eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przeprowadzenie szkoleń pn. /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie przeprowadzane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - specjalista w zakr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Tarnów: Przeprowadzenie szkoleń pn. /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie przeprowadzane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, kucharz małej gastronomii, profesjonalna opiekunka dziecięca, magazynier z obsługą komputera i programu do fakturowania FPP, księgowość komputerowa z zagadnieniami kadr i płac/ szkolenia przyjęte do realizacji w 2009r.
Numer ogłoszenia: 163030 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń pn. /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie przeprowadzane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, kucharz małej gastronomii, profesjonalna opiekunka dziecięca, magazynier z obsługą komputera i programu do fakturowania FPP, księgowość komputerowa z zagadnieniami kadr i płac/ szkolenia przyjęte do realizacji w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie przeprowadzane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, kucharz małej gastronomii, profesjonalna opiekunka dziecięca, magazynier z obsługą komputera i programu do fakturowania FPP, księgowość komputerowa z zagadnieniami kadr i płac) - szkolenia przyjęte do realizacji w 2009r. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień dla wszystkich części zamówienia (tj. od I do V): Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. Części zamówienia: CZĘŚĆ I zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej/ dla 15 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ). CZĘŚĆ II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Kucharz małej gastronomii/ dla 10 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ). CZĘŚĆ III zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Profesjonalna opiekunka dziecięca/ dla 15 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ). CZĘŚĆ IV zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Magazynier z obsługą komputera i programu do fakturowania FPP/ dla 20 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ). CZĘŚĆ V zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Księgowość komputerowa z zagadnieniami dotyczącymi kadr i płac/ dla 20 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 2. Zamawiający wymaga aby szkolenie było zorganizowane w odpowiednich pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia szkolenia dla osób dorosłych tj. posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe. oraz dla: CZĘŚCI I zamówienia 3. Szkolenie /Specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej/ winno obejmować minimum 320 godzin zegarowych w tym 200 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować w szczególności: opracowywanie projektów współfinansowanych z EFS, niezbędną dokumentację, zagadnienia związane z rozliczaniem i zarządzaniem projektu, wprowadzenie do tematyki europejskiej, programy i fundusze strukturalne UE, metody i techniki zarządzania projektami, praktyczne aspekty zarządzania funduszami i projektami (pomoc publiczna, procedury przetargowe, procedura aplikacyjna, kwalifikowalność wydatków, monitoring i sprawozdawczość), warsztaty - przygotowanie wniosku. 4. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wyższym wykształceniem z co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. CZĘŚCI II zamówienia 3. Szkolenie /Kucharz małej gastronomii/ winno obejmować minimum 280 godzin zegarowych w tym 190 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować w szczególności: techniki sporządzania potraw, napojów, procesy gotowania, pieczenia, smażenia, grillowania, zastosowanie nowoczesnych urządzeń pod kątem utrzymania wysokiego standardu potraw, prezentację potraw, dekorację stołów oraz minimum sanitarne. 4. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Zajęcia teoretyczne prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, zajęcia praktyczne prowadzone przez minimum 2 osoby z wykształceniem minimum średnim kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. CZĘŚCI III zamówienia 3. Szkolenie /Profesjonalna opiekunka dziecięca/ winno obejmować minimum 160 godzin zegarowych w tym 90 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować w szczególności: żywienie i wychowanie dziecka, pierwszą pomoc, profilaktykę zdrowotną, czynności z zakresu higieny i pielęgnacji dziecka, literaturę dla dzieci, zabawy i gry ruchowe, psychologię rozwojowa wieku dziecka oraz podstawy pedagogiki. 4. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym CZĘŚCI IV zamówienia 3. Szkolenie /Magazynier z obsługą komputera i programu do fakturowania FPP/ winno obejmować minimum 140 godzin zegarowych w tym 100 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować w szczególności: nowoczesne techniki sprzedaży, podstawy towaroznawstwa, wystawianie faktur i paragonów, przepisy dotyczące reklamacji i gwarancji towarów, podstawy obsługi komputera oraz obsługę programu fakturującego FPP. 4. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. Zajęcia praktyczne prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. 6. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi - 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji 1 komputer). CZĘŚCI V zamówienia 3. Szkolenie /Księgowość komputerowa z zagadnieniami dotyczącymi kadr i płac/ winno obejmować minimum 250 godzin zegarowych w tym 150 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować w szczególności: zagadnienia związane z podatkami, księgowością, prowadzeniem książki przychodów i rozchodów, rejestracją operacji gospodarczych w księdze handlowej z zastosowaniem komputera na przykładzie wybranych programów księgowości komputerowej /Symfonia/, wynagrodzeniem za pracę, ochroną wynagrodzenia za pracę i obowiązkami pracodawców, rozliczaniem składek ZUS, zasiłkami z ubezpieczenia społecznego, kompletowaniem wniosków o emerytury i renty oraz ustalanie kapitału początkowego, posługiwanie się oprogramowaniem do rozliczeń z ZUS /Płatnik/ i /Płatnik - przekaz elektroniczny/.. 4. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. Zajęcia praktyczne prowadzone przez co najmniej 1 osobę z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. 6. Liczba uczestników szkolenia przypadająca na jedno stanowisko praktycznej nauki zawodu wynosi - 1 osoba (tj. każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji 1 komputer). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie jakiegokolwiek z warunków wymienionych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część I zamówienia 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1.a) specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z oświadczeniem, że wpis został uaktualniony na 2009r. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. d) specyfikacji, oferta musi zawierać: - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 1). 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. b) i dla części I zamówienia pkt 5 specyfikacji, oferta musi zawierać: - dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia oraz przygotowanie pedagogiczne (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, itp.) - załącznik nr 6. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 i dla części I zamówienia pkt 3 i 4 specyfikacji, oferta musi zawierać program z uwzględnieniem liczby godzin zegarowych szkolenia /Specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej/. Program szkolenia wypełniony na załączonym druku - załącznik nr 2. Przedstawiony program szkolenia będzie załącznikiem do umowy. 5. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: a) kalkulację kosztów szkolenia (załącznik nr 3), b) podpisany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 4), c) zaakceptowany wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (załącznik nr 7), d) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). Część II zamówienia 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1.a) specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z oświadczeniem, że wpis został uaktualniony na 2009r. