eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Wykonanie robót związanych z chodnikami przy drogach powiatowychZad. Nr 1. Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Przecław na odcinkach o dł. 1 037 m, Zad. Nr 2. Wykonanie robót związanych z chodnikami przy drogach powiatowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki na odcinkach o dł. 800 m, Zad. Nr 3. Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Wadowice Górne na odcinkach o dł. 2 170 m. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Mielec: Wykonanie robót związanych z chodnikami przy drogach powiatowych: Zad. Nr 1. Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Przecław na odcinkach o dł. 1 037 m, Zad. Nr 2. Wykonanie robót związanych z chodnikami przy drogach powiatowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki na odcinkach o dł. 800 m, Zad. Nr 3. Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Wadowice Górne na odcinkach o dł. 2 170 m. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie.
Numer ogłoszenia: 163333 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu , ul. Korczaka 6a, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5837521, 5839633, faks 017 5837521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z chodnikami przy drogach powiatowych: Zad. Nr 1. Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Przecław na odcinkach o dł. 1 037 m, Zad. Nr 2. Wykonanie robót związanych z chodnikami przy drogach powiatowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki na odcinkach o dł. 800 m, Zad. Nr 3. Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Wadowice Górne na odcinkach o dł. 2 170 m. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówień jest wykonanie robót związanych z chodnikami przy drogach powiatowych: Zad. Nr 1. Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Przecław na odcinkach o dł. 1 037 m, tj.: a) przy dr. Nr 1 152R Borowa - Czermin - Wola Mielecka - Przecław na odc. 806 m w m. Błonie, b) przy dr. Nr 1 168R Przecław - Rydzów na odc. 231 m w m. Przecław, Zad. Nr 2. Wykonanie robót związanych z chodnikami przy drogach powiatowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki na odcinkach o dł. 800 m, tj.: a) remont nawierzchni i chodnika dr. Nr 1 182R Brzeźnica - Radomyśl Wielki na odc. 280 m w m. Radomyśl Wielki (ul. Targowa), b) wykonanie chodnika przy dr. Nr 1 167R Podborze - Ruda na odc. 520 m w m. Podborze, Zad. Nr 3. Wykonanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Wadowice Górne na odcinkach o dł. 2 170 m, tj.: a) przy dr. Nr 1 163R Zgórsko - Wola Wadowska na odc. 540 m w m. Wola Wadowska, b) przy dr. Nr 1 160R Borki - Zabrnie - Piątkowiec na odc. 220 m w m. Zabrnie, c) przy dr. Nr 1 160R Borki - Zabrnie - Piątkowiec na odc. 200 m w m. Wadowice Górne, d) przy dr. Nr 1 160R Borki - Zabrnie - Piątkowiec na odc. 150 m w m. Kosówka, e) przy dr. Nr 1 163R Zgórsko - Wola Wadowska na odc. 400 m w m. Izbiska, f) przy dr. Nr 1 158R Wampierzów - Zabrnie na odc. 260 m w m. Wampierzów, g) przy dr. Nr 1 166R Partynia - Jamy na odc. 400 m w m. Jamy. Każde z w/w zadań traktowane jest jako odrębne zamówienie, dla którego prowadzone jest odrębne postępowanie. Nazwa i kod robót wiodących wg CPV: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania - 45 23 32 22-1. Szczegółowe zakresy robót dla poszczególnych zadań określa specyfikacja istotnych warunków zamówień zwana dalej SIWZ (Rozdz. 4 - Ślepe Kosztorysy, Rozdz. 3 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne). Wykonawcy zobowiązani będą na wykonane przedmioty zamówień udzielić gwarancji na okres 12 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Będą to zamówienia polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodne z przedmiotem zamówień podstawowych, stanowiące nie więcej niż 50 procent wartości zamówień podstawowych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wniesienie wadiów dla poszczególnych zadań nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał: jako główny wykonawca minimum pięć kontraktów, porównywalnych rodzajem z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300.000 zł , bądź jako podwykonawca lub uczestnik konsorcjum w ramach pięciu kontraktów roboty, porównywalne rodzajem z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 300.000 zł. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 9.1. Instrukcji dla oferentów, stanowiących Rozdz. 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności osobą do obsadzenia stanowiska Kierownika Budowy, która: a) posiada doświadczenie min. 3 lata, licząc od daty wystawienia uprawnień o wymaganej specjalności, b) jest członkiem odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów; Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 9.1. Instrukcji dla oferentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 9.1. Instrukcji dla oferentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji robót dopuszczalna będzie w przypadku: a) wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 14 dni, powódź itp., b) wystąpienia innych, trudnych do przewidzenia okoliczności, uniemożliwiających czasowo realizację robót lub ich zakończenie w terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl (otwierając zakładki: Przetargi - Powiatowy Zarząd Dróg - Specyfikacje).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie pisemnej - w Powiatowym Zarządzie Dróg w Mielcu 39-300 Mielec ul. Korczaka 6a, pokój nr 5 od poniedz. do piątku w godz. 7-15 w terminie 5 dni od złożenia wniosku, za cenę 20 PLN..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 09:45, miejsce: w Powiatowym Zarządzie Dróg w Mielcu, ul. Korczaka 6a, 39-300 Mielec, w pokoju nr 5 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadania są dofinansowane odpowiednio środkami z budżetów Gmin: Przecław, Radomyśl Wielki i Wadowice Górne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.