Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-17
Pasłęk: remont stacji uzdatniania wody Surowie gm. Pasłęk.
Numer ogłoszenia: 162881 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pasłęku, Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2482001, fax 055 2483180.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont stacji uzdatniania wody Surowie gm. Pasłęk..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: remoncie stacji uzdatniania wody w Surowie gm. Pasłęk z uzbrojeniem i włączeniem do eksploatacji nowo odwierconej studni nr 5, jako ujęcie awaryjne pracujące przemiennie ze studnia nr 4. Zakres robót przewidzianych do wykonania: remont - wymiana istniejących urządzeń stacji uzdatniania wody na nowe o wysokiej skuteczności filtracji, modernizacja układu technologicznego uzdatniania wody w układzie IIº, remont rozdzielni elektrycznej, instalacji ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, pomieszczenia reagentów; wykonanie robót remontowo budowlanych wewnętrznych i zewnętrznych SUW wymiana istniejącej obudowy z kręgów betonowych studni nr 4, uzbrojenie i obudowa studni nr 5; połączenie obu studni rurociągiem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 40.000,- zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. b) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. zrealizowali z należytą starannością, jako główny wykonawca w okresie 5 lat kalendarzowych, co najmniej 3 zamówienia, o charakterze i złożoności porównywalnej do niniejszego zamówienia. Za zamówienie porównywalne uznaje się zrealizowane zadanie, które spełnia łącznie następujące warunki: 1) wykonanie modernizacji układu technologicznego uzdatniania wody, która jest przeznaczona do spożycia przez ludzi (wodociąg publiczny) o wydajności układu filtracji nie mniejszej niż 50m3/h. Zakres robót musi być zgodny z przedmiotem zamówienia i musi obejmować, co najmniej montaż systemu napowietrzania, filtracji dwustopniowej (filtry ciśnieniowe płukane woda surową), orurowania, układu aktywacji i dezynfekcji. 2) wartość zadania nie może być mniejsza niż 1.500.000,00zł c) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: mają do dyspozycji odpowiednią ilość zatrudnionych osób w celu realizacji przedmiotu zamówienia, to znaczy co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji kierownika budowy w specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; konstrukcyjno - budowlanej; 2) instalacyjno inżynieryjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. d) w zakresie dysponowania potencjałem technicznym: posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. mają dostęp lub posiadają niezbędny sprzęt umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia zgodny z wymogami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót e) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: znajdują się w sytuacji ekonomiczniej i finansowej zapewniającej wykonanie inwestycji, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia przez okres, co najmniej 3 miesięcy, oszacowanymi na sumę 900.000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru, potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego sprawną realizację zamówienia, złożone na załączniku Nr 2, wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie w postaci: a) kopii końcowego protokołu odbioru robót b) potwierdzenia przez inwestora, iż zamówienie zostało wykonane należycie . 3. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złożone na załączniku Nr 3, wraz z odpisem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz są członkami Polskiej Izby Budownictwa. 4. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i wyposażenia umożliwiającego sprawną realizacje zamówienia. 5. oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia złożone na załączniku nr 4 potwierdzone informacją banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w zł ). 6. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, z siedzibą w Pasłęku przy Placu Św. Wojciecha 5 pok. nr 11..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pasłęku przy Placu Św. Wojciecha 5 pok. nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Wyszyńskiego 1/5 w Toruniu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.