Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Warszawa: Dostawa 684 kpl. mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA oraz 940 szt. spodni wyjściowych letnich
Numer ogłoszenia: 163305 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Straży Granicznej, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5003192, fax 022 5004370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 684 kpl. mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA oraz 940 szt. spodni wyjściowych letnich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, wykonanych w sposób zgodny ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ: mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA w liczbie 684 kpl. (kod CPV - 18115000-8) oraz spodni wyjściowych letnich w liczbie 940 szt. (kod CPV - 18234000-8). Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w ilościach określonych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy do jednostek organizacyjnych Straży Granicznej. Okres gwarancji na każdy z przedmiotów zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu Zamawiającego do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotów zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (w blokach): BLOK I: mundury wyjściowe z emblematem STRAŻ GRANICZNA w liczbie 684 kpl., BLOK II: spodnie wyjściowe letnie w liczbie 940 szt., Wykonawca może przed złożeniem oferty obejrzeć wzory przedmiotów zamówienia w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.23.40.00 - Spodnie Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.40.00 - Spodnie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. Nr 164 z 2006 r. poz. 1163 z późn. zm.), a w szczególności: 1) należycie wykonał lub wykonuje ( jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) następujące zamówienia: a) w przypadku składania oferty na BLOK I: co najmniej 1 dostawę obejmującą minimum 500 kpl. ubiorów (składających się z kurtki i spodni) wykonanych w technologii podobnej do przedmiotu zamówienia tj. ubiorów, w których elementy nośne kurtki zostały wykonane technologią wielkopowierzchniowego klejenia , b) w przypadku składania oferty na BLOK II: co najmniej 1 dostawę obejmującą minimum 500 szt. spodni. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o treść dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi na podstawie przepisów ustawy pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ). Ponadto zgodnie z art. 23 ustawy pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie z art. 23 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec Zamawiającego, a złożona przez nich oferta spełniać będzie następujące wymagania: - wraz z ofertą wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej: strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika, - po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (przed podpisaniem umowy), Zamawiający wymagać będzie przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ), na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy pzp (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ - w przypadku wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub o treści zgodnej ze wzorami określonymi w załącznikach nr 3a i 3b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz zrealizowanych dostaw, zawierający informacje potwierdzające spełnienie warunku określonego w pkt III.2) ppkt 1) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu (oraz w rozdziale VII pkt 1 SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór wykazu zamieszczono załączniku nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wyszczególnione przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakośc i estetyka - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38 tel. 022 500 31 79.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Zespołu do Spraw Zamówień Publicznych KGSG przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, budynek nr 5 pokój nr 229 (w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-15.00)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 684 kpl. mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA w liczbie 684 kpl. wykonanych w sposób zgodny ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ. Okres gwarancji na ww. przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu Zamawiającego do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. Wykonawca może przed złożeniem oferty obejrzeć wzór przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość i estetyka - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa spodni wyjściowych letnich w liczbie 940 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji spodni wyjściowych letnich w liczbie 940 szt. wykonanych w sposób zgodny ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ. Okres gwarancji na ww. przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu Zamawiającego do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. Wykonawca może przed złożeniem oferty obejrzeć wzór przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość i estetyka - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.