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. d) specyfikacji, oferta musi zawierać: - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 1). 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. b) i dla części II zamówienia pkt 5 specyfikacji, oferta musi zawierać: - dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia oraz przygotowanie pedagogiczne (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, itp.) - załącznik nr 6. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 i dla części II zamówienia pkt 3 i 4 specyfikacji, oferta musi zawierać program z uwzględnieniem liczby godzin zegarowych szkolenia /Kucharz małej gastronomii/. Program szkolenia wypełniony na załączonym druku - załącznik nr 2. Przedstawiony program szkolenia będzie załącznikiem do umowy. 5. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: a) kalkulację kosztów szkolenia (załącznik nr 3), b) podpisany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 4), c) zaakceptowany wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (załącznik nr 7), d) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). Część III zamówienia 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1.a) specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z oświadczeniem, że wpis został uaktualniony na 2009r. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. d) specyfikacji, oferta musi zawierać: - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 1). 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. b) i dla części III zamówienia pkt 5 specyfikacji, oferta musi zawierać: - dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia oraz przygotowanie pedagogiczne (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, itp.) - załącznik nr 6. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 i dla części III zamówienia pkt 3 i 4 specyfikacji, oferta musi zawierać program z uwzględnieniem liczby godzin zegarowych szkolenia /Profesjonalna opiekunka dziecięca/. Program szkolenia wypełniony na załączonym druku - załącznik nr 2. Przedstawiony program szkolenia będzie załącznikiem do umowy. 5. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: a) kalkulację kosztów szkolenia (załącznik nr 3), b) podpisany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 4), c) zaakceptowany wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (załącznik nr 7), d) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). Część IV zamówienia 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1.a) specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z oświadczeniem, że wpis został uaktualniony na 2009r. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. d) specyfikacji, oferta musi zawierać: - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 1). 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. b) i dla części IV zamówienia pkt 5 specyfikacji, oferta musi zawierać: - dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia oraz przygotowanie pedagogiczne (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, itp.) - załącznik nr 6. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 i dla części IV zamówienia pkt 3 i 4 specyfikacji, oferta musi zawierać program z uwzględnieniem liczby godzin zegarowych szkolenia /Magazynier z obsługą komputera i programu do fakturowania FPP/. Program szkolenia wypełniony na załączonym druku - załącznik nr 2. Przedstawiony program szkolenia będzie załącznikiem do umowy. 5. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: a) kalkulację kosztów szkolenia (załącznik nr 3), b) podpisany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 4), c) zaakceptowany wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (załącznik nr 7), d) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). Część V zamówienia 1. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1.a) specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z oświadczeniem, że wpis został uaktualniony na 2009r. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. d) specyfikacji, oferta musi zawierać: - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 1). 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V punkt 1. b) i dla części V zamówienia pkt 5 specyfikacji, oferta musi zawierać: - dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia oraz przygotowanie pedagogiczne (np. dyplom ukończenia szkoły średniej, studiów, zaświadczenia ukończenia szkoleń, certyfikaty, itp.) - załącznik nr 6. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 2 i dla części V zamówienia pkt 3 i 4 specyfikacji, oferta musi zawierać program z uwzględnieniem liczby godzin zegarowych szkolenia /Księgowość komputerowa z zagadnieniami dotyczącymi kadr i płac/. Program szkolenia wypełniony na załączonym druku - załącznik nr 2. Przedstawiony program szkolenia będzie załącznikiem do umowy. 5. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: a) kalkulację kosztów szkolenia (załącznik nr 3), b) podpisany projekt umowy o przeprowadzenie szkolenia (załącznik nr 4), c) zaakceptowany wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia (załącznik nr 7), d) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5). Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w rozdziale VI punkt 1. a) dla każdej części zamówienia specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie pl. gen. J. Bema 3 33-100 Tarnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 214 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt /Czas na pracę/ realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, w ramach PO KL 2007-2013, Priorytet VI, Poddziałanie 6.1.3 - projekty systemowe.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej/ dla 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Specjalista w zakresie pozyskiwania funduszy i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej/ dla 15 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 64.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Współpraca/efektywność (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Kucharz małej gastronomii/ dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Kucharz małej gastronomii/ dla 10 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 57.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Współpraca/efektywność (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Profesjonalna opiekunka dziecięca/ dla 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Profesjonalna opiekunka dziecięca/ dla 15 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Współpraca/efektywność (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organiozwanych szkoleniach) - 0.20
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Magazynier z obsługą komputera i programu do fakturowania FPP/ dla 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Magazynier z obsługą komputera i programu do fakturowania FPP/ dla 20 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 29.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Współpraca/efektywność (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20
    • 3. Certyfika jakości usług - 0.10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia /Księgowość komputerowa z zagadnieniami kadr i płac/ dla 20 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Księgowość komputerowa z zagadnieniami dotyczącymi kadr i płac/ dla 20 osób. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne ze wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0.70
    • 2. Współpraca/efektywność (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organiozwanych szkoleniach) - 0.20
    • 3. Certyfikat jakości usług - 0.10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.