Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Warszawa: Wykonanie projektów kompleksowego zagospodarowania terenów podwórek osiedlowych.
Numer ogłoszenia: 162884 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4/12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów kompleksowego zagospodarowania terenów podwórek osiedlowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów kompleksowego zagospodarowania terenów podwórek osiedlowych. Dopuszcza się składania ofert częśćiowych. Termin realizacji do 15 grudnia 2007 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.800,00 zł, w tym: (część 1 - 360,00 zł, część II - 770,00 zł., część III - 670,00 zł).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty o których mowa w art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 ww. ustawy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty oraz oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1). oferta i załączniki zgodnie z SIWZ, 2).oświadczenia z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Wykaz zrealizowanych prac w zakresie przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ). Dodatkowo 3 dokumenty (np. referencje) z zakresu przedmiotu zamówienia tj. za prace podobne uzna się zaprojektowanie zagospodarowania terenu - zieleń, drogi wewnętrzne, parkingi, elementy małej architektury, oświetlenie terenu, potwierdzające, że umieszczone w wykazie prace zostały wykonane należycie; 4) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia projektowe o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnienia do projektowania sieci i urządzeń energetycznych. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków żądane są powyższe uprawnienia; 5) Aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby posiadającej powyższe uprawnienia potwierdzony przez tę Izbę; 6) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z dokumentami potwierdzającymi minimum 3 - letni staż pracy oraz kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem dyplomów ukończenia studiów wyższych lub szkoły średniej o kierunku architektury krajobrazu lub ogrodnictwa); 7)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert; 8) Kopia dowodu wpłaty wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zanpragapld.com.pl/przetarg.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGN Praga Południe ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa (pokój nr 12).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria ogólna (pokój nr 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektów kompleksowego zagospodarowania terenów podwórek osiedlowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów kompleksowego zagospodarowania terenów podwórek osiedlowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektów kompleksowego zagospodarowania terenów podwórek osiedlowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów kompleksowego zagospodarowania terenów podwórek osiedlowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektów kompleksowego zagospodarowania terenów podwórek osiedlowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów kompleksowego zagospodarowania terenów podwórek osiedlowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.