eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego zainstalowanych w oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-16

Kraków: Usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego zainstalowanych w oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
Numer ogłoszenia: 163305 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261154 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego zainstalowanych w oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest konserwacja i naprawa systemów zabezpieczenia technicznego w Oddziałach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do siwz oraz wymaganiami wynikającymi z Europejskich i Polskich Norm. 2. Usługą , o której mowa w ust. 1 objęte są następujące systemy: 1) system sygnalizacji włamania i napadu; 2) system kontroli dostępu; 3) system telewizji dozorowej; 4) system sygnalizacji pożaru; 5) dźwiękowy system ostrzegania; 6) system oświetlenia ewakuacyjnego. 3. Usługa, o której mowa w ust. 1 ma na celu zapewnienie utrzymania systemów wymienionych w ust. 2 oraz urządzeń wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia w stałej sprawności technicznej. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do siwz. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części, od jednej do trzech..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: część druga

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Pobóg-Gadziński Zakład Usługowy i Instalacji urządzeń zabezpieczających ALARM, Al. Płk Beliny-Prażmowskiego 52/1, 31-514 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9938,40

  • Oferta z najniższą ceną: 9938,40 / Oferta z najwyższą ceną: 20664,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część trzecia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Pobóg-Gadziński Zakład Usługowy i Instalacji Urządzeń Zabezpieczających ALARM, Al. Płk Beliny-Prażmowskiego 52/1, 31-514 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25609,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9532,50

  • Oferta z najniższą ceną: 9532,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.