eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi gminnej nr ewid. 2563 ul. Podgórska w Dynowie, km. 0+550 - km. 1+960.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Dynów: Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi gminnej nr ewid. 2563 ul. Podgórska w Dynowie, km. 0+550 - km. 1+960.
Numer ogłoszenia: 162855 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów, Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, fax 016 6521093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi gminnej nr ewid. 2563 ul. Podgórska w Dynowie, km. 0+550 - km. 1+960..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi gminnej nr ewid. 2563 ul. Podgórska w Dynowie , km. 0+550 - km. 1+960. 1)Roboty przygotowawcze km. 0+550 - km. 1 +960 2)Roboty nawierzchniowe, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr 7 cm - 4 961,25 m2 3)Remont przepustów pod koroną drogi - szt 11 4)Przebudowa zjazdów na posesje, itp. - szt 16 5)Wykonanie rowów odwadniających umocnionych elementami żelbetonowymi prefabrykowanymi - 313 mb. 6)Wykonanie rowów odwadniających - 744 mb. 7)Niwelacja podłużna drogi ( profilowanie pospółą i tłuczniem drogowym ) - szt 4 ( 468 m2 ) 8) Umocnienie poboczy tłuczniem - 564 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także ww. Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum) - spełniający warunki określone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6 SIWZ, wchodzących w skład ofert. 4. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ oraz następujących oświadczeń: 1)oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 2 do oferty); 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 3 do oferty). 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 4 do oferty). 6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zał. nr 5 i zał. nr 6 do oferty). 1)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia: wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z danymi dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 7 do oferty wg wzoru). dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą nadzorować zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe i spełniają przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) (zał. oznaczone jako 7.1., 7.2., 7.3. itd. do oferty). 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca udowodni, że wykonał należycie przynajmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy czym wartość brutto każdej z tych robót wynosiła co najmniej brutto 50 000,00 zł, w tym minimum jedna budowa o podobnym charakterze o wartości nie niższej niż brutto 150 000,00 zł - sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ) (zał. nr 8 do oferty wg wzoru), 2)dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 8 zostały wykonane należycie (zał. oznaczone jako 8.1., 8.2., itd. do oferty.). 3)oświadczenie oferenta o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (wg wzoru załącznik nr 9 do oferty) tzn: 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w kwocie nie mniejszej niż 70% kwoty brutto zaproponowanej w ofercie (zał. nr 10 do oferty). 2)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (zał. nr 11 do oferty). 5.Do oferty należy także dołączyć parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (wzór umowy - stanowiący zał. nr 3 do SIWZ). Parafowany wzór umowy stanowić będzie zał. nr 12 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie, 36-065 Dynów, ul. Rynek 2. pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie; 36-065 Dynów ul. Rynek 2 pok. nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.