eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › realizacja inwestycji pn. Rozbudowa i adaptacja budynku dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Augustowie przy ul. 3 Maja 43



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Suwałki: realizacja inwestycji pn. Rozbudowa i adaptacja budynku dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Augustowie przy ul. 3 Maja 43
Numer ogłoszenia: 163434 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, fax 087 5631303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja inwestycji pn. Rozbudowa i adaptacja budynku dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Augustowie przy ul. 3 Maja 43.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Rozbudowę i adaptację budynku dla Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Augustowie przy ul. 3 Maja 43 o powierzchni netto 1 700,1 m2 ( powierzchnia użytkowa 1327,7 m2 ) wraz z zagospodarowaniem terenu, budową kanalizacji i kabli telekomunikacyjnych łącznikowych do budynku Sądu przy ul. Młyńskiej 59 oraz wyposażeniem w następujące instalacje: - instalacje elektryczne i odgromowe, - instalacje teletechniczne ( w tym: Instalacja wykrywania pożaru; sieci strukturalne i telefoniczne z centralami; instalacje sygnalizacji włamania i napadu wraz z kontrolą dostępu; instalację telewizji przemysłowej CCTV; instalacje nagłośnienia i przywoławczą oraz instalacje RTV i SAT), - instalacje sanitarne ( w tym: wodociągowo- kanalizacyjna i hydrantów ppoż.; centralnego ogrzewania; wentylacji mechanicznej z klimatyzacją pomieszczeń serwerowni), - platformę pionową i platformę schodową dla osób niepełnosprawnych, - dźwig osobowy, - regały przesuwne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.41.00 - Instalowanie przełączeniowych central telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.41.00 - Instalowanie central telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 50.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wykonawca winien (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunków Wykonawcy wykazują oddzielnie): być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonywania robót określonych w SIWZ - Wykonawca winien mieć wpisane w zakresie swojej działalności wykonywanie robót budowlanych, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 25 pracowników w każdym roku. b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 4 osoby. c) kluczowy personel proponowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do wykonania robót objętych niniejszym przetargiem: tj. Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy instalacji elektroenergetycznych. d) każdy z pracowników, którzy będą wykonywać instalacje teletechniczne powinien posiada aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnice służbową o klauzuli /poufne/, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 95 z późniejszymi zmianami) e) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: § wyciąg o napędzie elektrycznym 0,5 t - wymagana ilość -1 szt. § koparka - ładowarka - wymagana ilość - 1 szt. § samochód samowyładowczy o ładowności co najmniej 5 t - wymagana ilość -1 szt. § żuraw samochodowy o nośności co najmniej 5 t - wymagana ilość -1 szt. § środek transportowy - wymagana ilość -1 szt. § rusztowanie o wysokości nie mniejszej niż 15 m - wymagana ilość -1 kpl. f) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, uwzględniając zapis punktu c), niezbędne do wykonania zamówienia: 1 kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - doświadczenie w podobnych robotach 5 lat - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego 1 kierownik robót sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - doświadczenie w podobnych robotach 3 lata - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego 1 kierownik robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - doświadczenie w podobnych robotach 3 lata - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy instalacji elektrycznych. - przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, Wykonawca powinien zapewnić tłumacza. g) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa budynków użyteczności publicznej, każda o wartości równej co najmniej 3 000 000 PLN. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) średnie roczne obroty wykonawcy w robotach budowlanych w ostatnich 3 latach powinny wynosić co najmniej 5 000 000 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 600 000 PLN, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): a) informację przedstawiającą przeciętną ilość zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, b) informację przedstawiającą przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać co najmniej te osoby, które spełniają warunek udziału w postępowaniu. Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy załączyć życiorys zawodowy. Życiorysy (w oryginale oferty) powinny być własnoręcznie podpisane przez poszczególne osoby. Objętość jednego życiorysu nie może przekroczyć 5 stron. Kwalifikacje oraz doświadczenie każdej z osób określone w życiorysie muszą jasno odpowiadać profilowi określonemu w przedmiocie zamówienia.. Wszystkie pola załączonego wzoru życiorysu powinny zostać wypełnione. Ponadto życiorys winien zawierać miejscowość i datę sporządzenia oraz podpis/parafkę osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy. d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie tj. Kierownik budowy, Kierownik robót sanitarnych i Kierownik robót elektrycznych posiadają wymagane uprawnienia, zgodne z polskim Prawem budowlanym. Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert W związku z faktem, iż uprawnienia są wydawane dla konkretnych osób, dokumenty te zostaną dołączone do życiorysów zawodowych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, których przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa budynków użyteczności publicznej, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). Do wykazu robót budowlanych należy załączyć dokumenty potwierdzające (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie. g) Oświadczenie, że każdy z pracowników, którzy będą wykonywać instalacje teletechniczne będzie posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli /poufne/, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych. ( Dz. U. Nr 11, poz. 95 z późniejszymi zmianami) wraz z zapewnieniem, że zostanie to udokumentowane przed przystąpieniem do wykonywania instalacji teletechnicznych. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: a) rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego, dokumenty określające obroty - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo, Wykonawca powinien załączyć do oferty informację określającą obroty w robotach budowlanych, przygotowaną na podstawie ww. dokumentów na druku załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dane w informacji należy przedstawić w PLN. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. b) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości określonej w punkcie III.2.3b), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot. c) Wykonawca musi złożyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (W przypadku oferty wspólnej, należy złożyć aktualne na okres realizacji zamówienia polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej). 5. Wymagane w punktach 1-4 dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( z zastrzeżeniem p. 2a dotyczącego pełnomocnictwa ) 6. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605): 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 2a, 2c, 2d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt 6.1) oraz 2b). zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 8. Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), odnośnie Art. 24 ust. 2 pkt 1 Ustawy, dotyczące wykluczenia Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. b) parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany na każdej stronie przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) kosztorys ofertowy d) metodologię i program realizacji zadania, które powinny obejmować propozycję sposobu realizacji zadania zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, tzn. - opis kolejnych etapów prac oraz przejrzystą organizację pracy (opis głównych działań pokazujących ich kolejność i przewidziane procedury, w szczególności winien zawierać opis stałych i tymczasowych robót, planowaną organizację oraz zagospodarowanie placu budowy, wskazać ilość, typy i wydajność sprzętu i siłę roboczą, którą ma zamiar wykorzystać w głównych robotach), - rolę poszczególnych członków zespołu w realizacji zadań, - proponowany sposób współdziałania z Zamawiającym (ostateczne szczegóły współdziałania Wykonawcy z Zamawiającym zostaną ustalone po podpisaniu umowy podczas pierwszego spotkania Wykonawcy z Zamawiającym). W każdym z lat kalendarzowych (2007, 2008, 2009) Zamawiający potwierdzi w formie Aneksu do Umowy limit finansowy do wykonania i zapłaty w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania Harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz przewidywanych płatności do wysokości potwierdzonych limitów. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia należy załączyć wspólną dla Wykonawców metodologię i program realizacji. e) wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania, który powinien obejmować wykonanie wszystkich zadań określonych SIWZ przy uwzględnieniu wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację zadania w czasie określonym przez Zamawiającego. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia Wykonawcy przygotowują wspólny harmonogram. f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zapisem punktu 7 IDW.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okregowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.