eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ZAKUP I DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PIELĘGNACYJNYCH, AKCESORIÓW I SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO, MATERIAŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH ,CZĘŚCI DO RADIOSTACJI ORAZ CZĘŚCI DO RADIOTELEFONÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Szczecin: ZAKUP I DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PIELĘGNACYJNYCH, AKCESORIÓW I SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO, MATERIAŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH ,CZĘŚCI DO RADIOSTACJI ORAZ CZĘŚCI DO RADIOTELEFONÓW
Numer ogłoszenia: 163437 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 45 48 38, faks 261 45 23 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWĘ MATERIAŁÓW PIELĘGNACYJNYCH, AKCESORIÓW I SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO, MATERIAŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH ,CZĘŚCI DO RADIOSTACJI ORAZ CZĘŚCI DO RADIOTELEFONÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - zakup i dostawa materiałów pielęgnacyjnych akcesoriów i osprzętu teleinformatycznego , materiałów elektrotechnicznych , części do radiostacji oraz części do radiotelefonu. w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2- 2e do SIWZ - formularz cenowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.71.40.00-9, 31.21.13.00-1, 39.83.00.00-9, 31.44.00.00-2, 30.23.72.00-1, 30.23.72.00-0, 44.11.15.20-1, 32.50.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 zamówienia - 1 700,00 zł -dla części 2 zamówienia - 2 520,00 zł -dla części 3- zamówienia - 1 420,00 zł -dla części 4- zamówienia - 4 160,00 zł -dla części 5- zamówienia - 6 420,00 zł -dla części 6- zamówienia - nie dotyczy Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP OSzczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem wadium w postępowaniu 49-ZP-07-16 8.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 8.5. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 8.2 ppkt. b-e powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 8.5

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą , że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również , że wykonują , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej: dla części 4 zamówienia 1 dostawę materiałów elektrotechnicznych o wartości co najmniej: 100 000 zł brutto , dla części 5 zamówienia 1 dostawę części i akcesoriów do radiostacji o wartości co najmniej: 100 000 zł brutto, Wykonawcy ubiegający się o udzielnie zamówienia w zakresie części 4, 5 winni wykazywać się wykonaniem zamówienia w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części 1, 2, 3, 6 postępowania , Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego i spełnia wszystkie normy obowiązujące na terenie RP. - na załączniku nr 5 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 88
  • 2 - Okres gwarancji - 12

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Narutowicza 10 A Szczecin , bud.nr 19 pok.nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego , ul. Narutowicza 10 A , Szczecin, bud. nr 18 pok. nr 5 -parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały pielęgnacyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - zakup i dostawa materiałów pielęgnacyjnych akcesoriów i osprzętu teleinformatycznego , materiałów elektrotechnicznych , części do radiostacji oraz części do radiotelefonu. w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2- 2e do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.71.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Termin gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria komputerowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - zakup i dostawa materiałów pielęgnacyjnych akcesoriów i osprzętu teleinformatycznego , materiałów elektrotechnicznych , części do radiostacji oraz części do radiotelefonu. w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2- 2e do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. termin gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria sieciowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - zakup i dostawa materiałów pielęgnacyjnych akcesoriów i osprzętu teleinformatycznego , materiałów elektrotechnicznych , części do radiostacji oraz części do radiotelefonu. w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2- 2e do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. termin gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały elektrotechniczne i inne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - zakup i dostawa materiałów pielęgnacyjnych akcesoriów i osprzętu teleinformatycznego , materiałów elektrotechnicznych , części do radiostacji oraz części do radiotelefonu. w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2- 2e do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. termin gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części i akcesoria do radiostacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - zakup i dostawa materiałów pielęgnacyjnych akcesoriów i osprzętu teleinformatycznego , materiałów elektrotechnicznych , części do radiostacji oraz części do radiotelefonu. w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2- 2e do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. Termin gwarancji - 12

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest - zakup i dostawa materiałów pielęgnacyjnych akcesoriów i osprzętu teleinformatycznego , materiałów elektrotechnicznych , części do radiostacji oraz części do radiotelefonu. w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2- 2e do SIWZ - formularz cenowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części i akcesoria do radiotelefonu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.34.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 88
    • 2. termin gwarancji - 12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.