eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › WYKONANIE ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE DACHU BUDYNKU NR 20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Kraków: WYKONANIE ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE DACHU BUDYNKU NR 20
Numer ogłoszenia: 162859 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104619 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE DACHU BUDYNKU NR 20.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku nr 20 w 5 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SP ZOZ przy ul. Wrocławskiej 1-3 w Krakowie. Budynek nr 20 jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A-111. Przedmiot zamówienia obejmuje: A) wykonanie prac polegających na remoncie dachu budynku nr 20 w zakresie: 1) robót przygotowawczych, które obejmują: a) wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku zgodnie z przepisami BHP b) zabezpieczenie trenu ogrodzeniem c) przygotowanie zaplecza budowy, placu składowania materiałów budowlanych, miejsca dla sprzętu i urządzeń budowlanych d) przygotowanie i wyposażenie punktów ze sprzętem p.poż. e) montaż rękawów zsypowych do transportu gruzu f) posadowienie tablicy informacyjnej 2) robót rozbiórkowych, które obejmują: a) zdjęcie dachówki b) rozbiórka łat i deskowania dachu c) demontaż rynien i rur spustowych d) demontaż obróbek blacharskich 3) remontu dachu, który obejmuje: a) roboty ciesielskie b) wykonanie pokrycia dachowego c) obróbki blacharskie d) montaż rynien i rur spustowych 4) robót murowych, które obejmują: a) remont kominów b) tynkowanie c) malowanie 5) roboty instalacyjne w zakresie instalacji odgromowej 6) wywóz i utylizacja odpadów i gruzu. B) wykonanie tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi NFRZK. Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt i umieścić na terenie budowy tablicę informacyjną o parametrach i treści określonych w Regulaminie działań w zakresie informacji o wykorzystaniu środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa, wg danych podanych poniżej tj.: Tablica informacyjna winna zostać umieszczona na terenie prowadzonych prac w terminie 7 dni od daty ich rozpoczęcia i może zostać usunięta najwcześniej na 3 dni przed ich zakończeniem. Tablicę informacyjną umieszcza się w widocznym miejscu, w tym w szczególności - w przypadku prac realizowanych z zastosowaniem rusztowań na powierzchni pionowej rusztowania. W przypadku umieszczenia tablicy na rusztowaniu, terminy umieszczenia tablicy oblicza się względem dnia zakończenia montażu i rozpoczęcia demontażu rusztowania, na którym ma zostać umieszczona tablica. Tablica informacyjna winna mieć tło koloru białego lub zbliżonego do białego i być wykonana z trwałego materiału gwarantującego estetykę i czytelność oraz spełniającego wymogi bezpieczeństwa. Napisy na tablicy wykonuje się w sposób czytelny i trwały, literami i cyframi koloru czarnego, o wysokości proporcjonalnej do wielkości tablicy. Minimalne wymiary tablicy informacyjnej wynoszą 100 cm x 120 cm. W przypadku prac na zewnątrz obiektu prowadzonych z zastosowaniem rusztowań, wymiary tablicy nie mogą być mniejsze niż: a) 190 cm w pionie i 280 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi mniej niż 250m2, b) 380 cm w pionie i 480 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi od 250 m2 do 500 m2, c) 380 cm w pionie i 720 cm w poziomie, gdy łączna powierzchnia pionowa rusztowań na największej elewacji obiektu objętej rusztowaniami wynosi ponad 500 m2. 5) Układ tablicy informacyjnej winien spełniać następujące warunki: a) na tablicy umieścić należy logo SKOZK w reprodukcji barwnej; logo można pobrać ze strony internetowej: www.skozk.pl b) obok lub pod logo umieścić należy tekst: Prace finansowane z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa, c) w przypadku, w którym środki NFRZK stanowią jedyne poza środkami własnymi odbiorcy dotacji źródło finansowania, co najmniej 80% całej powierzchni tablicy powinno być poświęcone informacji o zaangażowaniu środków NFRZK w realizację zadania, d) rozmiar czcionki użytej do wskazania na udział finansowy NFRZK nie może być mniejszy niż rozmiar innych napisów umieszczonych na tablicy, e) na części tablicy niewykorzystanej w zakresie informacji o środkach NFRZK Wykonawca umieści nazwę Zamawiającego, jego logo i dane adresowe, oraz dane i logo Wykonawcy prac i własną reklamę. Wykonawca zobowiązany jest 5 dni przed zawieszeniem tablicy informacyjnej uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego w zakresie projektu wyglądu tablicy. Montaż i demontaż rusztowań w trakcie trwania prac na terenie obiektu nie może mieć wpływu na ciągłość ekspozycji tablicy informacyjnej. C) wykonanie dokumentacji konserwatorskiej dotyczącej prac zrealizowanych w obiekcie z udziałem środków pochodzących z udzielonej Zamawiającemu dotacji NFRZK. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od daty odbioru końcowego robót przekazać Zamawiającemu dokumentację konserwatorską dotyczącą prac w obiekcie z udziałem środków pochodzących z udzielonej Zamawiającemu dotacji, w ilości: a) 2 egz. dokumentacji konserwatorskiej w wersji papierowej, b) 2 egz. dokumentacji konserwatorskiej w wersji elektronicznej na CD (2 płyty CD), c) 2 egz. oświadczenia autorów dokumentacji konserwatorskiej o przekazaniu na rzecz Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie prawa do nieodpłatnego przetwarzania i rozpowszechniania całości lub części dokumentacji na wszystkich polach eksploracji przez pełny okres ochrony autorskich praw majątkowych. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, szczegółowy przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie: a) z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , b) pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 274/10 z dnia 16.12.2010r. oraz wynikającym z niego zaleceniami dodatkowymi, tj.: a) cegła klinkierowa w kominach ponad dachem powinna być w kolorystyce spatynowanej cegły, c) należy zastosować rodzaj dachówki, który był użyty przy remontach dachów innych budynków Zamawiającego. Roboty winny być wykonane zgodnie z następującymi załącznikami : plik pdf - 1 inwentaryzacja - rzut i przekroje więźby plik pdf - 2 inwentaryzacja - rzut połaci plik pdf - 3 inwentaryzacja - elewacje dachu plik pdf - 1 PW - opis plik pdf - 2 PW - sytuacja plik pdf - 3 PW - rzut więźby plik pdf - 4 PW - rzut połaci plik pdf - 5 PW - elewacje dachu plik pdf - 6 PW - szczegół okapu plik pdf - 7 PW - przedmiar robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hydro Invest Sp. z o.o., ul. Dobrego Pasterza 56/1, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315833,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244878,18

  • Oferta z najniższą ceną: 244878,18 / Oferta z najwyższą ceną: 427832,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.