eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wymiana okien w budynku Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Grudziądz: Wymiana okien w budynku Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1
Numer ogłoszenia: 162908 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132906 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4510233, faks 56 4510233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien w budynku Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1. 2) Zakres robót obejmuje: a) roboty budowlane polegające na wymianie istniejącej stolarki okiennej w ilości 15 szt. na nową w pok. 302, 307, 309, 311, 313, 315, 317, 319, 322, 323, 324, 324A, 324B, 324C, b) utylizację odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych; c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych. 3) Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi przez Terenowy Zespół Usług Projektowych Jan Golczyk ul. Bema 30, 86 - 300 Grudziądz oraz Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu nr ZN/44/2014 z dnia 14.02.2014 r. 4) Roboty mogą być prowadzone w godzinach od 15:30 do 6:00 rano dnia następnego oraz w soboty i niedziele przez całą dobę. 5) W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania, b) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, c) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, d) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, e) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót. 6) Dla realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest dysponowanie przez Wykonawcę: a) osobą spełniającą wymagania zawarte w § 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 165 poz. 987); b) osobą, która pełnić będzie samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zamówienia. 7) Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dokumenty osób, które pełnić będą samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zamówienia, niezbędne dla załatwienia formalności związanych z rozpoczęciem robót budowlanych. 8) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub w Dokumentacji Projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 9) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. Wizję lokalną można przeprowadzać od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 14.00 po uprzednim zgłoszeniu się w pokoju 213.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Stolarskich STOLBUD Adam Kaszuba, ul. Leśna 8, 86-302 Nowa Wieś, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55001,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43922,94 / Oferta z najwyższą ceną: 76500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.