eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabierzów › Usuwanie azbestu w latach 2010-2011 z terenu gmin w Powiecie KrakowskimZabierzów, Czernichów, Liszki, Skawina, Świątniki Górne, Wielka Wieś i Mogilany, w łącznej ilości 1973 Mg.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Zabierzów: Usuwanie azbestu w latach 2010-2011 z terenu gmin w Powiecie Krakowskim: Zabierzów, Czernichów, Liszki, Skawina, Świątniki Górne, Wielka Wieś i Mogilany, w łącznej ilości 1973 Mg.
Numer ogłoszenia: 163603 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138572 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie azbestu w latach 2010-2011 z terenu gmin w Powiecie Krakowskim: Zabierzów, Czernichów, Liszki, Skawina, Świątniki Górne, Wielka Wieś i Mogilany, w łącznej ilości 1973 Mg..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. 1) Odbiór w latach 2010-2011 odpadu niebezpiecznego o kodach 170605 i 170601 pochodzącego z wymiany eternitowego pokrycia dachowego, z terenu wskazanych przez Zamawiającego posesji na obszarze wyszczególnionych gmin. Łączna ilość odpadów objętych umową wynosi 1973 Mg, w tym w 2010 roku 980 Mg, a w 2011 roku 993 Mg. 2)Wywóz (czyli załadunek, transport i rozładunek) odpadu opisanego w pkt 1. 3)Utylizacja (składowanie na uprawnionym wysypisku odpadów) odpadu opisanego w pkt 1. 2. Wykonawca stawia się na posesji wskazanej przez Zamawiającego jako miejsca złożenia odpadu i odbioru, w dniu ustalonym przez siebie z właścicielem posesji, dokonuje odbioru i wywozu odpadu, postępując z owym odpadem zgodnie z właściwymi przepisami. 3. Masa odpadu odbieranego z każdej posesji na terenie gmin określana jest szacunkowo przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest odebrać odpad ze wskazanej posesji i odnotować na karcie przekazania odpadu jego ciężar obliczony na podstawie wyniku ważenia w miejscu odbioru. 4. Zamawiający realizuje usługę w oparciu o dostarczane etapowo przez Zamawiającego wykazy posesji z których należy odebrać odpad, wraz z szacunkowym określeniem ilości odpadu zgromadzonego na każdej posesji, z nazwiskiem i telefonem kontaktowym właściciela posesji. Wykazy będą etapowo dostarczane przez Zamawiającego w terminach: w roku 2010 do : 1 lipca, 1 sierpnia, 1 września, 1 października, w roku 2011 do : 1 kwietnia, 1 maja, 1 czerwca, 1 lipca, z tym, że każdy z trzech pierwszych wykazów w obrębie każdego roku będzie zawierał szacunkowo nie mniej niż 1/4 całości i nie więcej niż 1/3 zamówienia przypadającego na dany rok, czwarty wykaz będzie zawierał ilość uzupełniającą do całości zamówienia na dany rok, a wyszczególniona w wykazach łączna ilość posesji w roku 2010 będzie wynosiła nie mniej niż 428 szt. i nie mniej niż 455 szt. w roku 2011. Łączna ilość odpadów objętych umową wynosi 1973 Mg, w tym w 2010 roku 980 Mg, a w 2011 roku 993 Mg. 5. Wykonawca po otrzymaniu wykazu jest obowiązany niezwłocznie nawiązać kontakt z osobami wskazanymi w wykazach posesji i ustalić termin odbioru oraz wywozu odpadu. 6. Odbiór odpadu będzie odbywał się bezpośrednio od posiadacza odpadu (domniemywa się, że jest nim osoba wskazana w wykazie), bez przeładunku, z jednego miejsca gromadzenia odpadu na posesji i wskazanego przez posiadacza, lecz dogodnego do odbioru i załadunku odpadu do właściwego środka transportującego. Przyjmuje się w razie wątpliwości, że Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpad na terenie nieruchomości wskazanej w wykazie. Odbiór i załadunek odpadu do środka transportującego leży po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca ma obowiązek dokonywać odbioru odpadu w ustalonych umową terminach bez względu na warunki pogodowe i terenowe oraz utrudnienia oraz ograniczenia w ruchu drogowym, dostosowując całkowitą ładowność użytego środka transportującego do obowiązujących przepisów i warunków terenowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać karty przekazania odpadu zgodne z obowiązującymi przepisami: kartę przekazania odpadu przez posiadacza oraz kartę przekazania odpadu przez Wykonawcę na odpowiednie składowisko odpadów, a także dowód ważenia usługowego przekazanego odpadu. Wykonawca dokonuje rozliczenia poprzez faktury dostarczane Zamawiającemu co miesiąc po zakończeniu każdego z etapów usługi, przy czym ostatnia z faktur w obrębie danego roku powinna być dostarczona tak, aby w roku 2010 mogła być rozliczona na miesiąc przed zakończeniem IV kwartału, a w roku 2011 na miesiąc przed zakończeniem III kwartału. Terminy wywozu odpadów: w 2010 roku od 1 lipca do 15 listopada, a w 2011 roku od 1 kwietnia do 15 sierpnia. 9. Podwykonawcy muszą spełniać takie same warunki i kryteria co Wykonawca związane z: uzgodnieniami sposobu postępowania z odpadami wynikającymi z ustawy o odpadach i obejmującymi usługę transportu odpadów niebezpiecznych o kodach 170605,170601, wyposażeniem środka transportowego w HDS i wagę, ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, doświadczeniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00 - 90.10.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Małopolski Regionalny Program Operacyjny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo - Budowlana RAGAR, os. 1000 - lecia 35/16, 31-610 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 629169,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 417999,78

  • Oferta z najniższą ceną: 417999,78 / Oferta z najwyższą ceną: 523555,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.