eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych Znak:ON.MC.271-1/GR/FP/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Łęczna: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych Znak:ON.MC.271-1/GR/FP/13
Numer ogłoszenia: 162948 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , AL. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7521158, faks 81 7521031.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.leczna.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych Znak:ON.MC.271-1/GR/FP/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Łęcznej. Przedmiot zamówienia podzielony na II części: Część I - Operator zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych klasa III. Część II - Sprzątanie i obsługa maszyn sprzątających. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - dotyczy wszystkich części. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 5 usług szkoleniowych o wartości co najmniej 15 000,00 zł. każda oraz potwierdzi, że zostały one wykonane należycie - dotyczy wszystkich części. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z osobnymi stanowiskami dla każdego uczestnika, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki - dotyczy wszystkich części. zapewni warunki do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych na własnym poligonie lub w warunkach konkretnej budowy - dotyczy części I.zapewni niezbędne maszyny i urządzenia do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych tj. co najmniej 1 zagęszczarkę i 1 ubijak wibracyjny - dotyczy części I. zapewni niezbędne maszyny i urządzenia sprzątające tj. szorowarki, zamiatarki, odkurzacze przemysłowe, sprzęt do sprzątania ręcznego i wózki do sprzątania, mopy, szczotki, ściągaczki do szyb, ściereczki, środki chemiczne, a także inne urządzenia i akcesoria niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia - dotyczy części II Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 5.3.1. dysponuje lub będzie dysponować kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia: 5.3.1.1 dysponuje wykładowcami posiadającymi doświadczenie w postaci przeprowadzenia w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 1 usługę szkoleniową podobną pod względem merytorycznym co przedmiot zamówienia - dotyczy wszystkich części. 5.3.1.2. dysponuje lub będzie dysponować osobami w charakterze zastępstwa za wykładowcę, który nie będzie mógł przeprowadzić zajęć. Osoby muszą mieć kwalifikacje przynajmniej równe określonym w niniejszym ppk. 5.3.1.1. - dotyczy wszystkich części Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do siwz. Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 5 do siwz. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wskazane w w/w wykazie zostały wykonane należycie np. listy referencyjne, protokoły odbioru itp. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - kadra podstawowa i rezerwowa załącznik nr 6 do siwz. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7 do siwz. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 8 do siwz. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 9 do siwz. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany złożyć kwestionariusz szkolenia - załącznik nr 2 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz cenowy - załącznik nr 3 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany złożyć zaakceptowany wzór umowy wraz z ankietami- załącznik nr 10 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany wzór ankiety służący ocenie szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć opracowany i wykorzystywany przez Wykonawcę dokument potwierdzający zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Wykonawca (w przypadku jego posiadania) zobowiązany jest przedłożyć certyfikat jakości usług.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ilość wykonanych usług mających za przedmiot usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony wykonawcy: zmiany miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w siwz, zmiany terminu szkolenia pod warunkiem zmieszczenia się w przedziale czasowym określonym w opisie przedmiotu zamówienia, zmniejszenia się liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będących wynikiem: niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, nie podjęcia szkolenia po wydaniu skierowania,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.leczna.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Al. Jana Pawła II 95 21-010 Łęczna pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 12:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Al. Jana Pawła II 95 21-010 Łęczna sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.