eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy żywności dla zwierząt dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Wrocław: Dostawy żywności dla zwierząt dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 163554 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Miejski Ogród Zoologiczny we Wrocławiu, ul. Wróblewskiego 1/5, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3483024 w. 118, fax 071 3483768.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności dla zwierząt dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka, marchew, mięso wołowe, gryzonie, owady karmowe) dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21 - 01.13.13.21 01.12.11.12 - 01.12.11.12 Oryginalny kod CPV: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.10.00 - Mięso wołowe 01.25.00.00 - 01.25.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aby wziąć udział w przetargu Wykonawcy powinni spełnić następujące warunki: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy rolników indywidualnych), b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika, bądź to do podpisania całej oferty, bądź tylko do niektórych jej dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania wykonawcy, właścicielami lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska we wskazanym dokumencie rejestracyjnym. e) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej, umowa konsorcjum, jeżeli dwa lub kilka podmiotów składa ofertę wspólną (nie dopuszcza się umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym). f) wykaz podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego i finansowego części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć poszczególnym podwykonawcom (o ile dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 12:30, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy jabłek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1a Jabłka 35.000 kg 01.09.2008 - 28.02.2009 Pakiet 1b Jabłka zimowe 15.000 kg 01.03.2009 - 31.07.2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy marchwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2a Marchew konsumpcyjna 15.000 kg 01.09.2008 - 31.12.2008 PAKIET 2b Marchew pastewna gruba 25.000 kg 01.09.2008 - 31.12.2008 PAKIET 2c Marchew pastewna drobna 25.000 kg 01.09.2008 - 31.12.2008 PAKIET 2d Marchew kopcowa konsumpcyjna 12.000 kg 01.01.2009 - 31.03.2009 PAKIET 2e Marchew kopcowa pastewna gruba 20.000 kg 01.01.2009 - 31.03.2009 PAKIET 2f Marchew kopcowa pastewna drobna 20.000 kg 01.01.2009 - 31.03.2009 PAKIET 2g Marchew chłodnicza konsumpcyjna 12.000 kg 01.04.2009 - 30.06.2009 PAKIET 2h Marchew chłodnicza pastewna gruba 20.000 kg 01.04.2009 - 30.06.2009 PAKIET 2i Marchew chłodnicza pastewna drobna 20.000 kg 01.04.2009 - 30.06.2009 PAKIET 2j Marchew wczesna konsumpcyjna 8.000 kg 01.07.2009 - 31.08.2009 PAKIET 2k Marchew wczesna pastewna gruba 13.000 kg 01.07.2009 - 31.08.2009 PAKIET 2l Marchew wczesna pastewna drobna 13.000 kg 01.07.2009 - 31.08.2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy mięsa wołowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Mięso wołowe krojone bez kości 2.000 kg 01.09.2008 - 31.08.2009 Ćwierci wołowe 25.000 kg 01.09.2008 - 31.08.2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy drobnych żywych i mrożonych zwierząt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4a Dostawy gryzoni Nazwa Ilość Okresy dostaw myszy żywe 10.000 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 myszy mrożone 20.000 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 szczury przylądkowe żywe 160 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 szczury przylądkowe mrożone 340 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 szczury laboratoryjne żywe 1.500 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 szczury laborator. mrożone 3.000 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 świnki morskie żywe 300 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 świnki morskie mrożone 700 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 chomiki żywe 200 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 chomiki mrożone 500 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 koszatniczki żywe 150 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 koszatniczki mrożone 250 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 myszoskoczki żywe 60 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 myszoskoczki mrożone 140 szt. 01.09.2008 - 31.08.2009 PAKIET 4b Dostawy owadów karmowych Nazwa Ilość Okresy dostaw mącznik 780 litrów 01.09.2008 - 31.08.2009 drewniak 210 litrów 01.09.2008 - 31.08.2009 świerszcze 260 litrów 01.09.2008 - 31.08.2009 szarańcza 15.000 sztuk 01.09.2008 - 31.08.2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.25.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.