eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Toruń: Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem - ETAP I
Numer ogłoszenia: 162808 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 7 , ul. Łąkowa 44, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6510524, faks 56 6510524.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm-7.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem realizacji jest remont kuchni wraz z zapleczem - ETAP I wg oznaczenia w projekcie budowlano - wykonawczym {architektura} - pomieszczenia nr 003, 004, 005, 006. Zadanie obejmuje następujący zakres prac 1. Roboty budowlane - wyniesienie sprzętu, mebli z remontowanych pomieszczeń, - skucie istniejącej posadzki z płytek; - demontaż stolarki drzwiowej, - rozebranie istniejącego podkładu betonowego; - rozebranie istniejących okładzin ściennych; - zerwanie nawierzchni z asfaltu, - wykop przy ścianie fundamentowej, - wykonanie podkładu betonowego, wyprofilowanie spadków do kratek ściekowych; - wykonanie posadzki cementowej z dodatkiem oraz izolacji poziomej z taśmami i uszczelnieniami systemowymi; - wykonanie nowych okładzin ściennych i sufitowych; - ułożenie płytek posadzkowych antypoślizgowych oraz płytek ściennych, - montaż stolarki drzwiowej; - wykonanie robót malarskich; - wniesienie sprzętu, mebli, - wykonanie izolacji odcinków ścian fundamentowych z odtworzeniem nawierzchni, - wywóz materiałów z rozbiórki i ich utylizacja, 2. Wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej zewnętrznej w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym jako etap I. 3. Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej, w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym jako etap I. 4. Demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji: a / wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej - poziomy, w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym jako etap I. 5. Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji rozprowadzającej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej oraz kanalizacyjnej, w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym jako etap I. 6. Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji gazowej w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym jako etap I. 7. Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym jako etap I. 8. Demontaż istniejącej wentylacji nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach nr : 003, 004, 005, 006 ; wykonanie nowego układu zbiorczego wentylacji wywiewnej, w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym jako etap I. 9. Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej - instalacja zasilania urządzeń i gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia, wymiana tablicy TPO wraz z WLZ, w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym jako etap I. Całość robót należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót - kosztorysami nakładczymi, obowiązującymi przepisami i normami oraz na podstawie oględzin przeprowadzonych na terenie obiektu. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym wykonawczym, przedmiarach robót - kosztorysie nakładczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( min 2) , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w powyższym wykazie zostały wykonane z należytą starannością ( min. 2 )

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm-7.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie Nr 7 ul. Łąkowa 44 87-100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Miejskie Nr 7 ul. Łąkowa 44 87-100 Toruń (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.