eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej na terenie Gminy Morąg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-10

Morąg: Wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej na terenie Gminy Morąg
Numer ogłoszenia: 163342 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej na terenie Gminy Morąg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Budowa ulicy wewnętrznej od Al. Parkowej w stronę ul. Mickiewicza w Morągu Opis: Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi i chodników od Alei Parkowej do zapleczy obiektów usługowych wraz z odwodnieniem. - powierzchnia drogi i chodnika 570,9+126,6=697,5 m2 Nawierzchnia z kostki Polbruk na podbudowie z kamienia łamanego. - Podłoże G-2 - Szerokość drogi głównej 6m - Szerokość pozostałych dróg dojazdowych zmienna 6-3m - Szerokość poboczy 0,5m Rzędne wysokościowe pokrywają się z istniejącymi rzędnymi , będąc związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających zjazdów i wejść do budynków. Całość drogi ma spadek podłużny w kierunku Alei Parkowej ze spadkiem 1,1 i 1,8%. Droga: - Kostka betonowa 8 cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki cem. piask. grubości 3-5cm. - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego uziarnieniu 0-63mm zbrojonego geosiatką komórkową o dużych komórkach grubości 10cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu - Geowłóknina o gramaturze 75g/m2 Istniejącą nawierzchnię z trylinki na działce nr 2-584/7 należy przełożyć poprawiając jej równość oraz rzędne wysokościowe dopasowane do projektowanych. Chodnik : - Kostka betonowa 6 cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki cem. piask. 3-5cm - Warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm po zagęszczeniu. Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm z betonu B-15. na wysokości 12 cm powyżej poziomu nawierzchni . Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dalszy bieg wód opadowych przejmie kratka ściekowa na studni fi 500 z osadnikiem połączona do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na ulicy Parkowej. Na wyjeździe na ulicę Parkową ustawić znak A-7 na słupku stalowym. Roboty w pobliżu urządzeń odziemnych wykonywać ręcznie z zachowaniem ostrożności ,na skrzyżowaniach z urządzeniami podziemnymi założyć rury osłonowe AROT 115mm. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie Nr 2 Budowa parkingu przy kompleksie sportowym ORLIK 2012 przy ul. Sienkiewicza w Morągu Opis: Przedmiotem inwestycji jest budowa parkingu obsługującego kompleks sportowy przy ulicy Sienkiewicza w Morągu. Inwestycja polega na wykonaniu parkingu wzdłuż ogrodzenia kompleksu sportowego na 15 stanowisk usytuowanych pod kątem 45 stopni .Do włączenia służy istniejący zjazd na teren boiska , a do wyjazdu służyć będzie przebudowany istniejący zjazd. - powierzchnia parkingu 529,6 m 2 - podłoże G-1 - Szerokość zatoki postojowej 4,5m - Szerokość stanowisk postojowych 2,3m - Długość stanowisk postojowych 6,7m Szerokość istniejącego wjazdu na parking 4,7m Szerokość wyjazdu z parkingu 4,7m Zjazd na ulicę powiatową wyokrąglony łukami kołowymi o promieniu 3m. Krawędź parkingu przylega do krawędzi chodnika z płytek betonowych. Przyjęto nawierzchnię o następującej budowie : - Nawierzchnia z kostki Polbruk 8cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki piaskowo - cementowej grubości 3-5cm. - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm grubości 15cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm z betonu B-15. na wysokości 12 cm powyżej poziomu nawierzchni . Na krawędzi zjazdu przy ulicy Sienkiewicza wykonać krawężnik najazdowy . Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru. Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dalszy bieg wód opadowych przejmą urządzenia odwadniające. Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano dwie kratki ściekowe na studniach fi 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości z odprowadzeniem przykanalikiem fi 200 do studni kanalizacji burzowej. Kratki służą zebraniu większości wód opadowych do sieci. Niewielka ilość wody na zjazdach spłynie do kratek położonych na ulicy powiatowej. Znaki pionowe wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym , mocując na słupach stalowych ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnię chodnika. Znaki poziome P-10 wykonać z farby chlorokauczukowej białej z kulkami szklanymi zgodnie z planem sytuacyjnym. Stanowiska postojowe wykonać z kostki o barwie kontrastującej w sposób widoczny z tłem nawierzchni parkingu. Proponuje się kolor parkingu szary i kolor linii stanowisk czerwony. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4, 45.22.33.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 3 500.00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia-Załącznik nr 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznika nr 2. Dysponowanie osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100 000,00zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu 2. