eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sprzątanie Delegatur w Elblągu i Ełku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Olsztyn: Sprzątanie Delegatur w Elblągu i Ełku.
Numer ogłoszenia: 163420 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie , ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5327405, faks 089 5339174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie Delegatur w Elblągu i Ełku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Elblągu, ul. Bema 18a. codzienne odkurzanie wykładzin - powierzchnia: ok. 336 m2 b. codzienne mycie na mokro podłóg pokoi i korytarzy - powierzchnia: ok. 69,20 m2 c. codzienne sprzątanie biurek, stołów korytarzowych i stołów konferencyjnych oraz wszelkiego typu urządzeń elektronicznych (wycieranie kurzu i innych nieczystości środkami chemicznymi), ilość: 19 sztuk, d. pranie na mokro 1 raz w roku wszelkiego typu foteli, krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) dywanów i wykładzin podłogowych powierzchnia: 336 m2 oraz krzesła i fotele w ilość takiej jak w punkcie e e. codzienne odkurzanie i trzepanie foteli i krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) oraz w miarę potrzeb czyszczenia ich na sucho lub na mokro - ilość: 48 sztuk f. codzienne wycieranie ma mokro parapetów okiennych, ilość: 19 sztuk g. czyszczenie szyb i ram okiennych oraz dwustronne mycie okien - dwukrotnie w ciągu roku (wiosną, w miesiącach marzec-kwiecień, jesienią, w miesiącach wrzesień-październik) - ilość: 20 sztuk h. codzienne mycie płytek ceramicznych i urządzeń sanitarnych w łazienkach wraz z uzupełnianiem papieru toaletowego, mydła w płynie - ilość pojemników: 5 sztuk, każdy o pojemności: 0,5 litra, kostek toaletowych do muszli - ilość łazienek: 5 o łącznej powierzchni: 30,00 m2, ilość muszli: 5 sztuk, ilość zlewów: 6 sztuk, ilość luster: 2 sztuki, papier toaletowy w rolkach o wielkości: szerokość rolki 95 mm - wysokość rolki 145 mm, ilość podajników do papieru: 5 sztuk i. codzienne opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków na śmieci - pojemności worków - 35 litrów, liczba koszy - 18, wynoszenie śmieci na podwórko do śmietników i utrzymanie czystości chodnika przed budynkiem (latem i zimą) - zbieranie nieczystości ,odśnieżanie dojścia do budynku (dotyczy powierzchni około 60m2) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń oraz posesji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Ełku, ul. Chopina 15 obejmującej: a. codzienne odkurzanie wykładzin - powierzchnia dywanów i wykładzin dywanowych - ok. 180 m2 b. codzienne mycie na mokro podłóg pokoi i korytarzy - powierzchnia: ok. 504 m2 c. codzienne sprzątanie biurek, stołów korytarzowych i stołów konferencyjnych oraz wszelkiego typu urządzeń elektronicznych (wycieranie kurzu i innych nieczystości środkami chemicznymi), ilość: 36 sztuk d. pranie na mokro 1 raz w roku wszelkiego typu foteli, krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) dywanów i wykładzin podłogowych, powierzchnia: ok. 180 m2 oraz krzesła i fotele w ilość takiej jak w punkcie e e. codzienne odkurzanie i trzepanie foteli i krzeseł tapicerskich oraz w miarę potrzeb czyszczenia ich na sucho lub na mokro - ilość: krzesła tapicerowane standardowe 72 szt.; krzesła korytarzowe 2 szt.(po 3 siedziska); krzesła z obiciem skóro-podobnym 4 szt.; kanapa z obiciem skóro-podobnym 1 szt. f. codzienne wycieranie ma mokro parapetów okiennych, ilość: 21 sztuk g. czyszczenie szyb i ram okiennych oraz dwustronne mycie okien - dwukrotnie w ciągu roku (wiosną, w miesiącach marzec-kwiecień, jesienią, w miesiącach wrzesień-październik) - Stolarka okienna - plastikowa. Okna nietypowe (ilość: okna - 21, drzwi przeszklone - 5, drzwi balkonowe - 2) h. codzienne mycie płytek ceramicznych i urządzeń sanitarnych w łazienkach wraz z uzupełnianiem papieru toaletowego, mydła w płynie - ilość pojemników: 3 sztuki, każdy o pojemności: 0,75 litra, kostek toaletowych do muszli - ilość łazienek: 4 o łącznej powierzchni: ok. 29 m2, ilość muszli: 5 sztuk, ilość zlewów: 5 sztuk, ilość luster: 4 sztuki, ilość podajników do papieru: 7 sztuk - papier toaletowy w rolkach - standardowy i. codzienne opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków na śmieci - liczba koszy - 15 szt., - każdy o pojemności 35 l, wynoszenie śmieci na podwórko do śmietników j. utrzymywanie posesji w czystości tj. zamiatanie latem i odśnieżanie zimą (powierzchnia terenu utwardzonego wokół budynku - ok. 730 m2 + przylegający do działki chodnik) k. strzyżenie trawników (powierzchnia trawników - ok. 97 m2).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie Art. 24 Ust. Prawo Zamówień Publicznych Opis oceny spełniania warunków: 1) Potencjał kadrowy: a) Wykonawca zobowiązany jest wskazać do wykonania niniejszego zamówienia osoby, z których każda posiada wynikający z jednej umowy (kontraktu, zlecenia) co najmniej 6 miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych 2) Doświadczenie: a) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy, usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej odpowiednio: część 1 zamówienia - 400 m2 część 2 zamówienia - 550 m2 3) Potencjał techniczny: a) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem (w tym m.in. urządzeniami pozwalającymi wykonać usługi prania wykładzin oraz prania tapicerki meblowej) oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w powierzonych obiektach. 