eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Budowa nowego kolektora deszczowego odwadniającego tereny osiedla Jeziorna w Ełku-etap I wraz z regulacją studni kanalizacji deszczowej w ul. Baranki w Ełku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Ełk: Budowa nowego kolektora deszczowego odwadniającego tereny osiedla Jeziorna w Ełku-etap I wraz z regulacją studni kanalizacji deszczowej w ul. Baranki w Ełku
Numer ogłoszenia: 163063 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128143 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowego kolektora deszczowego odwadniającego tereny osiedla Jeziorna w Ełku-etap I wraz z regulacją studni kanalizacji deszczowej w ul. Baranki w Ełku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja w systemie projektuj - buduj inwestycji p.n.: Budowa nowego kolektora deszczowego odwadniającego tereny osiedla Jeziorna w Ełku - etap I wraz z regulacją studni kanalizacji deszczowej w ul. Baranki w Ełku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - użytkowy. W zakres prac do wykonania wchodzi: 1.Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całości I etapu ujętego w PFU oraz uzyskania wynikających z obowiązujących przepis ów i prawa budowlanego decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień, w tym pozwolenia na budowę; 2.Wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych Programem Funkcjonalno - Użytkowym (w zakresie I etapu), przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową opra cowaną przez Wykonawcę - zatwierdzonymi przez Zamawiającego. 3.Wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej. Wykonawca powinien przeanalizować załączony program funkcjonalno - użytkowy i przygotować ofertę cenową opartą o analizę własną. Niedoszacow anie zakresu prac ujętych w niniejszej specyfikacji oraz programie funkcjonalno - użytkowym, nie stanowi podstawy do późniejszej zmiany ceny kontraktu. Umowa jest ryczałtowa tj jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. I.OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRO JEKTOWEJ Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji projektowej z zastosowaniem rozwiązań i materiałów o parametrach nie gorszych niż określa Program funkcjonalno - użytkowy. Na obszarze objętym niniejszym zamówieniem obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Ełk - os. Jeziorna. Zamawiający przekaże Wykonawcy, po podpisaniu umowy, mapy do celów projektowych niezbędne do wykonania w/w zadania. Wykonawca powinien opracować projekt na część przedsięwzięcia objętego programem funkcj onalno - użytkowym obejmującą I etap, tj.: - budowę kolektora deszczowego od wylotu do jeziora do studni rewizyjnej istniejącej SD1 o rzędnej 125.70/122.64 (ulica Św. M.M. Kolbe), oraz budowę osadnika piasku i separatora substancji ropopochodnych, - przewidz ieć niwelację gruntu po budowie kolektora deszczowego wraz z humusowaniem i obsianiem trawą, - regulację istniejących studni deszczowych w ulicy Baranki. Trasowanie sieci kanalizacji deszczowej powinno uwzględniać ewentualne późniejsze włączenie planowaneg o II etapu budowy kanalizacji deszczowej (zawartego w PFU), który będzie miał za zadanie częściowo odciążyć istniejącą sieć deszczową na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II oraz Św. M.M. Kolbe. Opracowana dokumentacja powinna zawierać również specyfikacje tech niczne i przedmiary robót. Dokumentację projektową opracować należy w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej. Przed wdrożeniem do realizacji opracowana dokumentacja podlegać będzie uzgodnieniu z Zamawiającym poprzez uzyskanie opinii Zespołu Opiniującego Proje kty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta w Ełku. Projektant zobowiązany będzie również uzyskać pozytywną opinię autora programu funkcjonalno - użytkowego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i zastosowanych materiałów. II.WYKONANIE ROBÓT B UDOWLANYCH Zamówieniem objęte jest wykonanie robót budowlanych określonych w Programie funkcjonalno - użytkowym (I etap): - budowa nowego kolektora deszczowego o następujących parametrach: * kanał betonowy DN600; około L=106mb, * kanał betonowy DN800; około L =140mb, * kanał betonowy DN1000; około L=68mb, * studnie kanalizacji deszczowej - szt.9 (SD2÷SD10), * osadnik zawiesin mineralnych - szt.1 * separator substancji ropopochodnych - szt.1 * typowy wylot betonowy DN1000 - szt.1 - regulacja wysokościowa istnieją cych studni kanalizacji deszczowej w ul. Baranki - 22szt. poprzez: * usunięcie niezbędnej ilości masy bitumicznej do przeprowadzenia demontażu zamontowanego włazu, * zamontowanie nowego włazu żeliwnego D400 (dopuszcza się zastosowanie włazów z pokrywami we ntylowanymi, żeliwno - betonowymi, z zatrzaskami) - 22szt. * regulację wysokościową nowych włazów za pomocą pierścieni dystansowych dedykowanych do tego celu (nie dopuszcza się regulacji na bloczkach, cegłach, kostkach i innych podobnych technologii), * odtw orzenie konstrukcji mas bitumicznych (beton asfaltowy). - po wykonaniu kanalizacji deszczowej odtworzenie chodnika w ulicy Św. M.M. Kolbego w stanie nie gorszym od istniejącego. Materiały z rozbiórki tj włazy na studniach istn. podlegają zwrotowi dla Zamawi ającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie działania i wydatki poboczne i nieprzewidziane oraz ryzyko każdego rodzaju, niezbędne do zaprojektowania, budowy, ukończenia i uruchomienia całości zadania. W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego . Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wyrys terenu przedstawiający aktualny sposób zagospodarowania i uzbrojenia terenu. Ewentualne nazwy materiałów zawarte w PFU podano jako przykładowe, określające ich standard techniczny i estetyczny. W real izacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają zakładanemu standardowi lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępow ania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy Zestawienia elementów zamówienia podlegających wycenie w ramach złożonej oferty oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dz iałalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 PLN. Minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. W okresie dwóch tygodni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo - finansowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacyjne PRIM S.A., ul. Suwalska 84, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
  • ELMO S.A., Żelków Kolonia, ul. Akacjowa 1, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 321685,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 236221,50

  • Oferta z najniższą ceną: 236221,50 / Oferta z najwyższą ceną: 430000,01

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.