać w szczególności pracę po godzinach pracy szkoły oraz w dni wolne od zajęć. 6)Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. 7)Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac odpowiedzialny jest Wykonawca. 8)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 9)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 10)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców. 11)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 12)Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych prac. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania robót w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 13)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 14)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wszystkie prace, które okażą się niezbędne do prawidłowego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej wykonanie remontu. 4.Inne obowiązki Wykonawcy. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wykonywanie wszystkich robót w sposób nieuciążliwy dla Zamawiającego, przestrzegając przepisy BHP i ppoż., z uwzględnieniem, iż prace prowadzone będą na terenie czynnego obiektu, w którym przebywają dzieci i pracownicy, 2)zabezpieczenie przed zniszczeniem mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach. Wykonawca powinien bezwarunkowo odpowiednio zabezpieczyć pomieszczenia we właściwy sposób (folie, kurtyny, bariery itp.). Za ewentualne szkody spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem odpowiada Wykonawca, 3)usuwanie z obszaru robót, jego transportem i na jego koszt, wszelkich odpadów i zanieczyszczeń powstałych w czasie prowadzonych robót oraz unieszkodliwianie i zagospodarowanie tych odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz innymi właściwymi przepisami; w przypadku gdyby Wykonawca nie posiadał stosownych zezwoleń może powierzyć wykonywanie w tym zakresie prac podwykonawcom, 4)po zakończeniu robót, pozostawienie obiektu robót, pomieszczenia, w którym składowano materiały i przyległego terenu w należytym stanie tj. uporządkowany i oczyszczony (w stanie nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót) oraz pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych, 5)wykonania robót przygotowawczych, pomocniczych, zabezpieczających i porządkowych związanych z realizacją przedmiotu umowy, 6)wykonania na własny koszt robót wynikłych z wszelkich zawinionych przez niego uszkodzeń i usterek powstałych w trakcie trwania robót, 7)usunięcia na własny koszt wszelkich wad stwierdzonych w trakcie odbiorów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie bez dodatkowego wzywania, 8)Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)Zabezpieczenia interesów osób trzecich b) Ochrony środowiska c) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy d) Organizacji i utrzymywania zaplecza prac związanych z utrzymaniem zieleni e) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu prac f) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlane Kazimierz Jankowski, ul. Malczewskiego 12, 05-820 Piastów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 328249,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 589170,00

  • Oferta z najniższą ceną: 589170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 837680,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.