eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zadanie Nr 1Remont drogi powiatowej Nr 1379R (559) Głogów Młp.- Zabajka - Wola Cicha w m. Zabajka ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (182) Hucisko-Nienadówka-Trzeboś Górna w m. Hucisko ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (372) Kłapówka-Pogwizdów Stary -Hucisko w m. Pogwizdów Stary; Zadanie Nr 2Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R (556) Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś - przystosowanie pobocza do ruchu pieszego - w km od 0+350 do 0+510 w m. Rudna Mała

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Rzeszów: Zadanie Nr 1: Remont drogi powiatowej Nr 1379R (559) Głogów Młp.- Zabajka - Wola Cicha w m. Zabajka ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (182) Hucisko-Nienadówka-Trzeboś Górna w m. Hucisko ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (372) Kłapówka-Pogwizdów Stary -Hucisko w m. Pogwizdów Stary; Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R (556) Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś - przystosowanie pobocza do ruchu pieszego - w km od 0+350 do 0+510 w m. Rudna Mała
Numer ogłoszenia: 162931 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , ul. Miłocińska 44, 35-232 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8636134, faks 017 8636113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Remont drogi powiatowej Nr 1379R (559) Głogów Młp.- Zabajka - Wola Cicha w m. Zabajka ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (182) Hucisko-Nienadówka-Trzeboś Górna w m. Hucisko ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (372) Kłapówka-Pogwizdów Stary -Hucisko w m. Pogwizdów Stary; Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R (556) Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś - przystosowanie pobocza do ruchu pieszego - w km od 0+350 do 0+510 w m. Rudna Mała.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Remont drogi powiatowej Nr 1379R (559) Głogów Młp.- Zabajka - Wola Cicha w m. Zabajka ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (182) Hucisko-Nienadówka-Trzeboś Górna w m. Hucisko ; Remont drogi powiatowej Nr 1217R (372) Kłapówka-Pogwizdów Stary -Hucisko w m. Pogwizdów Stary Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R (556) Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś - przystosowanie pobocza do ruchu pieszego - w km od 0+350 do 0+510 w m. Rudna Mała. Zadanie Nr 1 - profilowanie nawierzchni betonem asfaltowym - 250 t; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego- 7750 m2; - plantowanie poboczy - 2050m2 - utwardzenie poboczy tłuczniem - 460 m2 - oczyszczenie rowu z namułu - 2160 mb - rozebranie przepustów pod zjazdami fi 40 - 50 mb - wykonanie przepustów pod zjazdami fi 40 - 156 mb - nawierzchnie żwirowe na zjazdach - 275 m2 - podbudowa z tłucznia - 1050 m2; - umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi - 60 m2 - obudowy wlotów (wylotów) przepustów drogowych - 3 m3 Zadanie Nr 2 - wykonanie przepustów pod zjazdami fi 50 - 25 mb - wykonanie nawierzchni żwirowych na zjazdach - 24 m2 - roboty ziemne; - przedłużenie przepustu fi 60 - 1 mb - odwodnienie (rów kryty) - 50 mb - ścieki z elementów betonowych - 14 mb - wykonanie chodnika z płyt betonowych - 6 m2 - wykonanie umocnienia z płyt betonowych - 8 m2 - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej - 240 m2 - umocnienie skarp i dna rowów płytami ażurowymi - 75 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: Posiadanie min. jednej osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi posiadającej uprawnienia budowlane o specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. -Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (na załączonym druku) - załącznik nr 5 do oferty. Wykonawca wypełnia załącznik zgodnie z § 10.1 ust.2 -Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: a.zmiany na stanowisku kierownika budowy w przypadku niemożliwości pełnienia przez niego powierzonej mu funkcji (sytuacja losowa) - Wykonawca przestawi osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, która będzie spełniała niezbędne wymagania w tym zakresie b.zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku. c.zmiany ceny określonej w umowie w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu robót określonych w kosztorysie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zdp/zam_publi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-232 Rzeszów, ul. Miłocińska 44, pokój nr 2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.