eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-31

Rawicz: Dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 16285 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu w 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy armatury wodociągowo-kanalizacyjnej w niżej wymienionych ilościach i asortymencie: 1. Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 40 x 100 stal około 5 szt. 2.Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 80 x 200 żeliwo około 8 szt. 3. Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 100 x 250 AC około 3 szt. 4. Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 125 x 250 żeliwo około 3 szt. 5. Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 150 x 200 stal około 10 szt. 6. Opaska uszczelniająca ( chromo-niklowa )fi 200 x 200 żeliwo około 8 szt. 7. Zawór kulowy do wody zimnej fi 15 PN 16 około 20 szt. 8. Zawór kulowy do wody zimnej fi 20 PN 16 około 30 szt. 9. Zawór kulowy do wody zimnej fi 25 PN 16 około 50 szt. 10. Zawór kulowy do wody zimnej fi 32 PN 16 około 10 szt. 11. Zawór kulowy do wody zimnej fi 40 PN 16 około 5 szt. 12. Zawór grzybkowy fi 20 PN 10 około 20 szt. 13. Zawór grzybkowy fi 25 PN około 20 szt. 14. Zawór zwrotny fi 150 PN około 2 szt 15. Hydrant p.pożarowy n.z fi 80 x 2150 około 18 szt. 16. Hydrant p.pożarowy podziemny fi 80 x 1000 około 5 szt. 17. Obudowa nawiertaki fi 80-100 około 10 szt. 18. Obudowa zasuwy fi 50 około 20 szt. 19. Obudowa zasuwy fi 80-100 około 30 szt. 20. Skrzynka żeliwna hydrantowa około 7 szt. 21. Skrzynka żeliwna do wody duża około 30 szt. 22. Skrzynka żeliwna do wody średnia około 80 szt. 23. Pokrywa skrzynki żeliwnej średniej około 10 szt. 24. Pokrywa skrzynki żeliwnej dużej około 10 szt. 25. Zasuwa żeliwna kołnierzowa klinowa fi 40 fig. 002 elastomer około 8 szt. 26. Zasuwa żeliwna kołnierzowa klinowa fi 80 fig. 002 elastomer około 3 szt. 27. Zasuwa z żeliwa sferoidalnego żeliwna kołnierzowa klinowa fi 80 fig. 002 elastomer około 3 szt. 28. Zasuwa żeliwna kołnierzowa klinowa fi 150 fig. 002 elastomer około 6 szt. 29. Zasuwa z żeliwa sferoidalnego żeliwna kołnierzowa klinowa fi 150 fig. 002 elastomer około 5 szt 30. Łącznik uniwersalny rurowo-kołnierzowy RK fi 80 ( AC, PCV, STAL ) około 5 szt. 31. Łącznik uniwersalny rurowo-kołnierzowy RK fi 100 ( AC, PCV, STAL ) około 6 szt. 32. Kolano żeliwne kołnierzowe fi 80 około 6 szt. 33. Kolano żeliwne kołnierzowe fi 100 około 4 szt. 34. Kolano żeliwne kołnierzowe stopowe fi 80 około 17 szt. 35. Zwężka żeliwna FFR fi 100x80 około 6 szt. 36. Trójnik żeliwny fi 150x150 około 3 szt. 37. Trójnik żeliwny fi 150x80 około 7 szt. 38. Nawiertka na PCV fi 90x32 samonawiertna około 10 szt. 39. Nawiertka na PCV fi 110x32 samonawiertna około 10 szt. 40. Nawiertka na żeliwo fi 100x32 około 5 szt. 41. Nawiertka na żeliwo fi 150x32 około 3 szt. 42. Rura PCV fi 90 PN 10 z uszczelką około 280 mb. 43. Rura PCV fi 110 PN 10 z uszczelką około 690 mb. 44. Rura PCV fi 160 PN 10 z uszczelką około 540 mb. 45. Rura PEHD 80 fi 90 SDR 13,6 PN 10 około 280 mb. 46. Rura PEHD 80 fi 110 SDR 13,6 PN 10 około 350 mb. 47. Rura PEHD 80 fi 160 SDR 13,6 PN 10 około 540 mb. 48. Wąż wodny PEHD 80 fi 32 SDR 13,6 PN 10 około 300 mb. 49. Wąż wodny PEHD 80 fi 40 SDR 13,6 PN 10 około 100 mb. 50. Nasuwka PCV fi 90 PN 10 z uszczelkami około 10 szt. 51. Nasuwka PCV fi 110 PN 10 z uszczelkami około 6 szt. 52. Nasuwka PCV fi 160 PN 10 z uszczelkami około 16 szt. 53. Nasuwka PCV fi 225 PN 10 z uszczelkami około 5 szt. 54. Łuk PVC fi 160 - 22o PN około 4 szt. 55. Łuk PVC fi 160 - 30o PN 10 około 3 szt. 56. Złącze proste PE fi 25 x 20 około 10 szt. 57. Złącze proste PE fi 25 x 25 GZ około 10 szt 58. Złącze proste PExPE fi 32 około 10 szt. 59. Złącze proste PE fi 32 x 25 GW około 10 szt. 60. Złącze proste PE fi 32 x 25 GZ około 20 szt. 61. Złącze proste PE fi 32 x 32 GZ około 35 szt. 62. Złącze proste PE fi 32 x 32 GW około 10 szt. 63. Kolano PE fi 32 x 32 GZ około 6 szt. 64. Kolano PE fi 50 x 40 GZ około 5 szt. 65. Kolano PE x PE fi 25 około 5 szt. 66. Kolano PE x PE fi 32 około 15 szt. 67. Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 80 L 200 około 3 szt. 68. Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 80 L 500 około 2 szt. 69. Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 100 L 300 około 2 szt. 70. Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 100 L 800 około 2 szt. 71. Króciec żeliwny kołnierzowy FF fi 150 L 600 około 4 szt. 72. Króciec FW fi 80 około 5 szt. 73. Króciec FW fi 100 około 7 szt. 74. Króciec FW fi 160 około 20 szt. 75. Złączka Gebo fi 20 około 5 szt. 76. Złączka Gebo fi 25 około 10 szt. 77. Złączka Gebo fi 32 około 15 szt. 78. Złączka Gebo fi 32 około 5 szt. 79. Złączka Gebo fi 40 około 7 szt 80. Redukcja ocynk fi 20 x 15 około 20 szt. 81. Redukcja ocynk fi 25 x 20 około 55 szt. 82. Redukcja ocynk fi 32 x 20 około 15 szt. 83. Redukcja ocynk fi 40 x 25 około 10 szt. 84. Redukcja ocynk fi 40 x 32 około 25 szt. 85. Redukcja ocynk fi 50 x 40 około 10 szt. 86. Śrubunek ocynk fi 25 około 10 szt. 87. Nypel ocynk fi 15 około 25 szt. 88. Nypel ocynk fi 20 około 30 szt. 89. Nypel ocynk fi 25 około 45 szt. 90. Mufa ocynk fi 20 około 10 szt. 91. Mufa ocynk fi 25 około 15 szt. 92. Kolano ocynk fi 15 około 15 szt. 93. Kolano ocynk fi 20 około 10 szt. 94. Kolano ocynk fi 25 około 15 szt 95. Kolano ocynk WZ fi 15 około 15 szt. 96. Kolano ocynk WZ fi 20 około 15 szt. 97. Kolano ocynk WZ fi 25 około 30 szt. 98. Uszczelka płaska fi 80 około 60 szt. 99. Tabliczka orientacyjna do zasuwy Z z tworzywa około 20 szt. 100. Tabliczka orientacyjna do hydrantu H z tworzywa około 20 szt 101. Tabliczka orientacyjna do przyłacza wody D z tworzywa około 20 szt 102. Pierścień betonowy skrzynki żeliwnej dużej około 15 szt. 103. Zaślepka nasady hydrantu fi 80 z tworzywa sztucznego około 50 szt. 104. Taśma oznaczeniowa, lokalizacyjna z wkładką stalową, do sieci odociągowych szerokości 20 cm i długości 100 mb. około 20 szt. 2. Cena oferty winna zawierać koszty transportu armatury loco ZWiK w Rawiczu ul. Półwiejska 20. 3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu materiałowego pod względem jakościowym i ilościowym w miarę potrzeb ZWiK w Rawiczu. 4. Dostawy armatury ZAMAWIAJĄCY określi w ilościach sukcesywnie w 2013 roku po uprzednim złożeniu zamówienia. 5. Realizacja dostaw armatury wodociągowo-kanalizacyjnej następować będzie w terminie 3 dni, licząc od daty przyjęcia pisemnego zamówienia. Minimalna wartość zamówienia nie będzie mniejsza niż 1.800 PLN ( netto ). 6. Armatura powinna posiadać wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 19.51.00.04 - 19.51.00.04 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy armatury wodociągowo-kanazliazyjnej w asortymencie podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości dostaw nie mniejszej niż 100.000 złotych ( netto ) w skali roku. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ ), wraz z załączonym do oferty wykazem zrealizowanych dostaw (załącznik nr 4 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wymienione w wykazie zostały prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania dostaw. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania dostaw. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, 3) oświadczenie o przedłożeniu, w przypadku realizacji dostaw, deklaracji zgodności z Polską Normą oraz innych dokumentów do dostarczanej armatury wodociągowo-kanalizacyjnej wg obowiązujących przepisów ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 6 ),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia, 3) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 4) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) 5) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 6) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego. 7) umowa została zawarta do dnia 31.12.2013 roku i może być rozwiązana przed upływem tego terminu przez Zamawiającego z zachowaniem jednomiesięcznego wypowiedzenia w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających taką decyzję. 8) wszelkie spory mogące wynikać z realizacji umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie właściwego sądu powszechnego wg siedziby Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl zakładka przetargi - ZWiK
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu 63-900 Rawicz ul. Półwiejska nr 20 pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 11:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu 63-900 Rawicz ul. Półwiejska nr 20 sekretariat pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.