eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokrzywnica › Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pokrzywnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Pokrzywnica: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pokrzywnica
Numer ogłoszenia: 163040 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106046 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pokrzywnica, Al. Jana Pawła II 1, 06-121 Pokrzywnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6918721, faks 023 6918555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pokrzywnica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pokrzywnica. 1.Planowane zamówienie obejmuje budowę oczyszczalni ścieków na działce oznaczonej numerem 512/4, obręb Pokrzywnica, stanowiącej własność Gminy Pokrzywnica. Zaprojektowano oczyszczalnię mechaniczno-biologiczną z biologicznym usuwaniem biogenów i trzecim stopniem oczyszczania w postaci laguny hydroponicznej - cieku biostabilizacji. Przepustowość O.Ś. Pokrzywnica wynosi Qdś=150 ( m3/d), Qdmax=200 ( m3/d). Równoważna liczba mieszkańców wynosi RLM=2000. 2.Zakresem robót objętych zamówieniem jest: 1)nowoczesna zintegrowana kompaktowa oczyszczalnia ścieków w technologii zanurzonych złóż przepływowych, stanowiąca jeden zwarty obiekt budowlany, w którym mieszczą się wszystkie urządzenia ciągu technologicznego oraz przepływowa laguna hydroponiczna (sztuczna rzeka). Obiekt podzielony został na dwie strefy: -zadaszoną część zewnętrzną bedącą miejscem na kontenery do gromadzenia odpadów, stację zlewną oraz agregat prądotwórczy. -część technologiczną. 2)Przepompownia główna, 3)Reaktor biologiczny, 4)Osadnik wtórny pionowy, 5)Ciek biostabilizacyjny, 6)Zbiornik osadów nadmiernych - zagęstnik, 7)Agregat prądotwórczy, 8)Stacja zlewcza, 9)Separator osadów nadmiernych NP06-AD prasa taśmowa MONOBELTR z flokulatorem dynamicznym, 10)Sieć technologiczna, kanalizacyjna, wodociągowa, 11)Instalacja elektryczna, AKPiA, 12)Wylot ścieków oczyszczonych, 13)Zagospodarowanie terenu: drogi, place, ogrodzenie,zieleń. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wymagania organizacyjne: -przygotowanie placu budowy, -wykonanie badań, wszelkich prób (szczelności) i kompleksowego rozruchu technologicznego, w ramach którego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z właściwym prowadzeniem rozruchu technologicznego, tzn. koszty energii elektrycznej, koszty konserwacji urządzeń (np. wymiana oleju), koszty obsługi oczyszczalni, koszty środków chemicznych używanych w procesach ( np. w procesie odwadniania osadu), koszty szkolenia docelowej obsługi oczyszczalni, koszty wykonywania analiz ścieków i osadu, itp. -sporządzenie instrukcji obsługi oczyszczalni i instrukcji stanowiskowych, przeszkolenie pracowników wskazanych przez użytkownika, -osiągnięcie planowanego efektu ekologicznego określonego w pozwoleniu wodnoprawnym wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego ten wynik - analiza ścieków oczyszczonych uśrednionych dobowych wykonanych w laboratorium posiadającym akredytację; -wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; -sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej; -wykonanie pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych -uzyskanie we współdziałaniu z Zamawiającym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Etap I robót obejmuje: 1.Budowę oczyszczalni, technologia z pomieszczeniami towarzyszącymi - powierzchnia całkowita 367,89 m2 i montaż urządzeń; 2.Roboty zewnętrzne - zagospodarowanie terenu, ogrodzenie, zieleń; 3.Wykonanie odprowadzalnika ścieków oczyszczonych z umocnieniem brzegowym. Etap II robót obejmuje: 1.Instalacje technologiczne i montaż urządzeń; 2.Instalacje elektryczne i sterowanie napędów; 3.Rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)projekt umowy - załącznik nr 6 2)dokumentacja projektowa - załączniki od nr 10 do nr 16 3)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załączniki od nr 17 do nr 21 4)Przedmiary - załączniki od nr 22 do nr 24, 5)Pozwolenie na budowę oczyszczalni ścieków - Decyzja Nr 466/10 wydana przez Starostwo Powiatowe w Pułtusku znak: WBA.7351-52/10 z dnia 09.12.2010 r. - załącznik nr 25 do SIWZ, 6)Pozwolenie wodno-prawne - Decyzja wydana przez Starostę Pułtuskiego znak RLO.6223-13.1/09 z dnia 09.12.2009 r. - załącznik nr 26 do SIWZ, 7)Dokument Patentowy- Patent nr 197513 - załącznik nr 29 do SIWZ, 8)Opis patentowy - załącznik nr 30 do SIWZ. 5.Pozostałe wymagania: 1)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 2)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 4)Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów i urządzeń wyłącznie fabrycznie nowych, które zapewni Wykonawca. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia. 5)Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie atesty, i będą zgodne z przewidzianymi prawem normami. 6)Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia, w tym na: b)wykonane roboty budowlane - 36 miesięcy, c)zamontowane urządzenia - 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia i przekazania całości inwestycji do użytkowania (eksploatacji). 6.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej przy opisywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych i nazw producentów, typów materiałów, czy urządzeń lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia służą wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały-urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym pozwoleń. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia (projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarze), Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby), urządzenia do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Mając na względzie odpowiedzialność stron za realizację zadania zgodnie z projektem oraz osiągnięcie docelowej sprawności instalacji zaprojektowanej (skuteczność działania oczyszczalni i uzyskanie zamierzonego efektu przedkłada się w załączeniu patent RP nr 197513 uzyskany prze firmę REWOŚ, wg którego została opracowana dokumentacja projektowa - część techniczno-technologiczna, a którą Zamawiający wybrał do wykonania zamówienia na terenie objętym inwestycją. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. -Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. -Na dzień dzisiejszy nieruchomość nie posiada przyłącza wodociągowego oraz przyłączenia do sieci elektroenergetycznej. Wykonanie tych zadań nastąpi przez Zamawiającego w trakcie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.15.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ecol-Unicon Sp. z o.o., ul. Równa 2, 80-067 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2561951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2598588,25

  • Oferta z najniższą ceną: 2598588,25 / Oferta z najwyższą ceną: 3327009,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.