eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Zakup ciągnika wraz z osprzętem do przewozu osadów ściekowych oraz pracy na wysypisku nieczystości stałych - spychanie nieczystości z płyty manewrowej do sektora (po ostatecznej segregacji śmieci).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Krasnobród: Zakup ciągnika wraz z osprzętem do przewozu osadów ściekowych oraz pracy na wysypisku nieczystości stałych - spychanie nieczystości z płyty manewrowej do sektora (po ostatecznej segregacji śmieci).
Numer ogłoszenia: 162795 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krasnobrodzie, ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607691/92, fax 084 6607691/92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika wraz z osprzętem do przewozu osadów ściekowych oraz pracy na wysypisku nieczystości stałych - spychanie nieczystości z płyty manewrowej do sektora (po ostatecznej segregacji śmieci)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane parametry techniczne: Cechy jakościowe: -ciągnik rolniczy fabrycznie nowy; wyposażony w fabrycznie nowy osprzęt - czołowy spychacz do nieczystości. Parametry techniczne: -komfortowa kabina pracy kierowcy; (zamknięta) z ogrzewaniem i wentylacją; -moc silnika nie mniejsza niż 82KM; -silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem; -silnik spełniający normę EURO2; -napęd na wszystkie koła; -hamulce na wszystkie koła z jedno i dwuobwodowym sterowaniem hamulcami przyczepy; -rewers mechaniczny skrzyni biegów; -wspomaganie kierownicy; -skrzynia biegów zsynchronizowana; -komplet obciążników i zaczepów; -eurozłacza; -układ napędowy 40km/h; -układ kierowania hydrostatyczny; -ilość miejsc w kabinie - 2; -szerokość robocza czołowego spychacza musi być nie mniejsza niż 2,2m; -spychacz czołowy musi być zawieszony z przodu ciągnika oraz wyposażony w siłownik hydrauliczny sterujący wysokością ustawienia tarczy spychającej i regulujący kątem skrętu tarczy spychającej; Ilość zamawianych rzeczy: -jeden ciągnik rolniczy oraz jeden spychacz czołowy do nieczystości; Parametry użytkowe i funkcjonalne: -gwarancja producenta na ciągnik i spychacz czołowy musi wynosić minimum 1,5 roku; -wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu ciągnik wraz z gotowym do pracy zamontowanym spychaczem czołowym do nieczystości;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki Oryginalny kod CPV: 29.52.31.31 - Pługi odśnieżające lemieszowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać poniższe warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Akceptuje warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnienie warunków będzie sprawdzane na podstawie dokumentów i oświadczeń. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków metodą zero-jedynkową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) dokumenty wymienione w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku Nr 87, poz. 605); a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. Warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia - wymagane dokumenty: b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; (Wykonawca musi wykazać, że dokonał przynajmniej jednej dostawy ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na wartość nie mniejsza niż 110 tys. zł. Do wykazu dołączy referencję lub inny dokument poprzedniego zamawiającego potwierdzający że dostawa została dokonana należycie). c) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. (Wykonawca musi wykazać, że dysponuje zapleczem serwisowym do świadczenia obsługi gwarancyjnej ciągników rolniczych). d) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (Wykonawca musi wykazać, że zatrudnia przynajmniej jednego mechanika posiadającego umiejętność dokonywania napraw i przeglądów gwarancyjnych ciągników rolniczych o doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 5 lat, należy opisać kwalifikacje mechanika). Warunek posiadania przez wykonawcę zdolności ekonomicznej i finansowej - wymagane dokumenty: e) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (Wykonawca musi udokumentować, że posiada środki na wykonanie przedmiotowego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 110 tys. zł lub dysponuje zdolnością kredytową do wysokości nie mniejszej niż 110 tys. zł).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Warunki płatności - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krasnobrodzie ul. 3-go Maja 36 22-440 Krasnobród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Krasnobrodzie ul. 3-go Maja 36 22-440 Krasnobród (sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiajacy i wykonawcy przekazują drogą e-mailową. Adres poczty elektronicznej zamawiajacego um@krasnobrod.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.