eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Daleszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-21

Daleszyce: Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Daleszyce
Numer ogłoszenia: 163330 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce , ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrayskie, tel. 041 3171968, faks 041 3171968.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Daleszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, spełniającego minimum wymagania techniczne opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do niniejszego SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - 3 komputery przenośne, 3 komputery stacjonarne z monitorami, 3 klawiatury na USB qwerty, 1 Plecak Targus TSB200EU, 1 Torba Targus CN317, 1drukarka laserowa kolorowa A4. Część II - 3 komputery stacjonarne typu (All in One), akcesoria dodatkowe do komputerów stacjonarnych typu (All in One), 3 drukarki laserowe kolorowe A4, 3 routery. Część III - 1 komputer KCIK z monitorem Część IV - Photoshop CS6 PL, ABBYY FineReader 11 Professional Edition PL Przez jednego Wykonawcę oferta może zostać złożona na więcej niż jedną część. Sprzęt komputerowy opisany w załączniku nr 4 do SIWZ musi posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, w ilości i asortymencie zgodnym z opisem załącznik nr 4. W ofercie należy podać producenta, model oraz parametry sprzętu, należy również dołączyć opis z danymi technicznymi, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. b) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez zamawiającego wady i usterki. Czas reakcji serwisu - 2 dni od daty zgłoszenia awarii, czas naprawy do 14 dni licząc od daty zgłoszenia. W przypadku 3 nieskutecznych napraw, wykonawca wymieni urządzenie na nowe, nie później niż w okresie 10 dni od daty zgłoszenia ostatniej awarii. Serwis producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela powinien posiadać certyfikat ISO 9001:2001. d) W przypadku transportu sprzętu do serwisu lub producenta, Wykonawca zapewni transport własnym kosztem i staraniem w obie strony. Wykonawca zobowiązany jest do zostawienia dysku w siedzibie Zamawiającego, który w wyniku awarii nie podlega zwrotowi do producenta. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu Wykonawca nie usunie wady (usterki) lub nie wykona napraw przedmiotu umowy w ciągu 96 godzin liczonym od daty ustalonej przez Zamawiającego z Wykonawcą na ich realizację, Zamawiający ma prawo zaangażować osobę trzecią do usunięcia wad (usterek) oraz wykonania napraw, a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty wraz z naliczonymi karami umownymi za opóźnienie w usunięciu wad i usterek liczonych do faktycznego terminu ich wykonania przez Wykonawcę lub osobę trzecią. e) Zamawiający zachowuje prawo samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonych komputerów bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych, pod warunkiem wykonania poprawnie takiej konfiguracji. f) Oprogramowanie systemowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i wszelka odpowiedzialność z tego tytułu Zamawiającego jest wyłączona..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.80-5, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : BGŻ SA oddz. Kielce Nr rachunku : 64 2030 0045 1110 0000 0129 7880 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej pn: Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Daleszyce 8.4 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, należy w formie oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 13:00. 8.5 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6 Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą, Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli wniesienia jego żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz.759 z późn. zm) oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ww ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenie oraz dokumentów Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartosci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda na kwotę minimum 5 000 zł netto. Należyte wykonanie zamówienia przy realizacji usługi musi być potwierdzone odpowiednimi dokumentami np. listem referncyjnym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

według wzoru umowy będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/web/daleszyce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jw lub odpłatnie w wysokości 10,50 zł brutto plus koszt przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Daleszyce - pokój nr 2, ul.Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Daleszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, spełniającego minimum wymagania techniczne opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do niniejszego SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - 3 komputery przenośne, 3 komputery stacjonarne z monitorami, 3 klawiatury na USB qwerty, 1 Plecak Targus TSB200EU, 1 Torba Targus CN317, 1drukarka laserowa kolorowa A4. Część II - 3 komputery stacjonarne typu (All in One), akcesoria dodatkowe do komputerów stacjonarnych typu (All in One), 3 drukarki laserowe kolorowe A4, 3 routery. Część III - 1 komputer KCIK z monitorem Część IV - Photoshop CS6 PL, ABBYY FineReader 11 Professional Edition PL Przez jednego Wykonawcę oferta może zostać złożona na więcej niż jedną część. Sprzęt komputerowy opisany w załączniku nr 4 do SIWZ musi posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, w ilości i asortymencie zgodnym z opisem załącznik nr 4. W ofercie należy podać producenta, model oraz parametry sprzętu, należy również dołączyć opis z danymi technicznymi, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. b) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez zamawiającego wady i usterki. Czas reakcji serwisu - 2 dni od daty zgłoszenia awarii, czas naprawy do 14 dni licząc od daty zgłoszenia. W przypadku 3 nieskutecznych napraw, wykonawca wymieni urządzenie na nowe, nie później niż w okresie 10 dni od daty zgłoszenia ostatniej awarii. Serwis producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela powinien posiadać certyfikat ISO 9001:2001. d) W przypadku transportu sprzętu do serwisu lub producenta, Wykonawca zapewni transport własnym kosztem i staraniem w obie strony. Wykonawca zobowiązany jest do zostawienia dysku w siedzibie Zamawiającego, który w wyniku awarii nie podlega zwrotowi do producenta. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu Wykonawca nie usunie wady (usterki) lub nie wykona napraw przedmiotu umowy w ciągu 96 godzin liczonym od daty ustalonej przez Zamawiającego z Wykonawcą na ich realizację, Zamawiający ma prawo zaangażować osobę trzecią do usunięcia wad (usterek) oraz wykonania napraw, a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty wraz z naliczonymi karami umownymi za opóźnienie w usunięciu wad i usterek liczonych do faktycznego terminu ich wykonania przez Wykonawcę lub osobę trzecią. e) Zamawiający zachowuje prawo samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonych komputerów bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych, pod warunkiem wykonania poprawnie takiej konfiguracji. f) Oprogramowanie systemowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i wszelka odpowiedzialność z tego tytułu Zamawiającego jest wyłączona..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.80-5, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Daleszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, spełniającego minimum wymagania techniczne opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do niniejszego SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - 3 komputery przenośne, 3 komputery stacjonarne z monitorami, 3 klawiatury na USB qwerty, 1 Plecak Targus TSB200EU, 1 Torba Targus CN317, 1drukarka laserowa kolorowa A4. Część II - 3 komputery stacjonarne typu (All in One), akcesoria dodatkowe do komputerów stacjonarnych typu (All in One), 3 drukarki laserowe kolorowe A4, 3 routery. Część III - 1 komputer KCIK z monitorem Część IV - Photoshop CS6 PL, ABBYY FineReader 11 Professional Edition PL Przez jednego Wykonawcę oferta może zostać złożona na więcej niż jedną część. Sprzęt komputerowy opisany w załączniku nr 4 do SIWZ musi posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, w ilości i asortymencie zgodnym z opisem załącznik nr 4. W ofercie należy podać producenta, model oraz parametry sprzętu, należy również dołączyć opis z danymi technicznymi, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. b) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez zamawiającego wady i usterki. Czas reakcji serwisu - 2 dni od daty zgłoszenia awarii, czas naprawy do 14 dni licząc od daty zgłoszenia. W przypadku 3 nieskutecznych napraw, wykonawca wymieni urządzenie na nowe, nie później niż w okresie 10 dni od daty zgłoszenia ostatniej awarii. Serwis producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela powinien posiadać certyfikat ISO 9001:2001. d) W przypadku transportu sprzętu do serwisu lub producenta, Wykonawca zapewni transport własnym kosztem i staraniem w obie strony. Wykonawca zobowiązany jest do zostawienia dysku w siedzibie Zamawiającego, który w wyniku awarii nie podlega zwrotowi do producenta. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu Wykonawca nie usunie wady (usterki) lub nie wykona napraw przedmiotu umowy w ciągu 96 godzin liczonym od daty ustalonej przez Zamawiającego z Wykonawcą na ich realizację, Zamawiający ma prawo zaangażować osobę trzecią do usunięcia wad (usterek) oraz wykonania napraw, a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty wraz z naliczonymi karami umownymi za opóźnienie w usunięciu wad i usterek liczonych do faktycznego terminu ich wykonania przez Wykonawcę lub osobę trzecią. e) Zamawiający zachowuje prawo samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonych komputerów bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych, pod warunkiem wykonania poprawnie takiej konfiguracji. f) Oprogramowanie systemowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i wszelka odpowiedzialność z tego tytułu Zamawiającego jest wyłączona..