Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Kępno: Szkolenie z zakresu Pracownik biurowy z językiem angielskim
Numer ogłoszenia: 163043 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie, Mianowice 2H, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7822834, fax 062 7822854.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie z zakresu Pracownik biurowy z językiem angielskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie 10 osób bezrobotnych w zakresie pracownika biurowego z językiem angielskim
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2.2Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 2.3Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 2.4Nie spełnienie któregokolwiek warunku, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2.5Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń) i informacji: 3.1Wypełniony bez wyjątku formularz ofertowy (Rozdział II SIWZ). 3.2Wypełniony preliminarz kosztów kursu (załącznik nr 1 do oferty). 3.3Oświadczenie Wykonawcy - na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - Tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 , (załącznik nr 2 do oferty). 3.4Szczegółowy program nauczania oraz harmonogram zajęć (załącznik nr 3 do oferty). 3.5Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców (załącznik nr 4 do oferty). Wykonawca ma wykazać, że wykonał w ostatnich 3 latach (2004 - 2007) minimum 3 usługi szkoleniowe zbliżone do przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy niż 3 lata Wykonawca ma się wykazać co najmniej 2 usługami szkoleniowymi. 3.6Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności przewidzianych w programie szkolenia. Wykaz musi obejmować osoby z uprawnieniami oraz min. 2 letnim doświadczeniem odpowiadającym zakresowi niniejszego szkolenia z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje tj. kopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń lub innymi uprawnieniami jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (załącznik nr 5 do oferty). 3.7Listy referencyjne dotyczące jednostki szkoleniowej i osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia, certyfikat jakości usług lub dokumenty równoważne (jeżeli Wykonawca posiada). Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. 3.8Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawcy zamierzają powierzyć podwykonawcy. 3.9Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 3.10Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu w opłatach podatku dochodowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3.11Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3.12Zaświadczenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych. 3.13Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzajacego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 3.14Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 3.15Dopuszcza się składanie odpisów/kserokopii dokumentów określonych w pkt. 3.7 - 3.13 z zastrzeżeniem, iż odpisy/kserokopie te muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, z wyłączeniem pkt. 3.1 i 3.6, które należy przygotować w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apraca.pl/poke
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mianowice 2H 63 - 600 Kępno.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie Mianowice 2H 63 - 600 Kępno pok.14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Dostawa abonamentu z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP, SIMPLE ERP oraz aplikacji KOSZTY i pakietem 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych dla Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiat. Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie" - II postępowanie
- REMONT ELEWACJI KAMIENICY POŁOŻONEJ PRZY UL. RYNEK 41 W KĘPNIE
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.