eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Nr 21 przy ul. Saskiej 78 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Warszawa: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Nr 21 przy ul. Saskiej 78 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 162750 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 21 , ul. Saska 78, 03-914 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6173374, faks 022 6173374.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs21.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Nr 21 przy ul. Saskiej 78 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół Nr 21 stanowią budynki wolnostojące, położone na obszarze objętym strefą ochrony konserwatorskiej Saska Kępa, wpisanej do rejestru zabytków pod numerem A - 942. Budynki powstały w różnym okresie czasu - obiekt frontowy, wybudowany w technologii tradycyjnej i usytuowany wzdłuż ulicy Saskiej, powstał w I połowie lat 50 - tych XX w., natomiast budynek na jego zapleczu, wybudowany w technologii uprzemysłowionej - prefabrykowany, pochodzi z lat 70 - tych XX w. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: a) prace związane z termomodernizacją dotyczące: - ocieplenia ścian zewnętrznych - ocieplenia stropodachów w budynkach A i B - wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych b) prace remontowe wewnątrz budynku dotyczące: - modernizacji węzła cieplnego - technologia i automatyka - modernizacji węzła cieplnego - instalacja elektryczna - wymiany instalacji centralnego ogrzewania - wymiany instalacji ciepła technologicznego - wykonania wentylacji mechanicznej c) roboty towarzyszące termomodernizacji Powyższe roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru przedmiotowych robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 75000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających wykonawcom ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniając wg formuły spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty: 1. Formularz oferty wraz z załączonym kosztorysem ofertowym sporządzonym zgodnie z zapisami pkt 4 ppkt. 3-5 s.i.w.z. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. 3. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto umowy. 4. Potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez zamawiającego formie. 5. Zobowiązanie do uzyskania na własny koszt opinii ornitologicznej, zgodnie z Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. nr 92 poz. 880 z późn. zm.), sporządzonej przez osobę lub firmę posiadającą stosowne uprawnienia do wydawania tego typu opinii. 6. Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), o którym mowa w Specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 7. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników. W sytuacji, gdy spółka cywilna jest płatnikiem podatku VAT, wymagane są zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników oraz na spółkę. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na spółkę oraz na poszczególnych wspólników. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami, oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) dotyczy to każdego z podmiotów. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy to podmiotów zbiorowych będących wykonawcami. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów. f) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 roboty obejmującej swoim zakresem: ocieplenie budynku użyteczności publicznej/obiektu szkolnego, wymianę stolarki okiennej, modernizację, doposażenie lub wymianę węzła cieplnego oraz modernizację, doposażenie lub wymianę instalacji centralnego ogrzewania, o wartości brutto co najmniej 2 500 000,00 zł. Za spełnienie warunku uznane zostaną również roboty budowlane w poszczególnych zakresach, tj.: co najmniej 1 robota obejmująca swoim zakresem ocieplenie budynku użyteczności publicznej/obiektu szkolnego, co najmniej 1 robota dotycząca wymiany stolarki okiennej, co najmniej 1 robota dotycząca modernizacji, doposażenia lub wymiany węzła cieplnego i co najmniej 1 robota dotycząca modernizacji, doposażenia lub wymiany instalacji centralnego ogrzewania, których łączna wartość brutto nie będzie mniejsza niż 2 500 000,00 zł. g) Kopię uprawnień (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych kierownika robót, pozwalających na realizację zamówienia, z aktualnym zaświadczeniem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym członkostwo i opłacenie OC za 2009 r. (lub potwierdzenie opłacenia obowiązkowych składek), zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. h) Wykaz pracowników, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (potencjał kadrowy wykonawcy) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje min. 4 pracownikami wykwalifikowanymi w specjalności ogólnobudowlanej, min. 4 pracownikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej, w tym 1 spawaczem z uprawnieniami oraz min. 2 pracownikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej z uprawnieniami SEP. W przypadku wskazania w wykazie (tj. w zał. nr 6 do s.i.w.z.) osób, którymi będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób przy realizacji zamówienia. i) Aktualną kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. Jeżeli wykonawca przedstawi aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia, o wartości i terminie niespełniającym wymogu zamawiającego, zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty, przed zawarciem umowy, wykonawca przedstawi dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymagany okres i o wymaganej wartości. W przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin - 4
  • 3 - Gwarancja - 1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs21.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. nr 122, w pon. - piątek w godz. 1200-1400 po dokonaniu przelewu należnej opłaty na nr konta Zamawiającego 22 1030 1508 0000 0005 5099 4011 lub za zal.poczt..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego przy ul. Saskiej 78 w Warszawie, piętro I. - Sekretariat główny..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.