eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup wraz z dostawą komputerów, czytników oraz drukarek w podziale na cztery zadaniaZadanie A - Zakup kompletnych stanowisk komputerowych do kontroli granicznej - 10 kpl. z niezbędnymi urządzeniami obsługi trzech ciągów odpraw. Zadanie B - Zakup 10 sztuk pełnostronicowych czytników dokumentów. Zadanie C - Zakup 10 sztuk stacjonarnych czytników linii papilarnych. Zadnie D - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Katowice: Zakup wraz z dostawą komputerów, czytników oraz drukarek w podziale na cztery zadania: Zadanie A - Zakup kompletnych stanowisk komputerowych do kontroli granicznej - 10 kpl. z niezbędnymi urządzeniami obsługi trzech ciągów odpraw. Zadanie B - Zakup 10 sztuk pełnostronicowych czytników dokumentów. Zadanie C - Zakup 10 sztuk stacjonarnych czytników linii papilarnych. Zadnie D - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek
Numer ogłoszenia: 163151 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. , Al. Korfantego 38, 40-161 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3927171, 3927202, faks 32 3927376.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtl.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą komputerów, czytników oraz drukarek w podziale na cztery zadania: Zadanie A - Zakup kompletnych stanowisk komputerowych do kontroli granicznej - 10 kpl. z niezbędnymi urządzeniami obsługi trzech ciągów odpraw. Zadanie B - Zakup 10 sztuk pełnostronicowych czytników dokumentów. Zadanie C - Zakup 10 sztuk stacjonarnych czytników linii papilarnych. Zadnie D - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie A - Zakup kompletnych stanowisk komputerowych do kontroli granicznej - 10 kpl. z niezbędnymi urządzeniami obsługi trzech ciągów odpraw. 2) Zadanie B - Zakup 10 sztuk pełnostronicowych czytników dokumentów. 3) Zadanie C - Zakup 10 sztuk stacjonarnych czytników linii papilarnych. 4) Zadnie D - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.23.33.10-7, 30.21.33.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę w zakresie zadania do którego przystępuje: Dotyczy Zadania A - polegającą na dostawie komputerów, drukarek oraz skanerów na kwotę nie mniejsza niż 30 000 zł; Dotyczy Zadania B - polegającą na dostawie pełnostronicowych czytników dokumentów na kwotę nie mniejsza niż 70 000 zł; Dotyczy Zadania C - polegającą na dostawie stacjonarnych czytników linii papilarnych na kwotę nie mniejsza niż 70 000 zł; Dotyczy Zadania D - polegającą na dostawie urządzeń wielofunkcyjnych na kwotę nie mniejszą niż 30 000 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania dostawy w ilości, wartości i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Zamawiający - Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 1.1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2. do 2.4. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 1.2. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia. 1.3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Gwarancja - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtl.com.pl/#przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gtl.com.pl/#przetargi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii GTL S.A. (Terminal B, II piętro) MPL Katowice ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 10.08.2016 r. o godz. 10:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z rezerwy celowej budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A - Zakup kompletnych stanowisk komputerowych do kontroli granicznej - 10 kpl. z niezbędnymi urządzeniami obsługi trzech ciągów odpraw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 10 kompletnych stanowisk komputerowych do kontroli granicznej z niezbędnymi urządzeniami obsługi 3 ciągów odpraw. Urządzenia musza być fabrycznie nowe. Stanowisko komputerowe musi zawierać następujące urządzenia - zamawiana ilość 10 kompletów: 1. komputer stacjonarny, 2. klawiatura USB, 3. mysz komputerowa USB. Uzupełniające urządzenia dla jednego ciągu odpraw - zamawiana ilość 3 komplety: 4. skaner komputerowy, 5. drukarka laserowa kolorowa, 6. niszczarka dokumentów. Zamawiane urządzenia w zakresie niezbędnym zalecanym przez producenta winny podlegać bezpłatnym przeglądom w okresie ich gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6A SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.74.60-1, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B - Zakup 10 sztuk pełnostronicowych czytników dokumentów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 10 sztuk pełnostronicowych czytników dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6B SIWZ. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Zamawiane urządzenia w zakresie niezbędnym zalecanym przez producenta winny podlegać bezpłatnym przeglądom w okresie ich gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C - Zakup 10 sztuk stacjonarnych czytników linii papilarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 10 sztuk stacjonarnych czytników linii papilarnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6C SIWZ. Urządzenia musza być fabrycznie nowe. Zamawiane urządzenia w zakresie niezbędnym zalecanym przez producenta winny podlegać bezpłatnym przeglądom w okresie ich gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.33.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadnie D - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą: 1) urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A3 (wraz z 3 kompletami materiałów eksploatacyjnych) - 2 szt, 2) urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolor A3 (wraz z 3 kompletami materiałów eksploatacyjnych) - 1 szt, 3) drukarka laserowa kolor A4 (wraz z 2 kompletami zamiennych materiałów eksploatacyjnych) - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6D SIWZ. Urządzenia musza być fabrycznie nowe. Zamawiane urządzenia w zakresie niezbędnym zalecanym przez producenta winny podlegać bezpłatnym przeglądom w okresie ich gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Gwarancja - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.