eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Dostawa implantów do zespoleń kości, oraz instrumentariów do wszczepiania tych implantów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Wieluń: Dostawa implantów do zespoleń kości, oraz instrumentariów do wszczepiania tych implantów.
Numer ogłoszenia: 163639 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, fax 043 843 83 11 wew. 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów do zespoleń kości, oraz instrumentariów do wszczepiania tych implantów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wymagany asortyment J.M. Ilość 1. Biodrowy stabilizator dynamiczny w składzie: 1.a. - płyta dynamiczna Szt 50 1.b. - śruba szyjkowa Szt 50 1.c. - śruba kompresyjna Szt 50 2. Kłykciowy stabilizator dynamiczny w składzie: 2.a. - płyta dynamiczna Szt 10 2.b. - śruba szyjkowa Szt 10 2.c. - śruba kompresyjna Szt 10 3. Wkręt kaniulowany Szt 120 4. Gwóźdź ENDERA Szt 300 5. Gwoździe śródszpikowe do kości ramiennej, ze śrubą zaślepiającą i kompresyjną Szt 10 6. Gwoździe śródszpikowe GAMMA krótkie i długie ze śruba zaślepiającą i kompresyjną Szt 15 7. Śruba szyjkowa do gwoździ GAMMA Ø 12mm Szt 15 8. Gwoździe śródszpikowe do kości udowej - rekonstrukcyjne ze śrubą zaślepiającą Szt 20 9. Wkręty blokujące trzonowe Ø 6,5mm do gwoździ rekonstrukcyjnych Szt 40 10. Gwoździe śródszpikowe do kości udowej - proste, ze śrubą zaślepiającą i kompresyjną Szt 30 11. Gwoździe śródszpikowe do kości udowej -odkolanowe, ze śrubą zaślepiającą Szt 10 12. Gwoździe śródszpikowe do kości piszczelowej, ze śrubą zaślepiającą i kompresyjną Szt 40 13. Wkręty blokujące do gwoździ śródszpikowych blokowanych 350 14. Grot STEINMANNA Szt 100 15. Wkręt do kości korowej Szt 2000 16. Wkręt dokostkowy Szt 250 17. Grot STEINMANNA gwintowany Szt 100 18. Drut Kirschnera gwintowany Szt 250 19. Polfix - zespolenie zewnętrzne -stabilizator duży Szt 29 20. Polfix - zespolenie zewnętrzne - stabilizator asymetryczny Szt 14 21. Polfix - zespolenie zewnętrzne - stabilizator mały Szt 7 22. Wkręty do polfixu korowe Szt 150 23. Płyta łączące POLFIX skrócona Szt 10 24. Płyta łącząca POLFIX łącząca prosta Szt 10 25. Płyta łączące POLFIX wygięta prawa Szt 6 26. Płyta łączące POLFIX wygięta lewa Szt 4 27. Kołek zaślepiający Szt 20 28. Instrumentarium POLFIX - Montownica Kpl 1 29. Aparat stabilizacyjny zewnętrzny KONZALA R3 - zestaw do goleni Szt 2 30. Aparat stabilizacyjny zewnętrzny KONZALA R3 - zestaw do uda szt 1 31. Instrumentarium KONZALA Kpl 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 31.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. - Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są Świadectwa Rejestracji ( do wglądu na każde żądanie Zamawiającego) . Zaoferowane produkty muszą być zarejestrowane i dopuszczone do obrotu na terenie RP. - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń Dział Gospodarczy pokój 204 PAWILON nieodpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ w Wieluniu SEKRETARIAT POKÓJ 216 PAWILON.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Implanty oraz instumentaria do wszczepiania tych implantów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty oraz instumentaria do wszczepiania tych implantów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.