eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Perzów › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Perzów dojazd do gruntów rolnych nr G866648 na odcinku 450 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Perzów: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Perzów dojazd do gruntów rolnych nr G866648 na odcinku 450 mb
Numer ogłoszenia: 162788 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów , 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 78 61 060, faks 0-62 78 61 509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://perzow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Perzów dojazd do gruntów rolnych nr G866648 na odcinku 450 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Perzów nr G866648 na odcinku 450 mb. B.Zakres zamówienia obejmuje: 1.roboty przygotowawcze, a.roboty pomiarowe, 2.roboty drogowe a.roboty ziemne - wykonywane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,25 m3 grunt kat. III, ręczne plantowanie i zagęszczenie poboczy (450x 0,75)2 b.podbudowa - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane w gruncie kat. II-VI mechaniczne - zagęszczenie walcem wibracyjnym 450x3,8 + zjazdy 70 m2 + rozjazd, podbudowa z mieszanki kamiennej 0,63 mm, przy grubości dolnej warstwy po zagęszczeniu 15 cm, podbudowa z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm, przy grubości górnej warstwy po zagęszczeniu 8 cm, mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej, skropienie podbudowy emulsją asfaltową o ilości 0,8kg/m2, c.nawierzchnia - warstwa ścieralna nawierzchni, wykonana z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm - mieszanka standard II d.odwodnienie - oczyszczanie z namułu przepustów przy zamuleniu 0,5 średnicy: 1,5m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm., 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm., 3. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, 4. wykonali w okresie ostatnich 5 lat (icząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg o długości min. 500 mb każda oraz załączą dokumenty referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. udokumentują, że dysponują osobą posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi -kierownik budowy- w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej - branża drogowa która przynależy do właściwej izby inżynierów budownictwa, 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. udzielą zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 3 lat od daty odbioru końcowego, 8. przedłożą ofertę zgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymogami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie oświadczeń lub dokumentów. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie podlegało ocenie dokonywanej przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia, w oparciu o oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie VI niniejszej specyfikacji przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. Zamawiający wykluczy z postępowania o zamówienie publiczne podmioty, które podlegać będą wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Odrzuceniu podlega oferta nie spełniająca wymagań określonych w art. 89 ust. 1 Pzp, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warun?ków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu?mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia , niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków oraz uznania ważności ofert, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych; 2. kosztorys ofertowy zawierający wycenę wszystkich prac przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ i ujętych odpowiednio w ślepym kosztorysie będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 6. do wykazanych robót budowlanych należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 7. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych osoby typowanej przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy. Należy załączyć również aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: jeżeli osoba ta nie jest zatrudniona u wykonawcy należy dołączyć dodatkowo pisemne zobowiązanie typowanej osoby na objęcie funkcji kierownika budowy; 8. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); 9. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, ust.2 ustawy (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ); 10. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 11. zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę wzór umowy ( wg załącznika nr 8 do SIWZ); 12. w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 13. pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://perzow.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SiWZ można uzyskać w przypadku zawnioskowania na piśmie, SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pokój nr 9 lub za pośrednictwem poczty w cenie 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejsce składania: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pokój nr 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.