eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Turawa w roku 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-19

Turawa: Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Turawa w roku 2012/2013
Numer ogłoszenia: 163126 - 2012; data zamieszczenia: 19.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Turawa w roku 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Turawa w roku 2012/2013. 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1)Usługi polegające na wywozie specjalistycznymi pojazdami odpadów komunalnych: a)z pojemników 120 l, b) z pojemników 240 l, c) z pojemników 1100 l, d) z pojemników 2500 l, e) z pojemników 5000 l, 2)Wywóz odpadów z koszy ulicznych. 3)Wywóz odpadów gromadzonych w sposób selektywny. 2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wywóz odpadów komunalnych na terenie Gminy Turawa, podzielony na dwie części: 1)Część 1 - obiekty gminne; Przewidywana częstotliwość wywozu w 2012/2013 wynosi: a)pojemniki 120 l - 6 szt. wywóz co 2 tygodnie, b)pojemniki 240 l - 2 szt., 1szt. wywóz co 2 tygodnie, 1 szt. wywóz co 4 tygodnie, c)pojemniki 1100 l - 4 szt., 3 szt. wywóz co 4 tygodnie, 1 szt. - na zgłoszenie, d)pojemniki 2500 l - 2 szt. wywóz na zgłoszenie telefoniczne, e)pojemniki 5000 l - na zgłoszenie telefoniczne, f)kosze uliczne - 33 szt. wywóz co 2 tygodnie, g)odpady gromadzone w sposób selektywny - co 2 tygodnie, 2)Część 2 - tereny rekreacyjne Jezior Turawskich: Przewidywana częstotliwość wywozu w 2012/2013 wynosi: a)pojemniki 120 l: i.w okresie od 28.06 - 31.08.2012r. - 3 razy w tygodniu ( w przypadku zwiększonego ruchu turystycznego 4 razy w tygodniu), ii.w okresie od 01.09 - 30.09.2012 - co 2 tygodnie, iii.w okresie 01.10.2012 r.- 30.03.2013 r. - co 4 tygodnie, iv.w okresie 01.04. - 30.04.2013 r. - co 4 tygodnie, v.w okresie 01.05. - 31.05.2013 r. - 1 raz w tygodniu, b)pojemniki 1100 l, 5000 l, KP 7: i.w okresie 01.10.2012 r.- 30.03.2013 r. - co 4 tygodnie, ii.w okresie 01.04. - 30.04.2013 r. - co 4 tygodnie, iii.w okresie 01.05. - 31.05.2013 r. - co 2 tygodnie, iv.odpady gromadzone w sposób selektywny - co 2 tygodnie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju usług co w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę: a)aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności określonej w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wydane przed dniem 1 stycznia 2012 r. , lub zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Turawa ( zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach). b)aktualnego zezwolenia właściwego starosty na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, obowiązujące przez cały zakładany okres realizacji zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę: a)wykazu odpowiedniego potencjału technicznego, koniecznego do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodnie załącznikiem nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę: a)oświadczenia potwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ); b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); c)aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy); d)oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; e) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1)Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 2)Zmiany umowy mogą dotyczyć: a)wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację; b)terminu wykonania zamówienia - możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w sytuacjach, których nie można było przewidzieć z chwila wszczęcia niniejszego postępowania, w szczególności wystąpienia warunków klimatycznych, powodujących konieczność utrzymania dróg wstanie przejezdności; c)zmiana stawki i kwoty podatku VAT, łącznie z konsekwencjami rachunkowymi dotyczącymi obliczenia kwoty brutto - przypadku wejścia w życie zmian odpowiednich przepisów prawa. d)waloryzację cen wg. wskaźnika GUS, według średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług, po okresie 12 miesięcy od obowiązywania umowy. e)Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach: a)śmierci i długotrwałej choroby powyżej 30 dni; b)niewywiązywania się osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia z obowiązków wynikających z umowy; c)jeżeli zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.). 4)Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nie wykonują swoich obowiązków wynikających z umowy. 5)W przypadku zmiany osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Turawa w roku 2012/2013 z obiektów gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1)Usługi polegające na wywozie specjalistycznymi pojazdami odpadów komunalnych: a)z pojemników 120 l, b) z pojemników 240 l, c) z pojemników 1100 l, d) z pojemników 2500 l, e) z pojemników 5000 l, 2)Wywóz odpadów z koszy ulicznych. 3)Wywóz odpadów gromadzonych w sposób selektywny. 1)Część 1 - obiekty gminne; Przewidywana częstotliwość wywozu w 2012/2013 wynosi: a)pojemniki 120 l - 6 szt. wywóz co 2 tygodnie, b)pojemniki 240 l - 2 szt., 1szt. wywóz co 2 tygodnie, 1 szt. wywóz co 4 tygodnie, c)pojemniki 1100 l - 4 szt., 3 szt. wywóz co 4 tygodnie, 1 szt. - na zgłoszenie, d)pojemniki 2500 l - 2 szt. wywóz na zgłoszenie telefoniczne, e)pojemniki 5000 l - na zgłoszenie telefoniczne, f)kosze uliczne - 33 szt. wywóz co 2 tygodnie, g)odpady gromadzone w sposób selektywny - co 2 tygodnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych na terenie Gminy Turawa w roku 2012/2013 z terenów rekreacyjnych Jezior Turawskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1)Usługi polegające na wywozie specjalistycznymi pojazdami odpadów komunalnych: a)z pojemników 120 l, b) z pojemników 240 l, c) z pojemników 1100 l, d) z pojemników 2500 l, e) z pojemników 5000 l, 2)Wywóz odpadów z koszy ulicznych. 3)Wywóz odpadów gromadzonych w sposób selektywny. 2)Część 2 - tereny rekreacyjne Jezior Turawskich: Przewidywana częstotliwość wywozu w 2012/2013 wynosi: a)pojemniki 120 l: i.w okresie od 28.06 - 31.08.2012r. - 3 razy w tygodniu ( w przypadku zwiększonego ruchu turystycznego 4 razy w tygodniu), ii.w okresie od 01.09 - 30.09.2012 - co 2 tygodnie, iii.w okresie 01.10.2012 r.- 30.03.2013 r. - co 4 tygodnie, iv.w okresie 01.04. - 30.04.2013 r. - co 4 tygodnie, v.w okresie 01.05. - 31.05.2013 r. - 1 raz w tygodniu, b)pojemniki 1100 l, 5000 l, KP 7: i.w okresie 01.10.2012 r.- 30.03.2013 r. - co 4 tygodnie, ii.w okresie 01.04. - 30.04.2013 r. - co 4 tygodnie, iii.w okresie 01.05. - 31.05.2013 r. - co 2 tygodnie, iv.odpady gromadzone w sposób selektywny - co 2 tygodnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.