eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Kozienice: Dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego.
Numer ogłoszenia: 16277 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kozienicki , ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6117300, faks 48 6117306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego; 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka. 2 Placówka Socjalizacyjna PANDA w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Żeromskiego 5 NIP 812 18 23 733, Regon 001077559 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Kardasz Wiesława. 3 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko 26-930 Garbatka Letnisko ul. H. Lewandowicz 4, NIP 812 18 19 335, Regon 673007110 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Opactwie 26-922 Sieciechów, Opactwo 18, NIP 812 14 35 422, Regon 000236754 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Nowak Mariola 5 Starostwo Powiatowe w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28, NIP 812 167 80 30, Regon 670222836, dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Aneta Szczypiór. Zapotrzebowanie i asortyment artykułów żywnościowych zostały ujęte w formularzach ofertowych załączonych do SIWZ na poszczególne części zamówienia. Załącznik Nr 1 do SIWZ - część 1 - dostawa mięsa, wędlin i drobiu - CPV 15100000-9 Załącznik Nr 2 do SIWZ - część 2 - dostawa produktów spożywczych - CPV 15800000-6 Załącznik Nr 3 do SIWZ - część 3 - dostawa pieczywa - CPV 15811000-6 Załącznik Nr 4 do SIWZ - część 4 - dostawa ryb i przetworów rybnych - CPV 03311000-2, 15235000-4 Załącznik Nr 5 do SIWZ - część 5 - dostawa nabiału - CPV 15510000-3 Załącznik Nr 6 do SIWZ - część 6 - dostawa mrożonek - CPV 15331170-9 Załącznik Nr 7 do SIWZ - część 7 - dostawa jaj kurzych - CPV 03142500-3 Wykonawca po każdej dokonanej i potwierdzonej dostawie artykułów żywnościowych ma prawo wystawić fakturę za dostarczony towar. Fakturę należy wystawić na tę Jednostkę organizacyjną Powiatu Kozienickiego, która dokonała zamówienia i która jest zobowiązana do zapłaty za zamówioną żywność z własnych środków finansowych w ciągu 30 dni od daty dostarczenie towaru i faktury. Dane do faktur poszczególnych Jednostek organizacyjnych zamieszczono powyżej w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na art. żywnościowe w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.23.50.00-4, 03.31.10.00-2, 15.51.00.00-3, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełnione formularze ofertowe dotyczące zadania, którego podejmuje się wykonać z cenami jednostkowymi oraz z ceną ofertową brutto za całość danej części zamówienia, o którą wykonawca się ubiega. - w przypadku ubiegania się o zamówienie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia ujętego w umowie w przypadku, gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kozienicach, 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28 pokój Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa produktów spożywczych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.23.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa nabiału..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nabiału przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mrożonek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa jaj kurzych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj kurzych przez okres od dnia podpisania umowy do 31.03.2016 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.