Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Gorzów Wielkopolski: Remont nawierzchni ul.Poznańska w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 163503 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7219576, fax 095 7219612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ul.Poznańska w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Remont nawierzchni ul.Poznańska w Gorzowie Wlkp. obejmującego remont ul.Poznańskiej (droga krajowa nr 3 klasy G) w Gorzowie Wlkp. w szczególności: - frezowanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej , - ułożenie dywanika z masy minaeralno - asfaltowej , - naprawę wpustu kanalizacji deszczowej. Szacunkowa wartość zamówienia: 21.954,76 EUR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 23.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) dysponują co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności odnoszącej się do robót objętych zamówieniem tj.drogowych, będącą aktualnie członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120 000,00PLN lub dwa zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 60 000,00PLN i załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (np. Referencje). 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 90.000,00 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy - złoży oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia (październik - listopad 2007r.). Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie druku ZP-17 w formule spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 do SIWZ - w przypadku spółki cywilnej oświadczenie podpisują wszyscy wspólnicy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej musi dotyczyć każdego ze wspólników. 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych branży drogowej, z podaniem ich zakresu, wartości, daty wykonania i odbioru wraz z dokumentami potwierdzającymi (np. referencje), że zostały one wykonane należycie. 5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenie o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 90.000 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres, na który opiewa polisa jest krótszy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie wykonawcy, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia (październik - listopad 2007 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok.315 Specyfikacja opublikowana na stronie internetowej jest dostępna do bezpłatnego pobierania. Specyfikacja w formie wydruku płatna 25,00 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Wydział Dróg i Transportu Publicznego Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 60a, pok. 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-1
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych elektrycznych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Budowa placu zabaw przy ulicy Słonecznej 64-68; 69-73 - BUDŻET OBYWATELSKI 2024
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla bezrobotnych z zakresu: kierowca samochodu ciężarowego, kierowca autobusu, motorniczy tramwaju".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 - 2+023
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Poprawa efektywności energetycznej placówek oświatowych: Przedszkole Miejskie nr 1 Kostrzyn, SP2 Kostrzyn, SP Gułtowy, SP Czerlejno, SP Iwno wraz z rozbudową SP Siekierki Wielkie
- Termomodernizacja budynków przedszkoli w Mieście Orzesze
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.