eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Świadczenie pomocniczych usług biurowych na rzecz wydziałów gospodarczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Świdnik: Świadczenie pomocniczych usług biurowych na rzecz wydziałów gospodarczych
Numer ogłoszenia: 16333 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346125 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocniczych usług biurowych na rzecz wydziałów gospodarczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu pomocniczych usług biurowych na rzecz Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w ramach następujących części (zadań) zamówienia: a) zadanie nr 1 (VIII Wydział Gospodarczy) obejmuje usługi polegające na: - obsługiwaniu urządzeń biurowych; - komputerowym maszynopisaniu; - przygotowywaniu do wysyłki korespondencji wydziałowej; - wprowadzaniu danych do systemu komputerowego; - roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu; - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu pism oraz kwitów wpływających do wydziału we wszystkich kategoriach spraw; - segregowaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru i właściwe ich umieszczanie w aktach sprawy; - przygotowywaniu akt do archiwizacji; - zszywaniu akt oraz zakładaniu obwolut do akt; - numerowaniu kart; - sporządzaniu kserokopii dokumentów; - zamawianiu i odbieranie akt z archiwum. b) zadanie nr 2 (VIII Wydział Gospodarczy) obejmuje usługi polegające na: - obsługiwaniu urządzeń biurowych; - komputerowym maszynopisaniu; - przygotowywaniu do wysyłki korespondencji wydziałowej; - wprowadzaniu danych do systemu komputerowego; - roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu; - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu pism oraz kwitów wpływających do wydziału we wszystkich kategoriach spraw; - segregowaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru i właściwe ich umieszczanie w aktach sprawy; - przygotowywaniu akt do archiwizacji; - zszywaniu akt oraz zakładaniu obwolut do akt; - numerowaniu kart; - sporządzaniu kserokopii dokumentów; - zamawianiu i odbieranie akt z archiwum. c) zadanie nr 3 (VIII Wydział Gospodarczy) obejmuje usługi polegające na: - obsługiwaniu urządzeń biurowych; - komputerowym maszynopisaniu; - przygotowywaniu do wysyłki korespondencji wydziałowej; - wprowadzaniu danych do systemu komputerowego; - roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu; - segregowaniu, rozdzielaniu, przenoszeniu pism oraz kwitów wpływających do wydziału we wszystkich kategoriach spraw; - segregowaniu zwrotnych potwierdzeń odbioru i właściwe ich umieszczanie w aktach sprawy; - przygotowywaniu akt do archiwizacji; - zszywaniu akt oraz zakładaniu obwolut do akt; - numerowaniu kart; - sporządzaniu kserokopii dokumentów; - zamawianiu i odbieranie akt z archiwum. d) zadanie nr 4 (VI Wydział Krajowego Rejestru Sądowego) obejmuje usługi polegające na: - obsługiwaniu urządzeń biurowych; - przygotowywaniu do wysyłki korespondencji wydziałowej; - wprowadzaniu danych do systemu komputerowego; - roznoszeniu korespondencji wewnątrz sądu; - sporządzaniu kserokopii dokumentów; - rozdzielaniu i dołączaniu do akt zwrotnych poświadczeń odbioru; - przygotowywaniu i dostarczaniu akt do referatów i czytelni oraz ich podkładanie w archiwum po wykorzystaniu; - podszywaniu dokumentów/wniosków do akt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 - 4 do s.i.w.z. 3. W/w usługi podlegają wykonaniu od dnia 16 stycznia 2012 r. do dnia 31 lipca 2012 r. Usługi będą realizowane we wszystkie dni robocze Zamawiającego w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 7:30 a 15:30. W celu prawidłowego wykonania zamówienia Zamawiający w ramach umowy udostępnia w swoim lokalu odpowiednio wyposażone stanowisko każdej osobie świadczącej usługę, niezależnie od tego czy występuje ona indywidualnie jako Wykonawca, czy też jako osoba zatrudniona przez podmiot będący tzw. Wykonawcą Grupowym. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie 4 416 godzin. Na każde z ww. zadań przypada maksymalnie po 1 104 godziny, z tym że Zamawiający informuje, iż: a) w miesiącu styczniu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 96 godzin; b) w miesiącu lutym maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin; c) w miesiącu marcu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 176 godzin; d) w miesiącu kwietniu maksymalna liczba godzin świadczenia usługi wynosi 160 godzin; e) w miesiącu maju maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 168 godzin; f) w miesiącu czerwcu maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 160 godzin; g) w miesiącu lipcu maksymalna ilość godzin świadczenia usługi wynosi 176 godzin. 5. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w budynku zajmowanym przez Sąd Rejonowy Lublin -Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku. 6. Osoby wykonujące usługi zobowiązane są do znajomości następujących przepisów: a) Ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz.1070 ze zm.); b) Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 23 lutego 2007 r. - Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. Nr 38, poz. 249); c) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.); d) Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228); e) Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie archiwizowania akt spraw sądowych z dnia 5 marca 2004 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 443). 7. Osoby, które będą świadczyły usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny posiadać: a) co najmniej wykształcenie średnie; b) znajomość języka polskiego; c) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (w szczególności komputera, drukarki, skanera kserokopiarki, faksu, telefaksu, niszczarki).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Jolanta Agnieszka Darowska, ul. Dulęby 6/14, 20-326 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9936,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7716,96

  • Oferta z najniższą ceną: 7716,96 / Oferta z najwyższą ceną: 9384,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Michał Ferens, ul. Akacjowa 17/1, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9936,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9361,92

  • Oferta z najniższą ceną: 9361,92 / Oferta z najwyższą ceną: 9361,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Natalia Romanek, ul. Jarzębinowa 3/5, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9936,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7716,96

  • Oferta z najniższą ceną: 7716,96 / Oferta z najwyższą ceną: 8158,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pani Dominika Niezbecka, ul. Krokusowa 1/3, 24-320 Poniatowa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9936,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8699,52

  • Oferta z najniższą ceną: 8699,52 / Oferta z najwyższą ceną: 8832,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.