eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › Kredyt inwestycyjny dla Gminy Samborzec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Samborzec: Kredyt inwestycyjny dla Gminy Samborzec.
Numer ogłoszenia: 163633 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Samborzec, 43/2, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, fax 015 8314583.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.samborzec.asi.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt inwestycyjny dla Gminy Samborzec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kredyt inwestycyjny na: - Przebudowę odcinków dróg powiatowych na terenie Gminy Samborzec, - Przebudowę drogi nr 0800 T Samborzec- Jachimowice, - Remont drogi gminnej nr 003392 T Skotniki- Bogoria Skotnicka, - Remont drogi gminnej nr 003351 T Janowice- Kolonia Janowice, - Remont drogi gminnej w miejscowości Koćmierzów, - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kobierniki, - spłatę kredytu. Szczegółowy zakres: Kredyt w wysokości 2 000 000,00 zł., dostępny w całości w terminie 7 dni od podpisania umowy: Spłata kredytu: - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.03.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.04.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.05.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.06.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.07.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.08.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.09.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.10.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.11.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2009.12.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.01.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.02.28, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.03.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.04.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.05.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.06.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.07.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.08.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.09.30, - w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 2010.10.30, Spłata odsetek miesięcznie do 30 każdego miesiąca (z wyjątkiem lutego 2008- spłata odsetek do 29.02.2008 roku oraz lutego 2009 i 2010- spłata odsetek do 28.02.2008 roku) począwszy od października 2007 roku. Dla jednolitego obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć za dzień udostępnienia kredytu dla Zamawiającego 30.09.2007 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.20.00.00 - Inwestycyjne usługi bankowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż profil prowadzenia działalności przez oferenta jest zgodny z przedmiotem zamówienia 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w niniejszej specyfikacji, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43 27-650 Samborzec.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Samborcu Samborzec 43 27-650 Samborzec pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 21.10.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.