eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › 8/2008/II Dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia rolkowego przeznaczonego do pomiaru sił hamowania oraz oceny skuteczności i równomierności działania hamulców pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do i powyżej 3,5 t.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Przemyśl: 8/2008/II Dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia rolkowego przeznaczonego do pomiaru sił hamowania oraz oceny skuteczności i równomierności działania hamulców pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do i powyżej 3,5 t.
Numer ogłoszenia: 163149 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o., ul. Lwowska 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 678-3044 w. 327, fax 016 6769511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 8/2008/II Dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia rolkowego przeznaczonego do pomiaru sił hamowania oraz oceny skuteczności i równomierności działania hamulców pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do i powyżej 3,5 t..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego urządzenia rolkowego przeznaczonego do pomiaru sił hamowania oraz oceny skuteczności i równomierności działania hamulców pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do i powyżej 3,5 t. 2. Maksymalny nacisk osi 160kN 3. Zakres sił hamowania 0 - kN; 0 - 30 kN 4. Rozstaw kół 900 - 2900 5. Średnica obręczy koła (samochody/motocykle) 10 - 22,5 6. Zakres mierzonego ciśnienia 0 - 10 MPa 7.Zasilanie 3 x 400 V 8. Typ pomiaru automatyczny / ręczny 9. Sterowanie z pulpitu / zdalne 10. Zakres Zamówienia obejmuje również: a) przeszkolenie czterech wytypowanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi urządzenia. Szkolenie trwać będzie przez co najmniej 8 godzin i odbędzie się w dniu uruchomienia. b) montaż urządzenia oraz pierwszy próbny rozruch. 11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy, jednak nie krótszy niż gwarancja producenta. Gwarancja nie może być ograniczona koniecznością wykonania płatnych przeglądów urządzenia czy limitem wykonanej pracy urządzenia. Bieg terminu gwarancji liczony będzie od daty protokolarnego odbioru zamontowanego i gotowego do eksploatacji urządzenia. 12. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty sporządzone w języku polskim: a) instrukcję obsługi, b) dokumentację techniczno- ruchową, c) specyfikację wyposażenia. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu niezbędnej pomocy techniczno-doradczej w zakresie przygotowania obiektu do montażu urządzenia. Ewentualnej adaptacji pomieszczenia dokonana będzie na koszt własny Zamawiającego. Ponadto, warunkiem niezbędnym jest przyjęcie obecnie zamontowanego urządzenia rolkowego typ RH 30 powyżej 3,5t. 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie 30 dni od daty podpisania umowy. 2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGA SIĘ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, na Formularzu nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy; 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, do oferty każdy z wykonawców powinien załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzone odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 4) w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot spełnia wymagania Zamawiającego określone w rozdziale III pkt 1 SIWZ wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty odpowiednich dokumentów (materiały reklamowe, informacje techniczne, itp.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 2. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 3. Wykonawca może przedłożyć jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 4. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. 5. Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty: 1) Formularz Cenowy sporządzoną na załączonym Formularzu nr 1; 2) Ofertę Przetargową sporządzony na załączonym Formularzu nr 2; 3) Oświadczenie Wykonawcy sporządzone na załączonym Formularzu nr 3; 4) Informacje o Wykonawcy sporządzone na załączonym Formularzu nr 4; 5) Projekt umowy zał. nr 5 6) Protokół zdawczo-odbiorczy zał. nr 1 do umowy 7) Pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale V SIWZ. 6. Ceny zostaną podane przez wykonawcę w całości w walucie polskiej. 7. Cenę oferty stanowi wartość brutto oferty z montażem. 8. Oferta powinna być napisana na maszynie (komputerze) lub nieścieralnym atramentem. 9. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę, wymagają podpisu osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, zgodnie z dokumentem rejestracyjnym, albo osoby lub osób upoważnionych, przy czym umocowanie musi być załączone do oferty. 10. Zamawiający uznaje, że podpisem jest złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać zgodne z aktualnym dokumentem tożsamości imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska, to musi być on uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego. 11. Wszystkie dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający uzna kserokopie dokumentów za prawidłowo potwierdzone, jeżeli każda strona dokumentu będzie opatrzona klauzulą /Za zgodność z oryginałem/ i podpisem osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 12. Oferta nie może zawierać zmian ani uzupełnień z wyjątkiem tych, które wynikają z instrukcji wydanych przez Zamawiającego, lub które są konieczne do korekty błędów popełnionych przez wykonawcę. W tym przypadku dokonane korekty powinny być opatrzone datą oraz parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 13. Wszystkie zapisane strony oferty muszą być kolejno ponumerowane i złożone w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. 14. Oferta powinna zawierać spis jej zawartości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.mzk.przemysl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Przemyślu, ul. Lwowska 9, 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferte nalezy złożyć w sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Przemyślu, ul. Lwowska 9, 37-700 Przemyśl, do dnia 25.07.2008 godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.