eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kisielice Duże i ulicy Zielonej w Białogardzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Białogard: Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kisielice Duże i ulicy Zielonej w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 163349 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96696 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kisielice Duże i ulicy Zielonej w Białogardzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowę kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kisielice Duże i ulicy Zielonej w Białogardzie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) kanału deszczowego z rur PVC de 400x11,4m, klasy S łączonych na uszczelkę gumową o długości L=179,0 m (kolektor biegnie w drodze wewnętrznej oraz w pasie zieleni miejskiej, przejście projektowanego kału kanalizacji deszczowej pod nawierzchnią ulicy Zielonej oraz pod istniejącą siecią wodociągową (syfon na odcinku D1-D2) wykonać metodą przecisku w rurze stalowej dn=500mm, długości 5,0 oraz 11,0m); 2) studni betonowych o 1200mm - 4szt. (istniejącą studnię, do której zaprojektowano włączenie nowej kanalizacji należy wymienić, studnię Dist. oraz studnie rewizyjne D2, D3, D4 na kolektorze głównym zaprojektowano jako studnie z kręgów betonowych o 1200mm z włazami kanałowymi żeliwnymi z wypełnieniem betonowym na obciążenie 40t); 3) studni betonowej o 1000mm - 1szt. ( studnię rewizyjną D1 na kolektorze głównym zaprojektowano jako studnię z kręgów betonowych o 1000mm z włazem kanałowym żeliwnym z wypełnieniem betonowym na obciążenie 40t); 4) układu podczyszczania ścieków deszczowych: - osadnik betonowy o 2000mm, V=7,5m3 - 1 szt., - separator lamelowy PSW LAMELA 40/400 - 1 szt.,; 5) wylotu betonowego 400mm 1 szt. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: - projekt budowlany (załącznik nr 7 do SIWZ), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ), - przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 4. Dodatkowe wymogi: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. 2) Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMAR-T Maria Domaracka, ul. Kasztanowa 4, 75-685 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230209,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139997,81

  • Oferta z najniższą ceną: 139997,81 / Oferta z najwyższą ceną: 242772,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.