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia 3. Dowód wpłaty wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a)Zmiany kwoty wynagrodzenia: - w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT, - w przypadku wystąpienia robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych / koszty tych robót przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy/, - w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego. b)Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia: - w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, - w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania, - w związku ze stwierdzeniem braków lub błędów projektowych o czas niezbędny na poprawienie lub uzupełnienie projektu, - w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 4.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.morag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pokój nr 15..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu 14-300 Morąg ul. 11 Listopada 9 pokój nr 30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ulicy wewnętrznej od Al. Parkowej w stronę ul. Mickiewicza w Morągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi i chodników od Alei Parkowej do zapleczy obiektów usługowych wraz z odwodnieniem. - powierzchnia drogi i chodnika 570,9+126,6=697,5 m2 Nawierzchnia z kostki Polbruk na podbudowie z kamienia łamanego. - Podłoże G-2 - Szerokość drogi głównej 6m - Szerokość pozostałych dróg dojazdowych zmienna 6-3m - Szerokość poboczy 0,5m Rzędne wysokościowe pokrywają się z istniejącymi rzędnymi , będąc związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających zjazdów i wejść do budynków. Całość drogi ma spadek podłużny w kierunku Alei Parkowej ze spadkiem 1,1 i 1,8%. Droga: - Kostka betonowa 8 cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki cem. piask. grubości 3-5cm. - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego uziarnieniu 0-63mm zbrojonego geosiatką komórkową o dużych komórkach grubości 10cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu - Geowłóknina o gramaturze 75g/m2 Istniejącą nawierzchnię z trylinki na działce nr 2-584/7 należy przełożyć poprawiając jej równość oraz rzędne wysokościowe dopasowane do projektowanych. Chodnik : - Kostka betonowa 6 cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki cem. piask. 3-5cm - Warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm po zagęszczeniu. Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm z betonu B-15. na wysokości 12 cm powyżej poziomu nawierzchni . Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dalszy bieg wód opadowych przejmie kratka ściekowa na studni fi 500 z osadnikiem połączona do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na ulicy Parkowej. Na wyjeździe na ulicę Parkową ustawić znak A-7 na słupku stalowym. Roboty w pobliżu urządzeń odziemnych wykonywać ręcznie z zachowaniem ostrożności ,na skrzyżowaniach z urządzeniami podziemnymi założyć rury osłonowe AROT 115mm. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa parkingu przy kompleksie sportowym ORLIK 2012 przy ul. Sienkiewicza w Morągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa parkingu obsługującego kompleks sportowy przy ulicy Sienkiewicza w Morągu. Inwestycja polega na wykonaniu parkingu wzdłuż ogrodzenia kompleksu sportowego na 15 stanowisk usytuowanych pod kątem 45 stopni .Do włączenia służy istniejący zjazd na teren boiska , a do wyjazdu służyć będzie przebudowany istniejący zjazd. - powierzchnia parkingu 529,6 m 2 - podłoże G-1 - Szerokość zatoki postojowej 4,5m - Szerokość stanowisk postojowych 2,3m - Długość stanowisk postojowych 6,7m Szerokość istniejącego wjazdu na parking 4,7m Szerokość wyjazdu z parkingu 4,7m Zjazd na ulicę powiatową wyokrąglony łukami kołowymi o promieniu 3m. Krawędź parkingu przylega do krawędzi chodnika z płytek betonowych. Przyjęto nawierzchnię o następującej budowie : - Nawierzchnia z kostki Polbruk 8cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki piaskowo - cementowej grubości 3-5cm. - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm grubości 15cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm z betonu B-15. na wysokości 12 cm powyżej poziomu nawierzchni . Na krawędzi zjazdu przy ulicy Sienkiewicza wykonać krawężnik najazdowy . Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru. Właściwe odwodnienie powierzchniowe mają zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dalszy bieg wód opadowych przejmą urządzenia odwadniające. Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano dwie kratki ściekowe na studniach fi 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości z odprowadzeniem przykanalikiem fi 200 do studni kanalizacji burzowej. Kratki służą zebraniu większości wód opadowych do sieci. Niewielka ilość wody na zjazdach spłynie do kratek położonych na ulicy powiatowej. Znaki pionowe wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym , mocując na słupach stalowych ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnię chodnika. Znaki poziome P-10 wykonać z farby chlorokauczukowej białej z kulkami szklanymi zgodnie z planem sytuacyjnym. Stanowiska postojowe wykonać z kostki o barwie kontrastującej w sposób widoczny z tłem nawierzchni parkingu. Proponuje się kolor parkingu szary i kolor linii stanowisk czerwony. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.