4) Potencjał finansowo-ekonomiczny: a) Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej: część 1 zamówienia: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) część 2 zamówienia: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych) 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w ust. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w dziale IV przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załączono do druku oferty) Wykaz dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy). Do informacji muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą skierowane do realizacji zamówienia posiadają wynikający z jednej umowy (kontraktu, zlecenia) co najmniej 6 miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych 3. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 4. Wykaz środków czystości i sprzętu, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwoty nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki ul.Żołnierska 16 10-561 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki ul.Żołnierska 16 10-561 Olsztyn, I piętro, pokój 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Elblągu, ul. Bema 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Elblągu, ul. Bema 18 obejmującej: a. codzienne odkurzanie wykładzin - powierzchnia: ok. 336 m2 b. codzienne mycie na mokro podłóg pokoi i korytarzy - powierzchnia: ok. 69,20 m2 c. codzienne sprzątanie biurek, stołów korytarzowych i stołów konferencyjnych oraz wszelkiego typu urządzeń elektronicznych (wycieranie kurzu i innych nieczystości środkami chemicznymi), ilość: 19 sztuk, d. pranie na mokro 1 raz w roku wszelkiego typu foteli, krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) dywanów i wykładzin podłogowych powierzchnia: 336 m2 oraz krzesła i fotele w ilość takiej jak w punkcie e e. codzienne odkurzanie i trzepanie foteli i krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) oraz w miarę potrzeb czyszczenia ich na sucho lub na mokro - ilość: 48 sztuk f. codzienne wycieranie ma mokro parapetów okiennych, ilość: 19 sztuk g. czyszczenie szyb i ram okiennych oraz dwustronne mycie okien - dwukrotnie w ciągu roku (wiosną, w miesiącach marzec-kwiecień, jesienią, w miesiącach wrzesień-październik) - ilość: 20 sztuk h. codzienne mycie płytek ceramicznych i urządzeń sanitarnych w łazienkach wraz z uzupełnianiem papieru toaletowego, mydła w płynie - ilość pojemników: 5 sztuk, każdy o pojemności: 0,5 litra, kostek toaletowych do muszli - ilość łazienek: 5 o łącznej powierzchni: 30,00 m2, ilość muszli: 5 sztuk, ilość zlewów: 6 sztuk, ilość luster: 2 sztuki, papier toaletowy w rolkach o wielkości: szerokość rolki 95 mm - wysokość rolki 145 mm, ilość podajników do papieru: 5 sztuk i. codzienne opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków na śmieci - pojemności worków - 35 litrów, liczba koszy - 18, wynoszenie śmieci na podwórko do śmietników i utrzymanie czystości chodnika przed budynkiem (latem i zimą) - zbieranie nieczystości ,odśnieżanie dojścia do budynku (dotyczy powierzchni około 60m2).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń oraz posesji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Ełku, ul. Chopina 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń oraz posesji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Ełku, ul. Chopina 15 obejmującej: a. codzienne odkurzanie wykładzin - powierzchnia dywanów i wykładzin dywanowych - ok. 180 m2 b. codzienne mycie na mokro podłóg pokoi i korytarzy - powierzchnia: ok. 504 m2 c. codzienne sprzątanie biurek, stołów korytarzowych i stołów konferencyjnych oraz wszelkiego typu urządzeń elektronicznych (wycieranie kurzu i innych nieczystości środkami chemicznymi), ilość: 36 sztuk d. pranie na mokro 1 raz w roku wszelkiego typu foteli, krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) dywanów i wykładzin podłogowych, powierzchnia: ok. 180 m2 oraz krzesła i fotele w ilość takiej jak w punkcie e e. codzienne odkurzanie i trzepanie foteli i krzeseł tapicerskich oraz w miarę potrzeb czyszczenia ich na sucho lub na mokro - ilość: krzesła tapicerowane standardowe 72 szt.; krzesła korytarzowe 2 szt.(po 3 siedziska); krzesła z obiciem skóro-podobnym 4 szt.; kanapa z obiciem skóro-podobnym 1 szt. f. codzienne wycieranie ma mokro parapetów okiennych, ilość: 21 sztuk g. czyszczenie szyb i ram okiennych oraz dwustronne mycie okien - dwukrotnie w ciągu roku (wiosną, w miesiącach marzec-kwiecień, jesienią, w miesiącach wrzesień-październik) - Stolarka okienna - plastikowa. Okna nietypowe (ilość: okna - 21, drzwi przeszklone - 5, drzwi balkonowe - 2) h. codzienne mycie płytek ceramicznych i urządzeń sanitarnych w łazienkach wraz z uzupełnianiem papieru toaletowego, mydła w płynie - ilość pojemników: 3 sztuki, każdy o pojemności: 0,75 litra, kostek toaletowych do muszli - ilość łazienek: 4 o łącznej powierzchni: ok. 29 m2, ilość muszli: 5 sztuk, ilość zlewów: 5 sztuk, ilość luster: 4 sztuki, ilość podajników do papieru: 7 sztuk - papier toaletowy w rolkach - standardowy i. codzienne opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków na śmieci - liczba koszy - 15 szt., - każdy o pojemności 35 l, wynoszenie śmieci na podwórko do śmietników j. utrzymywanie posesji w czystości tj. zamiatanie latem i odśnieżanie zimą (powierzchnia terenu utwardzonego wokół budynku - ok. 730 m2 + przylegający do działki chodnik) k. strzyżenie trawników (powierzchnia trawników - ok. 97 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.