eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dostawę artykułów do znakowania poziomego jezdni dla MZUM Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Dąbrowa Górnicza: Dostawę artykułów do znakowania poziomego jezdni dla MZUM Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 162874 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. , Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, faks 032 2689022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna w zw. z art. 3.1 pkt.3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów do znakowania poziomego jezdni dla MZUM Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do znakowania poziomego jezdni. Do artykułów tych należą: - farba do znakowania jezdni; - rozpuszczalnik; - mikrokulki szklane. Farba do wykonywania oznakowania poziomego na jezdniach, placach i parkingach oraz drogach komunikacyjnych wykonanych z asfaltobetonów, kostki drogowej betonowej lub płytek betonowych. Farba ta winna być farbą akrylową rozpuszczalnikową, szybkoschnącą i spełniać następujące wymogi: - powinna nadawać się do nakładania w temperaturze powietrza od +5o C do 35o C, - posiadać wysoką gęstość, - bardzo dobre krycie, - dobrą przyczepność do podłoża, - dobrą odporność na ścieranie, - dobrą szorstkość, - odporność na wpływy warunków atmosferycznych. Nie dopuszcza się stosowania materiałów zawierających rozpuszczalnik aromatyczny (jak np. toluen, ksylen, etylobenzen) w ilości większej niż 8% (m/m). Ponadto winna nadawać się zarówno do nakładania ręcznego i mechanicznego wszystkimi typami malowarek z zastosowaniem mikrokulek szklanych dla nadania efektu odblaskowego (malowarki pneumatyczne i hydrodynamiczne). Czas schnięcia w temp. +20o C do uzyskania przejezdności do 10 minut. Wydajność w zakresie przedziału od 0,4-0,6 litra na 1 m2, lecz maksymalne zużycie nie może przekroczyć 0,6 litra /1m2. Farba pakowana w pojemnikach po 20 litrów nadająca się bezpośrednio do nakładania. Kolory: biały, czarny, żółty. Mikrokulki szklane refleksyjne winny być pakowane po 25 kg typu 100-600 H lub równorzędne. Rozpuszczalnik do farb do znakowania winien być - klarowny, jednorodny, bez zanieczyszczeń mechanicznych i wody, będzie stosowany do rozcieńczania farb drogowych do wymaganej lepkości, a także do mycia urządzeń i narzędzi służących do aplikacji farb. Pakowany powinien być w pojemnikach jednorazowych- 20 litrowych. Wszystkie artykuły dostarczane winny posiadać znak firmowy identyfikujący producenta oraz datę produkcji i termin przydatności. Wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi PN/EN i posiadać Atesty Higieniczne, Aprobaty techniczne IBDiM oraz inne certyfikaty przewidziane prawem, a Wykonawca zobowiązany jest te dokumenty dołączyć do każdej partii dostarczonych materiałów. Powyższa dokumentacja musi być napisana w języku polskim. Realizacja zamówienia odbywać się będzie przez okres trwania umowy partiami w ilościach i terminach w zależności od potrzeby Zamawiającego. Potrzeby zgłaszane będą Wykonawcy każdorazowo w formie odrębnych pisemnych poleceń, w których zostanie podany konkretny termin dostarczenia, ilość i rodzaj asortymentu zgodny z załącznikiem 1A (formularz cenowy). Polecenia kierowane będą do Wykonawcy z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania materiałów po cenach złożonych w ofercie. Ceny jednostkowe wszystkich artykułów będą stałe przez cały okres obowiązywania umowy. Na dostarczane materiały Wykonawca winien udzielić gwarancji minimum przez okres 6 miesięcy dla farby, a dla pozostałych artykułów 12 miesięcy. Okres gwarancji liczy się od dnia dostarczenia materiałów. W przypadku nie zrealizowania zamówienia w całej wysokości w zakresie podanym w załączniku nr 1A- Charakterystyka przedmiotu zamówienia (formularz cenowy) Wykonawca nie ma prawa do żadnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem rzeczowym stanowi załącznik nr 1A do SIWZ (charakterystyka przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.10.00 - Farba drogowa 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zmówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3. wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonane zostały należycie co najmniej 3 dostawy, których przedmiotem jest dostawa artykułów do znakowania poziomego jezdni o wartości każdej z nich co najmniej 100.000,00 zł. brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, powinien być potwierdzony dokumentami (np. min. 3 referencjami), że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty stanowiące ofertę: - Wypełniony Formularz Ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. - Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1A do SIWZ. -Atesty Higieniczne, Aprobaty techniczne IBDiM oraz inne certyfikaty przewidziane prawem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.mzum.pl Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 41-303 Dąbrowa Górnicza pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 41-303 Dąbrowa Górnicza pok. nr 1-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.