eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Roboty konserwacyjne parteru budynku koszarowego - zbiorowego zamieszkania nr 11 k/2629 w Skwierzynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Zielona Góra: Roboty konserwacyjne parteru budynku koszarowego - zbiorowego zamieszkania nr 11 k/2629 w Skwierzynie
Numer ogłoszenia: 162976 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax 068 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna własność Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne parteru budynku koszarowego - zbiorowego zamieszkania nr 11 k/2629 w Skwierzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pomieszczenia sanitarne obejmują pomieszczenia nr 4, 5 - sanitariaty, nr 9, 10,11, 12 - pomieszczenia łaźni, nr 13 umywalnia. Zakres prac obejmuje rozbiórkę i wykonanie nowych ścian działowych, wykonaniu izolacji poziomych z papy termozgrzewalnej , (w łaźni dodatkowo wykonanie izolacji 2x z folii w płynie, oraz wykonanie sufitu podwieszanego) ułożeniu płytek glazury i terakoty, ściany ponad płytkami i sufity - zeskrobanie i zmycie starej farby, wzmocnienie tynków preparatem gruntującym, wykonaniu gładzi gipsowych, dwukrotnym malowaniu farbą emulsyjną , wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na PCV, wymianie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wywiezienie i utylizacja gruzu. Pomieszczenia izb żołnierskich i korytarza obejmują pomieszczenia nr 6, 7, 8, 14, 15, 16, oraz korytarz. Zakres prac obejmuje wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych, demontaż krat okiennych, zeskrobanie i zmycie starej farby z sufitów i ścian, wzmocnienie tynków preparatem gruntującym wykonanie gładzi gipsowych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną, szklenie ram okiennych, uzupełnienie okitowania, opalenie farby i malowanie olejne okien, malowanie olejne drzwi i listew przyściennych, grzejników i rur centralnego ogrzewania wymianę zamków drzwiowych i klamek.. W korytarzu dodatkowo usuniecie starej farby olejnej, szpachlowanie ścian wraz z malowaniem olejnym. Mycie po robotach malarskich okien, podłóg i posadzek wywiezienie i utylizację gruzu. Wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i rozdzielniami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.62.40 - Koszary Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.62.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 - informacje ogólne o wykonawcy (formularz nr 1) - kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone przez Wykonawcę o jego aktualności na dzień składania ofert. - kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - kserokopię uprawnień budowlanych wykonawczych z zakresu konstrukcyjno-budowlanego, instalatorstwa sanitarnego, instalatorstwa elektrycznego oraz kserokopię zaświadczeń potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa [zaświadczenia należy potwierdzić na dzień składania ofert];

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra 65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi 01.10.2007 r. o godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.