eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont ulicy na działce nr 936/1 oraz części chodnika na ulicy Żeromskiego w Sulechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Sulechów: Remont ulicy na działce nr 936/1 oraz części chodnika na ulicy Żeromskiego w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 163132 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy na działce nr 936/1 oraz części chodnika na ulicy Żeromskiego w Sulechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje realizację części zadania pod nazwą Remonty dróg i chodników gminnych, w tym: 1.1. Remont ulicy na działce nr 936/1 w Sulechowie, w tym m.in.: a) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 8,50 m; b) wykonanie: - koryta na całej szerokości jezdni, mechanicznie, głębokość 33 cm - 438,20 m2; - koryta na całej szerokości jezdni, mechanicznie, głębokość 10 cm - 209,70 m2; - krawężników betonowych wystających 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 193,70 m - na łukach należy stosować krawężniki łukowe; - profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie - 438,20 m2; - podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna po zagęszczeniu o grubości 20 cm - 422,20 m2; - nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej typu Polbruk w kolorze grafitowym o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - 422,20 m2; - remontu cząstkowego nawierzchni zjazdu z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 11,44 m2; c) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki samochodami samowyładowczymi przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, załadowanie koparko-ładowarką - 165,96 m3; 1.2. Remont części chodnika na ulicy Żeromskiego w Sulechowie, w tym m.in.: a) rozebranie: - chodnika z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 154,05 m2; - obrzeży trawnikowych 6x20 cm na podsypce piastowej - 171,80 m; - nawierzchni zjazdów z trylinki o gr. 15 cm, wypełnienie spoin piaskiem - 64,50 m2; - krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 17,30 m; b) wykonanie: - koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników o głębokości 20 cm - 64,50 m2; - podbudowy betonowej z pielęgnacją piaskiem i wodą o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 64,50 m2; - chodnika i nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej typu Polbruk w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 218,55 m2; - remontu cząstkowego nawierzchni z kostki betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 15,00 - m2; c) montaż krawężników betonowych, wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 33,45 m; d) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: - zawory wodociągowe i gazowe - 4 szt.; - studzienki telekomunikacyjne - 6 szt.; e) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki: - przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu ciągnikiem kołowym z przyczepą na odległość do1 km - 14,17 m3; - przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 12,86 m3; 2. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za roboty. 3. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: - Polskim Normom przenoszącym europejskie normy zharmonizowane, a w przypadku ich braku normom wyszczególnionym w kolejności w art. 30, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie będzie wypłacone po dokona-niu odbioru końcowego każdego z remontów (odrębnie chodnika i ulicy) bez zastrzeżeń na podstawie wystawionych faktur. 1.3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okre-sie, co najmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 1.4. Podwykonawcy: Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (min. 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.