eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Adaptacja poddasza w Miejskim Przedszkolu nr 17.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Zielona Góra: Adaptacja poddasza w Miejskim Przedszkolu nr 17.
Numer ogłoszenia: 162817 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271458 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja poddasza w Miejskim Przedszkolu nr 17..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i zmiana użytkowania nieużytkowego poddasza na poddasze użytkowe z funkcją terapii zajęciowej. 6.3. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót: 6.3.1. Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe; - roboty murarskie; - roboty w zakresie ochrony powierzchni; - roboty ciesielskie; - instalowanie stolarki okiennej i drzwiowej; - instalowanie sufitów podwieszanych; - instalowanie ścianek działowych, roboty w zakresie okładziny tynkowej; - pokrywanie ścian i podłóg; - roboty malarskie. 6.3.2. Roboty elektryczne: - wewnętrzna linia zasilająca i montaż tablicy rozdzielczej; - instalacja gniazd wtykowych; - instalacja oświetlenia wewnętrznego; - badania odbiorcze i pomiary. 6.3.3. Roboty sanitarne: - wewnętrzna instalacja wodociągowa i p.poż.; - wewnętrzna instalacja kanalizacja; - instalacja centralnego ogrzewania; - instalacja wentylacji. 6.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ. 6.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentacje projektową i Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbiory Robót (STWiOR) zawarte w załączniku nr 11 do SIWZ; UWAGA: Zastosowane w projekcie materiały i urządzenia można zastąpić innymi, o porównywalnych (nie gorszych ) parametrach technicznych i użytkowych innych producentów. 6.6. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 6.7. Wyszczególnienie elementów robót stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ, sporządzona na podstawie zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.1. - 3.4.; 6.8. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie oferent (zalecana wizja terenowa). 6.9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ; b) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość przedmiotu zamówienia; d) harmonogram rzeczowo - finansowy. 6.10. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest udzielić: - gwarancji na okres 5 lat od dnia następnego po odbiorze końcowym przedmiotu robót; - rękojmi na okres przekraczający gwarancje o 6 miesięcy;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak, KWIATOWA 21, 64-225 KOPANICA, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117253,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 137760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155590,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.