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.80-5, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Daleszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, spełniającego minimum wymagania techniczne opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do niniejszego SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - 3 komputery przenośne, 3 komputery stacjonarne z monitorami, 3 klawiatury na USB qwerty, 1 Plecak Targus TSB200EU, 1 Torba Targus CN317, 1drukarka laserowa kolorowa A4. Część II - 3 komputery stacjonarne typu (All in One), akcesoria dodatkowe do komputerów stacjonarnych typu (All in One), 3 drukarki laserowe kolorowe A4, 3 routery. Część III - 1 komputer KCIK z monitorem Część IV - Photoshop CS6 PL, ABBYY FineReader 11 Professional Edition PL Przez jednego Wykonawcę oferta może zostać złożona na więcej niż jedną część. Sprzęt komputerowy opisany w załączniku nr 4 do SIWZ musi posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, w ilości i asortymencie zgodnym z opisem załącznik nr 4. W ofercie należy podać producenta, model oraz parametry sprzętu, należy również dołączyć opis z danymi technicznymi, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. b) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez zamawiającego wady i usterki. Czas reakcji serwisu - 2 dni od daty zgłoszenia awarii, czas naprawy do 14 dni licząc od daty zgłoszenia. W przypadku 3 nieskutecznych napraw, wykonawca wymieni urządzenie na nowe, nie później niż w okresie 10 dni od daty zgłoszenia ostatniej awarii. Serwis producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela powinien posiadać certyfikat ISO 9001:2001. d) W przypadku transportu sprzętu do serwisu lub producenta, Wykonawca zapewni transport własnym kosztem i staraniem w obie strony. Wykonawca zobowiązany jest do zostawienia dysku w siedzibie Zamawiającego, który w wyniku awarii nie podlega zwrotowi do producenta. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu Wykonawca nie usunie wady (usterki) lub nie wykona napraw przedmiotu umowy w ciągu 96 godzin liczonym od daty ustalonej przez Zamawiającego z Wykonawcą na ich realizację, Zamawiający ma prawo zaangażować osobę trzecią do usunięcia wad (usterek) oraz wykonania napraw, a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty wraz z naliczonymi karami umownymi za opóźnienie w usunięciu wad i usterek liczonych do faktycznego terminu ich wykonania przez Wykonawcę lub osobę trzecią. e) Zamawiający zachowuje prawo samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonych komputerów bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych, pod warunkiem wykonania poprawnie takiej konfiguracji. f) Oprogramowanie systemowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i wszelka odpowiedzialność z tego tytułu Zamawiającego jest wyłączona..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.80-5, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla Nadleśnictwa Daleszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, spełniającego minimum wymagania techniczne opisane szczegółowo w załączniku nr 4 do niniejszego SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - 3 komputery przenośne, 3 komputery stacjonarne z monitorami, 3 klawiatury na USB qwerty, 1 Plecak Targus TSB200EU, 1 Torba Targus CN317, 1drukarka laserowa kolorowa A4. Część II - 3 komputery stacjonarne typu (All in One), akcesoria dodatkowe do komputerów stacjonarnych typu (All in One), 3 drukarki laserowe kolorowe A4, 3 routery. Część III - 1 komputer KCIK z monitorem Część IV - Photoshop CS6 PL, ABBYY FineReader 11 Professional Edition PL Przez jednego Wykonawcę oferta może zostać złożona na więcej niż jedną część. Sprzęt komputerowy opisany w załączniku nr 4 do SIWZ musi posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. a) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, w ilości i asortymencie zgodnym z opisem załącznik nr 4. W ofercie należy podać producenta, model oraz parametry sprzętu, należy również dołączyć opis z danymi technicznymi, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. b) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez zamawiającego wady i usterki. Czas reakcji serwisu - 2 dni od daty zgłoszenia awarii, czas naprawy do 14 dni licząc od daty zgłoszenia. W przypadku 3 nieskutecznych napraw, wykonawca wymieni urządzenie na nowe, nie później niż w okresie 10 dni od daty zgłoszenia ostatniej awarii. Serwis producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela powinien posiadać certyfikat ISO 9001:2001. d) W przypadku transportu sprzętu do serwisu lub producenta, Wykonawca zapewni transport własnym kosztem i staraniem w obie strony. Wykonawca zobowiązany jest do zostawienia dysku w siedzibie Zamawiającego, który w wyniku awarii nie podlega zwrotowi do producenta. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu Wykonawca nie usunie wady (usterki) lub nie wykona napraw przedmiotu umowy w ciągu 96 godzin liczonym od daty ustalonej przez Zamawiającego z Wykonawcą na ich realizację, Zamawiający ma prawo zaangażować osobę trzecią do usunięcia wad (usterek) oraz wykonania napraw, a Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty wraz z naliczonymi karami umownymi za opóźnienie w usunięciu wad i usterek liczonych do faktycznego terminu ich wykonania przez Wykonawcę lub osobę trzecią. e) Zamawiający zachowuje prawo samodzielnej zmiany konfiguracji dostarczonych komputerów bez utraty prawa do świadczeń gwarancyjnych, pod warunkiem wykonania poprawnie takiej konfiguracji. f) Oprogramowanie systemowe objęte jest gwarancją producenta określoną w warunkach licencji i wszelka odpowiedzialność z tego tytułu Zamawiającego jest wyłączona..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.72.80-5, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.