eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawę i wdrożenie systemu Finansowo-Księgowego wraz z systemem do inwentaryzacji i ewidencjonowania sprzętu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Zgierz: Dostawę i wdrożenie systemu Finansowo-Księgowego wraz z systemem do inwentaryzacji i ewidencjonowania sprzętu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 162920 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i wdrożenie systemu Finansowo-Księgowego wraz z systemem do inwentaryzacji i ewidencjonowania sprzętu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczegółowości : 1.Udzielenie licencji na czas nieokreślony na sieciowe użytkowanie oprogramowania zintegrowanego systemu Finansowo - Księgowego (wraz z systemem do inwentaryzacji i ewidencjonowania sprzętu) z jedną współdzieloną dla wszystkich modułów bazą danych oraz wewnętrznym mechanizmem do wykonywania kopi bezpieczeństwa i archiwizacji danych. 2.Dostarczenie modułów/systemów posiadających w pełni polskojęzyczny interfejs użytkownika będących przedmiotem zamówienia zapisanych na nośnikach CD/DVD wraz z pełną dokumentacją w języku polskim. 3.Zakup licencji niezbędnego oprogramowania bazodanowego. 4.Wdrożenie oprogramowania: a. instalacja oprogramowania na wskazanych przez Zamawiającego serwerach i stacjach roboczych znajdujących się w siedzibach Starostwa Powiatowego w Zgierzu oraz konfiguracja zgodna ze specyfikacją pracy jednostki administracyjnej Zamawiającego czyli Starostwa Powiatowego. b.nieodpłatne szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi wszystkich modułów/systemów oraz z zakresu procedur technicznych dotyczących archiwizowania i odtwarzania danych pracowników Starostwa Powiatowego w Zgierzu oraz dodatkowo dla dwóch administratorów systemu. Liczba godzin w szkoleniu nie może być większa niż 6 godzin dziennie. 5.Zamawiający wymaga aby szkolenia odbyły się w formie warsztatów. 6.Asysty (wsparcie dla Zamawiającego po okresie wdrożenia, polegające na obecności pracownika firmy dostarczającej oprogramowanie przy pierwszych istotnych czynnościach wykonywanych w systemie). Zamawiający przewiduje szkolenia w formie warsztatów. Przed przystąpieniem do prac związanych z instalacją i konfiguracją i szkoleniami wybrany Wykonawca przedstawi pisemnie do akceptacji Zamawiającego programu szkoleń do poszczególnych etapów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.00.00 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości 48.44.20.00 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 48.46.30.00 - Pakiety oprogramowania statystycznego 48.49.00.00 - Pakiety oprogramowania do zamówień .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4.500,00 zł przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 4.1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności 4.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemów do analizy finansowej i rachunkowości-księgowości o wartości minimum 150.000,00 zł. brutto- każda 2) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami posiadającymi niezbędna wiedze i doświadczenie: - kierownik projektu z doświadczeniem przy wdrażaniu co najmniej 2 projektów będących przedmiotem zamówienia - 1 osoba ( wykształcenie wyższe), - zespół wdrożeniowy posiadający wiedzę i kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia ( wykształcenie wyższe), z doświadczeniem we wdrożeniu co najmniej 2-ch systemów będących przedmiotem zamówienia składający się z co najmniej 2 osób. 4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wg wymogów zawartych w ogłoszeniu. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższa ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona w oparciu o liczbę dostaw, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego, a pomocniczo także w oparciu o łączną wartość brutto dostaw ujętą w Wykazie dostaw w następujący sposób: 1) za dwie dostawy i wdrożenia systemów do analizy finansowej i rachunkowości-księgowości o wartości minimum 150.000,00 zł. brutto- każda zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca otrzyma 10 pkt, a za każde następne do 6 -ciu zostanie przyznane dodatkowo po 5 pkt. 2)w przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców otrzyma ta sama liczbę punktów, o kolejności decydować będzie łączna wartość dostaw i wdrożeń ujętych w wykazie. Które odpowiadają warunkom określonym w ogłoszeniu, w ten sposób, że wyższa lokatę otrzyma wykonawca, który zrealizował i przedstawił w wykazie dostawy na największa łączną kwotę, a wykonawca wykonawcy którzy zrealizowali i przedstawili w wykazie dostawy na niższe kwoty, odpowiednio kolejne lokaty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*. 4.1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1 do wniosku )**. 4.2.1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 2 do wniosku). Wykonawca nie może być wystawca dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie dokumenty te składa co najmniej jeden z nich. Wykaz dostaw powinien być przedstawiony w formie oryginału, natomiast dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca. 4.2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; (Zał. Nr 3 do wniosku), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4.2.3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4.2.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1 do wniosku). 4.3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1 do wniosku). 4.4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1 do wniosku). * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1)- wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający informuje, że specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Budowa Społeczeństwa informacyjnego poprzez rozwój technologii informacyjnych sprzyjających zdalnej obsłudze spraw obsługiwanych w Starostwie Powiatowym w Zgierzu Projekt współfinansowany poprzez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Wartość projektu 1 671 252,21 PLN. Wartość dofinansowania 1 420 564,38 PLN..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.