eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Działania promocyjne na rzecz Miasta Gdańska podczas organizacji rozgrywek Pucharu Davisa reprezentacji Polski z Argentyną w dniach 4-6 marca 2016 r., w Gdańsku w Ergo Arenie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Gdańsk: Działania promocyjne na rzecz Miasta Gdańska podczas organizacji rozgrywek Pucharu Davisa reprezentacji Polski z Argentyną w dniach 4-6 marca 2016 r., w Gdańsku w Ergo Arenie.
Numer ogłoszenia: 16281 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529 , strona internetowa www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania promocyjne na rzecz Miasta Gdańska podczas organizacji rozgrywek Pucharu Davisa reprezentacji Polski z Argentyną w dniach 4-6 marca 2016 r., w Gdańsku w Ergo Arenie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę działań promocyjnych na rzecz Miasta Gdańska podczas i w ramach rozgrywek Pucharu Davisa reprezentacji Polski z Argentyną w dniach 4-6 marca 2016 r. w Gdańsku w Ergo Arenie. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia poniższych Działań Promocyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i z zachowaniem należytej staranności, przy uwzględnieniu zawodowego charakteru działalności Wykonawcy: 1. Umieszczenie logotypu lub nazwy Miasta Gdańska: 1.1. o wym. 74x41 cm na -Team Sponsor banner, banner o wielkości 2m x 0,5 na którym jest równiez flaga Polski i skrót POL, który będzie umieszczony w strefie zawodniczej w oku kamer telewizyjnych. Banner to tablica statyczna zamontowana za ławką zawodniczą ; 1.2. na bannerze o wymiarach 0.75m x 3.00m na korcie w oku kamer; 1.3. na bannerze w II linii reklamowej - tzw. Stadium banner o wielkości 0,75 x 3.00m, umieszczony będzie poza okiem kamery głównej, do wysokości min. 2 m ponad płytą i co najmniej 6 m za banerami i innymi logami w obrębie kortu i płyty; 1.4. na citylightach oraz w pociągach SKM: CITYLIGHTY łącznie 50 szt. -- umieszczonych na wiatach przystankowych będących własnością Miasta, SKM: 200 plakatów; 1.5. reklama video na koszu nad kortem (max 30 sekund; emisja w przerwach meczu w pętli ze spotami pozostałych Sponsorów meczu) i logo na planszy wspólnej - reklama filmowa Miasta (spot reklamowy dostarczony przez Miasto); 1.6. na roll-upie ze wszystkimi Partnerami meczu (6 szt.). Roll-upy zostaną umieszczone na obiekcie w czasie : losowania, kolacji przy wejściach na salę. Na obiekcie, w strefach ViP, loży Prezydenckiej, strefie komercyjnej; 1.7. na materiałach poligraficznych: Plakaty - 600 szt, foldery 3000 szt. i w Internecie na stronach: www.pzt.pl (68.000 wizyt), www.pzt.pl/daviscup (10.000 wizyt), www.tenispolski.pl -(13.000 wizyt), Facebook: PZT (7217 fanów, zasięg 30.000), Tenis Polski (1.344 fanów, zasięg 8090), Twitter: PZT; 1.8. podczas konferencji prasowej tzw. Pre-Draw z Reprezentacją Polski na tabliczkach z nazwiskami zawodników Reprezentacji Polski i kapitana - logo wielkości max. 10x10cm tabliczki max. 30x10 cm, logo na bannerze przed stołem konferencyjnym max. 120x20cm; 1.9. podczas konferencji prasowej zapowiadającej mecz. Logo na zaproszeniu mailowym wysyłanym do dziennikarzy, - materiały informacyjne takie jak - foldery, ulotki promujące Miasto - ilość: 80), gadżety z logo Miasta - ilość : 80 szt.) z logo Miasta; 1.10. na Rakiecie ustawionej w Gdańsk na Targu Węglowym 2. Wymienienie nazwy Miasta Gdańsk: 2.1. w oficjalnych komunikatach prasowych rozsyłanych do bazy dziennikarzy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67. ust. 1 pkt. 1 lit. a i lit. b ustawy Pzp, jest uzasadnione ponieważ z: a) przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, oraz z b) przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, usługa ta może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę, czyli Polski Związek Tenisowy, który otrzymał prawa do organizacji i promowania rozgrywek od właściciela praw Davis Cup by BNP Paribas - Światowej Federacji Tenisowej (ITF). Polski Związek Tenisowy jest jedynym wykonawcą, który może wykonywać działania promocyjne Miasta Gdańska w tak szerokim zakresie. Polski Związek Tenisowy przeprowadzi działania promocyjne Miasta Gdańska podczas organizacji Pucharu Davisa reprezentacji Polski z Argentyną w dniach 4-6 marca 2016 r., które odbędą się w Gdańsku, w Ergo Arenie. Puchar Davisa to impreza z wieloletnią tradycją, to drużynowe mistrzostwa świata mężczyzn. W skład reprezentacji Polski wchodzą wielkie osobistości tenisowe takie jak: Jerzy Janowicz, Michał Przysiężny, Łukasz Kubot i Marcin Matkowski. Mecz będzie transmitowany na żywo przez TVP Sport. Wobec powyższych argumentów działania promujące Miasto Gdańsk przygotowane przez Polski Związek Tenisowy będą miały szeroki zakres oglądalności.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Polski Związek Tenisowy, Al. Księcia Józefa Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa., kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.