eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż dwóch cyfrowych centrali telefonicznych ( serwerów telekomunikacyjnych ) dla potrzeb budynku UMW przy ul. Strzegomskiej 148.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Wrocław: Dostawa i montaż dwóch cyfrowych centrali telefonicznych ( serwerów telekomunikacyjnych ) dla potrzeb budynku UMW przy ul. Strzegomskiej 148.
Numer ogłoszenia: 163034 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 111168 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dwóch cyfrowych centrali telefonicznych ( serwerów telekomunikacyjnych ) dla potrzeb budynku UMW przy ul. Strzegomskiej 148..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa dwóch cyfrowych centrali telefonicznych PBX ( z możliwością wymiany modułów w trybie (hot swap), bez konieczności wyłączenia z eksploatacji całego urządzenia lub jego części ), b) dostawa cyfrowych systemowych aparatów telefonicznych ( stacjonarnych, VoIP oraz DECT ), tj. 150 sztuk aparatów telefonicznych systemowych podstawowych, 22 sztuki aparatów telefonicznych systemowych zaawansowanych, 12 aparatów telefonicznych systemowych zaawansowanych ze zwiększoną ilością klawiszy programowalnych, 40 sztuk aparatów telefonicznych systemowych zaawansowanych ze zwiększoną ilością klawiszy programowalnych oraz dołączalnymi nagłownymi słuchawkami z mikrofonem, 32 sztuki aparatów telefonicznych VoIP ze zwiększoną ilością klawiszy programowalnych, 32 sztuki aparatów telefonicznych DECT. c) dostawa rejestratora treści i innych cech połączeń telefonicznych, d) dostawa oprogramowania administracyjnego i wspomagającego użytkowników, e) instalacja centrali i rejestratora, f) szkolenie dla pracowników Zamawiającego, g) świadczenie serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w Projekcie umowy. 2. Celem Zamawiającego jest uzyskanie zaawansowanego, jednorodnego, homogenicznego, kompleksowego, jednoznacznie kompatybilnego po stronie liniowej i abonenckiej, w pełni cyfrowego abonenckiego systemu telekomunikacyjnego, o sprawdzonej i ustalonej niezawodności działania, intuicyjnego w użyciu, o prostym dostępie do niezbędnych usług, umożliwiającego optymalizację kosztów działania, integrującego w sobie nowoczesne rozwiązania typu VoIP (Voice over Internet Protocol), CTI, LAN/WAN, DECT, ISDN oraz bogactwo funkcji i stabilność tradycyjnych technologii telefonicznych przeznaczonych do bezprzerwowej obsługi w trybie 7/24 struktur o charakterze Call i Contact Center. Zamawiający przeznacza ten system do obsługi Centrum Zarządzania Miastem, w skład którego wchodzą: a) Centrum Zarządzania Kryzysowego; b) Centrum Powiadamiania Ratunkowego; c) Centrum Monitoringu; d) Centrum Sterowania Ruchem; e) Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. 3. Uwaga! Zamawiający wszędzie tam, gdzie zawarł warunek, iż poszczególne elementy systemu ( aparaty telefoniczne, oprogramowanie ) mają pochodzić od producenta centrali telefonicznych dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, tj. o takich samych parametrach technicznych i jakościowych jak przedstawione w Specyfikacji technicznej oraz w identycznym stopniu zapewniających kompatybilność oraz jednorodność tego systemu ( oraz jego jakość ), jak w przypadku produktów tego samego producenta. Udowodnienie tejże równoważności, tj. jednoznacznie pełnej kompatybilności oraz zgodności technicznych parametrów ilościowych i jakościowych jest obowiązkiem Wykonawcy, np. poprzez udokumentowanie tego faktu stosownym certyfikatem od producenta centrali.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.54.30.00 - Centrale telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.30.00 - Łącznice telefoniczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 398000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DGT sp. z o. o., ul. Młyńska 7, 83-010 Straszyn, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 398000
  • Oferta z najniższą ceną: 398000 / oferta z najwyższą ceną: 1033285.46
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.